Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Budowlanego w ramach zadania inwestycyjnego: Poprawa komunikacji drogowej poprzez przebudowę dróg gminnych w miejscowości Dygowo (przebudowa ulicy Wiosennej, przebudowa dróg przy osiedlu mieszkaniowym, przebudowa ulicy Łukowej (bocznej))

Gmina Dygowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-113 Dygowo, ul. Kolejowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dygowo
    ul. Kolejowa 1 1
    78-113 Dygowo, woj. zachodniopomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Budowlanego w ramach zadania inwestycyjnego: Poprawa komunikacji drogowej poprzez przebudowę dróg gminnych w miejscowości Dygowo (przebudowa ulicy Wiosennej, przebudowa dróg przy osiedlu mieszkaniowym, przebudowa ulicy Łukowej (bocznej))
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach przedsięwzięcia pn. Poprawa komunikacji drogowej poprzez przebudowę dróg gminnych w miejscowości Dygowo (przebudowa ulicy Wiosennej, przebudowa dróg przy osiedlu mieszkaniowym, przebudowa ulicy Łukowej (bocznej)) , o zakresie rzeczowym poszczególnych części: Część I Przebudowa ulicy Wiosennej w Dygowie: Droga o konstrukcji o grubości 33 cm plus 12 cm warstwa odsączająca. Jezdnia na odcinku km 0+000 do 0+132 ma charakter ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 4m o ruchu jednokierunkowym. Pozostały odcinek posiada szerokość 5 m o ruchu dwukierunkowym. Na odcinku od km 0+490 do 0+557 należy wykonać chodnik o szerokości 2m połączony z istniejącym ciągiem pieszym. Powierzchnia jezdni - 3.104,76 m2, powierzchnia wjazdów - 91,76 m2, powierzchnia chodnika - 132,0 m2, powierzchnia parkingów - 533,5 m2. Odwodnienie terenu należy wykonać poprzez wykonanie kolektora deszczowego PCV d 315 na odcinku długości 194 m, d 250 mm - 215 mb, d 200 mm- 94 mb z włączeniem do istniejącej instalacji odwodnieniowej w ul. Ogrodowej. Należy wykonać 8 studni rewizyjnych d 1200 z osadnikiem, 14 wpustów ulicznych z osadnikami. W km 0+005 należy wykonać studnię chłonną d 1200 z wmontowaną kratką ściekową. W zakresie zadania jest również przebudowa odcinka linii napowietrznej 0,4 kV kolidującego z przebudowywaną drogą, budowa przyłącza kablowego do budynku mieszkalnego oraz budowa instalacji oświetlenia drogowego. Oświetlenie będzie zasilane z istniejącej linii napowietrznej 0,4 kV kablem YAKY4x35mm2. Projektuję się słupy stalowe ocynkowane na fundamencie 6m z oprawami LED . Budowa 22 szt. słupów i 23 szt. opraw oświetleniowych. Część II przebudowa dróg przy osiedlu mieszkaniowym w Dygowie Droga o konstrukcji o grubości 33 cm plus 12 cm warstwa odsączająca. Jezdnia o szerokości 5,5 m, chodnik 1,5 szerokości o nawierzchni z kostki betonowej. Powierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej - 1.261,5m2, wjazdy z kostki brukowej betonowej - 172,98m2. Długość drogi 265 m. + droga z płyt ażurowych 116 m Należy również wykonać utwardzenie terenu pod pojemniki na odpady kostką brukową betonową o grubości 6 cm - 28,29m2. Parkingi i dojazdy do garaży i działek ogrodniczych o nawierzchni z płyt ażurowych - 759,35m2. Odcinek ciągu jezdnego do działki 220/8 o długości 66 m i szerokości 3,5 m należy wykonać z nawierzchni z kruszywa łamanego. W zakresie zadanie jest również wykonanie odwodnienia i instalacji oświetlenia drogowego. W ramach odwodnienia należy wykonać: studnie rewizyjne w ilości 4 szt., studnie ściekowe uliczne - 6 szt., rurociągi PCW 315 mm - 69m, 200 mm - 151m, 160 mm - 19m. W ramach oświetlenia drogowego należy wykonać: zasilanie z istniejącego złącza kablowego przy budynku wielorodzinnym kablem YAKY4x35mm2, 11 szt. lamp oświetleniowych LED na słupach stalowych ocynkowanych na fundamencie 6 m z oprawami LED Clear-Way 57 W lub równoważne. Część III: przebudowa ulicy Łukowej (bocznej)w Dygowie. Droga o konstrukcji o grubości 33 cm plus 12 warstwa odsączająca. Jezdnia o szerokości 5,5 m, chodnik 1,5 szerokości. Powierzchnia jezdni z kostki betonowej o gr. 8 cm - 1.362m2. Wjazdy z kostki betonowej - 164,25 m2, chodnik z kostki betonowej o pow. - 316,5m2. Należy wykonać nowy system odwodnienia i przebudować istniejące oświetlenie drogowe. W ramach odwodnienia należy wykonać: studnie rewizyjne - 7 szt., separator - 1 szt., studzienki ściekowe uliczne - 10 sz., rurociągi PCW o średnicy 315 mm - 230m, rurociągi ciśnieniowe z PCV o średnicy 160 mm - 51m.. W zakresie instalacji oświetleniowej należy wykonać przestawienie poza krawędź drogi istniejące słupy. Słupy i oprawy należy zdemontować i ponownie montować w zaprojektowane stanowiska - 6 szt. W ramach wykonania Przedmiotu umowy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest w szczególności do: a. na etapie budowy: przekazania placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy, obecności na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego; sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; udział w naradach na budowie dot. realizacji Zadania Inwestycyjnego, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski); opiniowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę; monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nie przewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą; przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; poświadczenia terminu zakończenia robót; dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; prowadzenia bieżącej kontroli Zadania Inwestycyjnego; zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiającego oraz Wykonawcy, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. Protokół ten będzie podlegał akceptacji Zamawiającego; przedstawia pisemną opinię dotyczącą kalkulacji kosztów Wykonawcy na wykonanie robót dodatkowych - w zakresie ich ilości i wartości. innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji. b. na etapie po zakończeniu budowy: weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c. w okresie gwarancji dla Zadań Inwestycyjnych: uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji każdego z Zadań Inwestycyjnych oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Zamawiający powiadomi Inspektora nadzoru Inwestorskiego o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 7 dni przed wyznaczonym terminem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dygowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach