Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 38
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 76 50 , fax. 81 528 76 30
- Data zamieszczenia: 2012-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
ul. Tomasza Zana 38 38
20-601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 76 50, fax. 81 528 76 30
REGON: 43268735300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji eksperta w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych na terenie województwa lubelskiego [DSP.WW.2311.18.2012] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji eksperta w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych związanych z przebudową, rozbudową, modernizacją, termomodernizacją oraz infrastrukturą towarzyszącą w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych na terenie województwa lubelskiego będących beneficjentami końcowymi Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych realizowanego w ramach obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy (dalej Program). Czas realizacji Programu: do dnia 31 grudnia 2014 zgodnie z Umową nr 4/SPPW/KIK/55 w sprawie Realizacji Projektu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych zawartej w dniu 9 lutego 2012 r. pomiędzy Biurem do Spraw Zagranicznych Programów Pomocy w Ochronie Zdrowia a Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Lublinie. Pełnienie funkcji eksperta ma na celu przygotowanie potencjalnych beneficjentów końcowych Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych do właściwego zaplanowania zadań inwestycyjnych oraz nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadań inwestycyjnych u beneficjentów końcowych, z którymi zostanie zawarta umowa dotycząca realizacji projektów (maksymalnie 25 podmiotów). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Doradztwo dla potencjalnych beneficjentów końcowych dotyczące przygotowania dokumentacji konkursowej w trakcie maks. trzech spotkań informacyjno - promocyjnych w okresie lipiec-sierpień 2012 r. oraz drogą mailową i telefoniczną. Dokumentacja konkursowa beneficjentów końcowych Programu stanowią w szczególności następujące dokumenty, które bezpośrednio dotyczą procesu inwestycyjnego: a) Wniosek o dofinansowanie b) Studium wykonalności, do którego należy dołączyć płytę CD zawierającą wszystkie wymagane obliczenia c) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane d) Prawomocne pozwolenie na budowę; potwierdzenie zgłoszenia budowy lub robót budowlanych 2) Doradztwo oraz konsultacje dla beneficjentów podczas naboru wniosków konkursowych oraz w trakcie realizacji projektów w zakresie planowanych oraz realizowanych działań inwestycyjnych drogą mailową i telefoniczną oraz co najmniej 2 spotkania w miesiącu w siedzibie Zamawiającego. Terminy spotkań będą ustalane z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych przed ich odbyciem. 3) Prowadzenie bieżącej kontroli wykonania prac inwestycyjnych zgodnie z dokumentacją projektową beneficjentów. 4) Nadzór nad poprawnością wykonania inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową beneficjentów, z którymi zostanie zawarta umowa dotycząca realizacji projektów. 5) Obecność przy odbiorze okresowym oraz końcowym poszczególnych inwestycji. 6) Wykonawca oświadcza, że realizacja przedmiotu Umowy wykonana będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w sposób profesjonalny, z należytą starannością oraz, że posiada umiejętności, uprawnienia, kwalifikacje zawodowe do wykonywania usługi będącej treścią niniejszej Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetargu nieograniczony na pełnienie funkcji eksperta w zakresie realizacji, kontroli i rozliczenia umów dotyczących robót budowlanych w obiektach służących rehabilitacji.
Dodano: 2012-11-07 - pełnienie funkcji eksperta w zakresie realizacji, kontroli i rozliczenia umów dotyczących robót budowlanych w obiektach służących rehabilitacji nr sprawy DSP KM.2311.39.2012
Dodano: 2012-09-21 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA ROBOTY BUDOWLANE PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) - zwanej dalej ustawą NA WYKONANIE PLACU ZABAW Z NAWIERZCHNIĄ SYNTETYCZNĄ WG WYTYCZNYCH PROGRAMU MEN RADOSNA SZKOŁA zgodnie z SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ
Dodano: 2010-06-28