Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rewitalizacja otwartych przestrzeni rekreacyjnych Miasta Jasła współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4486311 , fax. 13 4486360
  • Data zamieszczenia: 2011-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4486311, fax. 13 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rewitalizacja otwartych przestrzeni rekreacyjnych Miasta Jasła współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. < Rewitalizacja otwartych przestrzeni rekreacyjnych Miasta Jasła > współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Przetarg prowadzony jest przez Miasto Jasło na podstawie porozumienia zawartego dnia 11.07.2011 r. pomiędzy Miastem Jasłem a Medyczną Szkołą Policealną, w oparciu o art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) 1. Zamawiający: a) Miasto Jasło 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, Telefon: 13 44 86 311, Fax: 13 44 86 360, strona internetowa: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo b) Medyczna Szkoła Policealna im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle 38 - 200 Jasło, ul. Tadeusza Sroczyńskiego 2, Telefon: 13 446 85 71 Strona internetowa: www.msp-jaslo.bip.podkarpackie.pl Pełnienie funkcji inspektora nadzoru obejmuje branże: a) budowlaną, b) elektryczną, c) drogową, d) wodno-kanalizacyjną, e) architektury krajobrazu (zieleni), f) budowlanej w specjalności architektonicznej z uprawnieniami do nadzorowania w zakresie robót w obiektach zabytkowych g) budowy toru BMX . Zamówienie będzie udzielone przez Zamawiających: Miasto Jasło i Medyczną Szkołę Policealną im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle w podziale na następujące elementy: 1) Medyczna Szkoła Policealna im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle: a) Rewitalizacja Parku - oświetlenie, b) Rewitalizacja Parku - roboty ziemne, c) Rewitalizacja Parku - alejki, d) Rewitalizacja Parku - boisko wielofunkcyjne, e) Rewitalizacja Parku - zieleń, ławki i kosze, f) Rewitalizacja Parku - monitoring, g) Rewitalizacja budynku Pałacu - posadzki i schody, h) Rewitalizacja budynku Pałacu - elewacje. 2) Miasto Jasło: a) Rewitalizacja Parku - ciągi pieszo - jezdne, b)Rewitalizacja Ogródka Jordanowskiego w Jaśle, c) Budowa Parku linowego w Jaśle, d) Budowa Toru dla BMX w Jaśle, e) Zagospodarowanie otwartego i ogólnodostępnego placu zabaw na osiedlu Mickiewicza w Jaśle, f) Zagospodarowanie otwartego i ogólnodostępnego placu zabaw na osiedlu Kopernika w Jaśle, g) Zagospodarowanie otwartego i ogólnodostępnego placu zabaw na osiedlu Ulaszowice w Jaśle. 4. Zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Przyjęcie od Zleceniodawcy opracowanej dokumentacji budowlanej, jej sprawdzenia, wnioskowania do Zleceniodawcy o dokonanie ewentualnych zmian i poprawek. Zgłaszania projektantowi i Zleceniodawcy zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę zadania, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ, oraz dokonywanie wymaganych uzgodnień i wyjaśnień. 2) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu. 3) Koordynację robót poszczególnych branż. 4) Zapewnienie obecności na terenie budowy, każdego z inspektorów branżowych, bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, z jednoczesnym dokumentowaniem ich wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez nich sprawdzone. 5) Zapewnienie obecności inspektorów branżowych, w miejscu budowy na każde wezwanie Zleceniodawcy, nie później niż jeden dzień od otrzymania wezwania. 6) Uczestniczenie w sporządzeniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie wymienione w pkt. 3 SIWZ. 7) Sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z zawartymi umowami, projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, wiedzą techniczną i przepisami BHP. 8) Sprawdzanie właściwej dyscypliny rzeczowo - finansowej wykonanych robót. 9) Kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. 10) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, a w szczególności niedopuszczanie do stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 11) Uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń. 12) Sprawdzanie i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz dokonywanie odbiorów . 13) Sporządzanie miesięcznych sprawozdań informujących o wykonaniu rzeczowym zaplanowanego zakresu robót wraz z informacją o osiągniętych wskaźnikach, przyjętych dla zadania, o którym mowa w pkt.3 SIWZ. 14) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zleceniodawcę w sprawach dotyczących realizacji zadania, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 15) Informowanie Zleceniodawcy w trybie natychmiastowym o wszelkich okolicznościach mogących zakłócić planową realizację inwestycji wraz z podaniem propozycji działań, których podjęcie wyeliminuje lub zminimalizuje negatywny wpływ takich okoliczności na koszt i terminowość prac. 16) Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzenia robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo albo zabezpieczenie przed awarią, Zleceniobiorca jest upoważniony do zlecenia wykonawcy realizacji tych robót i dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu na piśmie Zleceniodawcy. 17) Koordynację współpracy uczestników procesu inwestycyjnego dla osiągnięcia planowanych efektów w realizacji inwestycji. 18) Sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, obmiarów robót przedkładanych przez Wykonawców. 19) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zleceniodawcy kontrolowanie rozliczeń budowy. 20) Realizowanie całokształtu spraw związanych z gwarancją (rękojmią za wady). 21) Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zleceniodawcę, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Zleceniobiorca, w porozumieniu ze Zleceniodawcą, potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zleceniodawcy niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Zleceniobiorca będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 22) Opracowanie oraz przekazanie Zleceniodawcy niezbędnych dokumentów do uruchomienia i użytkowania inwestycji. 23) Przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT. 24) Udzielanie wyjaśnień na wezwanie Zleceniodawcy, w tym również na etapie rozliczenia i kontroli na wezwanie właściwych organów projektu, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 25) Przygotowanie dokumentów związanych z pomiarem wskaźników produktu i rezultatu osiągniętych dzięki realizacji projektu, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 26) Sygnalizowanie Zleceniodawcy wszelkich nieprawidłowości w przebiegu procesu inwestycyjnego. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Wycenę sprawowanego nadzoru Wykonawca określa w drodze kalkulacji własnej kosztu niezbędnego do prawidłowego pełnienia funkcji inspektora nadzoru. Szczegółowy opis inwestycji będących przedmiotem nadzoru inspektora określa załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja techniczna i przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bp/gminy/um_jaslo ; www.msp-jaslo.bip.podkarpackie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach