Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. wykonanie budowy kanalizacji sanitarnej w m. Krzywin z przesyłem ścieków do oczyszczalni w Widuchowej

Urząd Gminy Widuchowa ogłasza przetarg

  • Adres: 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4167255 , fax. 091 4167255
  • Data zamieszczenia: 2010-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Widuchowa
    ul. Grunwaldzka 8 8
    74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4167255, fax. 091 4167255
    REGON: 00054646600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.widuchowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. wykonanie budowy kanalizacji sanitarnej w m. Krzywin z przesyłem ścieków do oczyszczalni w Widuchowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania inwestycyjnego wykonanie budowy kanalizacji sanitarnej w m. Krzywin z przesyłem ścieków do oczyszczalni w Widuchowej:, 1.Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą Prawo Budowlane; stwierdzenie gotowości do odbioru; dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego i ostatecznego robót; przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru; sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę; sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót; kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem przyjętym przez Zamawiającego oraz umową; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią; niezwłoczne powiadamianie Inwestora o wszystkich robotach dodatkowych i zamiennych; nie przewidzianych umową; podejmowanie decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie; niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót; sprawdzanie rozwiązań zamiennych, koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, udział w przeglądach technicznych - gwarancyjnych, które zostaną wyznaczone Wykonawcy robót (co najmniej 6 przeglądów technicznych), udział w spotkaniach roboczych ustalanie zakresu robót oraz sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające powstałe w trakcie realizacji, które zostaną przedłożone przez wykonawcę robót, rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta, występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu stosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów; potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad; kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy, bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy, podejmowanie decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie; żądanie wykonania na koszt Wykonawcy odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, łącznie z dokonaniem prób niszczących wykonanych robót (odkucia, wycinki itp.), wydawanie decyzji, opinii lub zgody w imieniu Zamawiającego zgodnie z zakresem i umocowaniem wyrażonym w umowie o wykonywanie nadzoru; nadzór nad obsługą geodezyjną, sporządzanie dokumentacji z przeglądu gwarancyjnego obejmującą: wykaz usterek i wad, wskazanie przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzenie kalkulacji (kosztorysu) dot. powstałych usterek i wad, sprawdzenie poprawności usunięcia usterek i wad wykrytych podczas odbioru jaki i podczas przeglądów gwarancyjnych, sporządzenia protokołów ze spotkań, złożenie skutecznego zawiadomienia o oddaniu inwestycji do użytkowania zgodnie z warunkami określonymi pozwoleniem na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset) 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść w terminie do 21 lipca 2010 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gryfinie O/Widuchowa Nr 28 9377 0000 0200 0244 2002 0003

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.widuchowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach