Gmina Baranowo ogłasza przetarg
- Adres: 06-320 Baranowo, Plac Trzydziestolecia 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7613776 , fax. 029 7613793
- Data zamieszczenia: 2012-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranowo
Plac Trzydziestolecia 7 7
06-320 Baranowo, woj. mazowieckie
tel. 029 7613776, fax. 029 7613793
REGON: 55066838000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Podniesienie standardu infrastruktury oświatowej w Gminie Baranowo. I. Część edukacyjno - sportowa. Zapewnienie właściwego rozwoju fizycznego dzieci i młodzieży poprzez budowę zespołu boisk i urządzeń sportowych przy Zespołach Szkół w Baranowie Etap II. Zadanie 2. Budowa rolkowiska z okólną bieżnią lekkoatletyczną wraz z towarzyszącą infrastrukturą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Podniesienie standardu infrastruktury oświatowej w Gminie Baranowo. I. Część edukacyjno - sportowa. Zapewnienie właściwego rozwoju fizycznego dzieci i młodzieży poprzez budowę zespołu boisk i urządzeń sportowych przy Zespołach Szkół w Baranowie Etap II. Zadanie 2. Budowa rolkowiska z okólną bieżnią lekkoatletyczną wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Zakres rzeczowy obejmuje nadzór nad wykonaniem następujących robót : - 400 metrowa bieżnia 4 - torowa z 6-torową prostą 100/110m, o nawierzchni poliuretanowej o grubości 13 mm na podbudowie asfaltowo-betonowej. - skocznia w dal z rozbiegiem w zakolu bieżni okólnej o nawierzchni poliuretanowej o grubości 13 mm na podbudowie asfaltowo-betonowej i zeskokiem o nawierzchni piaskowej oraz obrzeżem z korytek do łapania piasku. - skocznia wzwyż z rozbiegiem w południowym zakolu bieżni okólnej. o nawierzchni poliuretanowej o grubości 13 mm na podbudowie asfaltowo-betonowej. - skocznia o tyczce z rozbiegiem w południowym zakolu bieżni okólnej o nawierzchni poliuretanowej o grubości 13 mm na podbudowie asfaltowo-betonowej i z stalową szuflą. Ciągi komunikacyjne o nawierzchni z kostki betonowej zapewniają dostęp do wszystkich boisk i urządzeń sportowych. Piłkochwyty - za bramką północną boiska do piłki nożnej powinny być zainstalowane chwytacze do piłek o wysokości 3m+2m, o ogólnej długości 42 m. Rolkowisko - wykorzystując istniejącą nawierzchnię asfaltową w miejscu obecnego wielofunkcyjnego boiska zaprojektowano rolkowisko z zainstalowaniem następujących elementów: rampa typu FUN-RAMP, rampa typu FUN-BOX, rampa typu SPLINE-RAMP, belka typu REIL. Zieleń - zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Sieci: - Odwodnienie terenu jest rozwiązane przez zastosowanie nawierzchni przepuszczalnych w związku z dobrą przepuszczalnością gruntu. Jednak by usprawnić odprowadzenie wód opadowych zostało zastosowane specjalistyczne odwodnienie liniowe z odprowadzeniem do studni chłonnych. - Oświetlenie boisk - II etap. - Nagłośnienie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia podlegający nadzorowi zgodnie z przedmiotem zamówienia opisuje n/w dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ: 1) Projekt budowlany. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Zadania i obowiązki Inspektora nadzoru: 1. Obowiązki Zleceniobiorcy z tytułu pełnienia obowiązków inspektora nadzoru, określają przepisy art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności : 1) kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, w tym weryfikacja kosztorysów powykonawczych oraz rozliczenie końcowe inwestycji; 2) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, odbiorach dla celów płatności, odbiorze końcowym, przeglądach gwarancyjnych, radach budowy i innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zadania; 3) sporządzenie protokołu przekazania placu budowy, protokołu odbioru do celów płatności przejściowych i protokołu odbioru końcowego oraz zgłoszenie do właściwego organu rozpoczęcia i zakończenia robót wraz z przygotowaniem wszystkich wymaganych dokumentów dla tych czynności, a także innych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia, prowadzenia i zakończenia budowy; 4) bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; 5) weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów; 6) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowanie w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; 7) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 8) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 9) kontrolowanie wykonania robót w zakresie zgodności z dokumentacją techniczną, specyfikacjami i warunkami umowy z Wykonawcą; 10) współudział w organizowaniu i prowadzeniu Rad Budowy, sporządzaniu z nich protokołów z podjętymi ustaleniami. Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb; 11) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 12) opracowywanie dla Zamawiającego informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 13) wizytowanie placu budowy z odpowiednią częstotliwością, ale nie mniej niż dwa razy w tygodniu; 14) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych, zaistniałych problemach, nieprawidłowościach lub zakłóceniach na placu budowy, stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także w okresie gwarancji oraz poświadczanie ich usunięcia. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo zgodnie z art. 26 wyżej wymienionej ustawy: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenia dla osób lub mienia bądź skutkować niezgodnościami z projektem lub pozwoleniem na budowę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowo.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06