Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży wodno-kanalizacyjnej

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Kościelna 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4513056 w.11
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Kościelna 15 15
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 032 4513056 w.11
    REGON: 00053465890927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży wodno-kanalizacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) Zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z Zamawiającym, 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu. Zamawiający wymaga, aby inspektor nadzoru był codziennie na placu budowy w trakcie realizacji robót oraz dostosował czas pracy do potrzeb Wykonawcy robót, 3) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 4) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, 5) Wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 6) Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, w siedzibie Zamawiającego, 7) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 8) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 9) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż, 10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, badaniach oraz odbiorach i przekazywaniu ich do użytkowania, 11) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 12) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę, 13) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. 14) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 15) Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 16) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 17) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru), 18) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, 19) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 20) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, 21) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego, 22) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 23) Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, 24) Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy, 25) Dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji najpóźniej 30 dni od końcowego odbioru. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnych w systemie grawitacyjno- tłocznym, w ramach 2-ch kontraktów. I Kontrakt obejmuje: 1) budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bełsznica - Etap I - Zad. 3. a) realizacja zadania w okresie od : 01.10.2009 do 29.10.2010. b) zakres robót obejmuje północno - zachodnią część Bełsznicy, ograniczoną od wschodu istniejącą oczyszczalnią ścieków, a od południa potokiem Łęgoń c) zakres rzeczowy: - budowa kolektorów grawitacyjnych PCV od ? 250-160 o dł. 4257,00 mb - budowa kolektorów tłocznych PEHD od ? 140-50 - o dł. 1329,00 mb - ogółem wykonanie sieci - 5586,00 mb - sieć przyłączeniowa PCV ? 160 - o dł. 476,5 mb 2) budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Rogów - Etap I - Zad. 2 . a) realizacja zadania w okresie od : 31.10.2010 do 31.10.2011 b) zakres robót obejmuje południową część Rogowa od północy i wschodu ulicami Raciborską i Parkową . c) zakres rzeczowy : - budowę kolektorów grawitacyjnych PCV od ? 250-160 o dł. 5935,00 mb - budowę kolektorów tłocznych PEHD od ? 90-63 - o dł. 162,00 mb - ogółem wykonanie sieci - 6097,00 mb - sieć przyłączeniowa PCV ? 160 - o dł. 589,50 mb. II Kontrakt obejmuje: 1) budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Olza- Etap II - Zadanie 1 . a) realizacja zadania w okresie od : 01.10.2009 do 29.10.2010. b) zakres robót obejmuje północną część sołectwa Olza ograniczoną od południa linią kolejową relacji Rybnik - Chałupki. c) zakres rzeczowy : - budowę kolektorów tłocznych PEHD od ? 140-50 - o dł. 4421,00 mb - sieć przyłączeniowa - PCV ? 160 - o dł. 399,00 mb 2) budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Rogów - Etap I - Zadanie 1 . a) realizacja zadania w okresie od : 31.10.2010 do 31.10.2011 b) zakres robót obejmuje część Rogowa ograniczoną ulicami: Raciborską, Wodzisławską, c) zakres rzeczowy: - budowę kolektorów grawitacyjnych PCV od ? 200-160 o dł. 4608,50 mb - budowę kolektorów tłocznych PEHD od ? 63 - o dł. 175,00 mb - ogółem wykonanie - 4783,50 mb - sieć przyłączeniowa - PCV ? 160 - o dł. 566,50 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w zamówieniu winni dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane branży wodno-kanalizacyjnej i wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 3-letnie doświadczenie oraz wykazać się realizacją jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy, łącznie 5 km sieci kanalizacji sanitarnej w tym 1 km sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oferta Wykonawcy Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisywania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze oraz potwierdzone notarialnie podpisy osób udzielających pełnomocnictwa. - Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy - jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki, to każdy wspólnik (lub pełno- mocnik) składa oświadczenie. - Odpis/wypis lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, rejestru sądowego lub innego dokumentu upoważniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, z datą wystawienia lub aktualizacji - nie dłużej niż 6 miesięcy. - Uprawnienia budowlane branży wodno-kanalizacyjnej proponowanego inspektora nadzoru oraz zaświadczenie z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - Doświadczenie proponowanego inspektora nadzoru - zamawiający wymaga aby proponowany Inspektor posiadał, co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru przy budowie (łącznie) 5 km sieci kanalizacji sanitarnej w tym 1 km sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej - Referencje potwierdzające należyte wykonanie zadań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną