Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żarach 2 i 3 etap - Kompleksowy Nadzór Inwestorki w branżach konstrukcyjno budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 372B
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-123895247, 3895022 , fax. 0-12 3895521
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Jerzmanowice 372B 372B
    32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie
    tel. 0-123895247, 3895022, fax. 0-12 3895521
    REGON: 00053504300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żarach 2 i 3 etap - Kompleksowy Nadzór Inwestorki w branżach konstrukcyjno budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełny zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm.) tj. w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej w branżach konstrukcyjno budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, 6) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru, 7) sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę, 8) sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, 9) niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót, 10) sprawdzanie rozwiązań zamiennych, 11) koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, 12)udział w przeglądach technicznych i gwarancyjnych, które zostaną wyznaczone Wykonawcy robót, 13) udział w spotkaniach roboczych, 14) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta nadzorowanych robót budowlanych, 15) występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, 16) potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 17) kontrolowanie budowy co najmniej 6 razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego - wizyta na budowie co najmniej 2 godziny - wg zaangażowania prac w poszczególnej branży oraz merytoryczne akceptowanie protokołów odbioru, 18) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy, 19) wydawanie decyzji, opinii lub zgód w imieniu Zamawiającego w zakresie wymaganym przez niniejszą umowę, 20) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych, 21) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową o roboty budowlane, a niezbędne do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, 22) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o robotach, które muszą być natychmiast wykonane, 23) informowanie Zamawiającego o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub rezygnacji z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, 24) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji i rękojmii na wykonane roboty, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmii. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki technicznej, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, ofertą wykonawcy i postanowieniami niniejszej umowy, w odniesieniu do zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Żary - Etap 2 i 3, którego zakres stanowi: I. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żarach - Etap 2 w zakresie: -budowy budynku technologicznego (budynek oczyszczalni) B z wiatą osadu, -budowa zbiornika retencyjnego ścieków oczyszczonych, -rozbudowy istniejących sieci międzyobiektowych: sieci energetycznych i sterowniczych, sieci kanalizacyjnych tłocznych i grawitacyjnych ścieków i osadów, sieci wodociągowych, -budowa instalacji wewnętrznych sanitarnych zblokowanego obiektu B: energetycznych i sterowniczych wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i ogrzewania, -budowa instalacji wewnętrznych technologicznych budynku oczyszczalni B: technologicznych ścieków surowych, oczyszczonych, osadu i powietrza wraz z montażem urządzeń, -przebudowy instalacji wewnętrznych technologicznych budynku oczyszczalni A: technologicznych ścieków surowych, oczyszczonych, osadu i powietrza wraz montażem urządzeń, -rozbudowy zasilania energetycznego, -rozbudowy układu komunikacyjnego, dróg i chodników wewnątrz ogrodzenia, -przebudowy odcinka ogrodzenia. II. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żarach - Etap 3 w zakresie: -budowy pompowni ścieków z kratą pionową, -budowy stacji mechanicznego oczyszczania ścieków ze zbiornikiem retencyjnym, -budowy instalacji wewnętrznych stacji mechanicznego oczyszczania sanitarnych: energetycznych i sterowniczych wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i ogrzewania oraz technologicznych: ścieków z montażem urządzeń, -rozbudowa instalacyjnych sieci miedzy obiektowych: sieci energetycznych i sterowniczych, sieci kanalizacyjnych tłocznych i grawitacyjnych ścieków, sieci wodociągowych, -rozbudowy zasilania energetycznego, -rozbudowy układu komunikacyjnego, dróg i chodników, -przebudowy ogrodzenia. Rozbudowa będzie realizowana na istniejącym obiekcie oczyszczalni ścieków gdzie wymagane jest zachowanie ciągłości procesów oczyszczania ścieków bytowo gospodarczych. Wszelkie koszty dodatkowe związane z robotami budowlanymi na obiekcie czynnym Wykonawca winien wliczyć w zakres składanej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: I. Określenie warunków: 1. Warunek : Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca musi wykazać iż: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Warunek : Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać iż: a) w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonać co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową obiektu o podobnym poziomie technicznym z łączeniem nadzoru min. w trzech branżach tj. konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 złotych brutto. b) wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: Inspektora Nadzoru robót sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru prowadzącego nadzór w zakresie budowy systemów kanalizacji sanitarnej i/lub tłocznej oraz wodociągowej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do nadzorowania robót budowlanych w zakresie co najmniej specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, który będzie pełnił funkcję Inspektora Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru prowadzącego nadzór w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie co najmniej specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Inspektora Nadzoru robót w zakresie instalacji elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru prowadzącego nadzór w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie co najmniej sieci i instalacji. Dokumenty: a) list referencyjny że usługi te zostały wykonane należycie, oraz w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, -wskazanie zakresu usług, -wskazanie wartości usług, -wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), -wskazanie miejsca wykonania, -opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego i dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz przedłożyć sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ z informacją z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające spełnienie stawianych warunków dla wskazanych powyżej osób 3. Warunek: Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi wykazać iż: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 70 000,00 złotych. Dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 70 000,00 złotych. 4. Warunek: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wykonawca załącza do oferty podpisane oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2. II.) Sposób oceny spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) - NIE SPEŁNIA. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów ( np. spółka cywilna , konsorcjum) działających wspólnie dotyczy to każdego z nich - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 3. Wykaz obejmujący co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru nad budową obiektu o podobnym poziomie technicznym z łączeniem nadzoru min. w trzech branżach tj. konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 złotych brutto - załącznik nr 3 - przedstawić list referencyjny, mający na celu potwierdzenie, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) niniejszy warunek będzie oceniany łącznie. 4. Wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował do wykonania zamówienia na załączniku nr 4 wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności - przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego i dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień w każdej z trzech branż: sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) niniejszy warunek będzie oceniany łącznie. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 70.000,00 złotych. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) niniejszy warunek będzie oceniany łącznie. 6. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 Pzp że spełnia wymagane warunki oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 w/w ustawy, wypełnione i podpisane odpowiednio: przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnionego pełnomocnika do reprezentowania tych osób według wzoru określonego w załączniku nr 2, a w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów ( np. spółka cywilna , konsorcjum) działających wspólnie dotyczy to każdego z nich - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy, lub przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, pod warunkiem, że umocowanie pełnomocnictwa będzie obejmować złożenie takiego oświadczenia wiedzy w imieniu konsorcjantów. 7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. składa, odpowiedni dokument lub dokumenty potwierdzające że: wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument wymieniony w pkt 1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w ppkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Załączniki będące kopiami dokumentów muszą posiadać adnotację: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i własnoręczny podpis Wykonawcy lub jego upoważnionego pracownika - w przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających własną numerację stron ww. adnotacja uzupełniona informacją strona od 1 do ... może być umieszczona na ostatniej ponumerowanej stronie. Na kopiach innych dokumentów adnotacje muszą być umieszczone na każdej stronie zawierającej informacje. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach