Urząd Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg
- Adres: 70207 Szczecin, pl. Batorego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 43 40 279, 44 03 354 , fax. 91 43 40 129
- Data zamieszczenia: 2017-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej
pl. Batorego 4
70207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 43 40 279, 44 03 354, fax. 91 43 40 129
REGON: 701702100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.uzs.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Eksperta ds. budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Pełne wdrożenie RIS Dolnej Odry - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa pełnienia funkcji Eksperta ds. budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: Pełne wdrożenie RIS Dolnej Odry,: 1 Reprezentowanie Zlecającego przed organami administracji państwowej i samorządowej w sprawach związanych z realizacją w/w przedsięwzięcia; 2 Bieżące informowanie Zlecającego o stanie zaawansowanie każdego etapu realizowanego przedsięwzięcia; 3 Przygotowanie ogólnego harmonogramu realizacji procesu inwestycyjnego z podziałem na etapy; 4 Rekomendacja Zamawiającemu trybu postępowania w procedurach przygotowania inwestycji; 5 Organizacja i udział w przygotowaniu procedur przetargowych na wykonanie koncepcji, dokumentacji projektowej, Inżyniera Kontraktu i Generalne Wykonawstwo inwestycji; 6 Udział we wszystkich pracach związanych z przygotowaniem inwestycji z udziałem środków unijnych; 7 Udział w procedurze wyboru w/w uczestników procesu inwestycyjnego, ocena i rekomendacja najlepszych firm; 8 Określanie i uzgadnianie wytycznych projektowych do tworzenia koncepcji i projektów; 9 Monitoring postępu prac projektowych; 10 Uzgadnianie i akceptacja przyjętych przez Projektantów rozwiązań technicznych i technologicznych; 11 Organizowanie spotkań mających na celu optymalizację kosztów realizacji inwestycji; 12 Określenie szacunkowych kosztów realizacji inwestycji; 13 Sprawdzenie i odbiór dokumentacji projektowej od Projektantów; 14 Określenie organizacji pracy Inżyniera Kontraktu i monitoring jego działań w zakresie obiegu dokumentacji i nadzoru procesu inwestycyjnego; 15 Zarządzanie w imieniu Zlecającego inwestycją, reprezentowanie go na budowie w zakresie wszelkich spraw związanych z wykonywaniem postanowień umowy z Wykonawcą inwestycji; 16 Opiniowanie i wnioskowanie zmian w projekcie budowlanym, jeśli są one niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji lub optymalizacji kosztów, w tym również konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych; 17 Akceptacja miesięcznych protokołów odbioru prac , stanowiących podstawę do wynagrodzenia za skończony etap robót; 18 Organizacja i uczestniczenie w cotygodniowych naradach roboczych w trakcie realizacji inwestycji; 19 Ocena i informowanie Zlecającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach , które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji lub wzrost kosztów budowy; 20 Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 21 Udział w odbiorze końcowym robót budowlanych i montażowych od Generalnego Wykonawcy; 22 Egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek stwierdzonych w czasie odbioru końcowego; 23 Sprawdzenie rozliczenia końcowego inwestycji przez Inżyniera Kontraktu; 24 Udział w odbiorze przez Inżyniera Kontraktu powykonawczej dokumentacji projektowej od Generalnego Wykonawcy robót budowlanych; 25 Udział w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 26 Udział w rozliczeniu bieżącym i końcowym środków pomocowych wykorzystywanych w realizacji inwestycji; 27 Zamawiający wymaga dyspozycyjności w siedzibie Zamawiającego przez minimum 4 godziny tygodniowo, kluczowej osoby personelu – przeznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia. Dyspozycyjność w siedzibie Zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 28 Zamawiający wymaga aby kluczowa osoba personelu posiadała doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru przy realizacji co najmniej 1 inwestycji budowlanej o wartości minimum 15 mln zł. związanej z realizacją budowy obiektu w trudnych warunkach posadowienia, w strefie przybrzeżnej ( np. rzeka, kanał itd…..) Doświadczenie kluczowej osoby personelu stanowi kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Połczyn Zdrój-Czaplinek etap I
Dodano: 2021-03-02 - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego – Trasa Velo Baltica etap V–VII (odc. Wisełka – Międzywodzie)
Dodano: - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa obejścia m. Trzebiatów – połączenie drogi wojewódzkiej nr 103 i nr 102
Dodano: 2021-01-15 - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 111 na odcinku Recław – Stepnica (odcinek szlakowy)
Dodano: 2021-01-11 - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Połczyn Zdrój-Czaplinek etap I
Dodano: 2020-12-29 - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego – Trasa Velo Baltica etap V–VII (odc. Wisełka – Międzywodzie)
Dodano: 2020-12-28 - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa obejścia m. Trzebiatów – połączenie drogi wojewódzkiej nr 103 i nr 102
Dodano: 2020-12-09 - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 111 na odcinku Recław – Stepnica (odcinek szlakowy)
Dodano: 2020-12-02 - Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa obejścia Gryfic - połączenie dróg woj. nr 110 (ul. Niechorska) i nr 105 (ul. Piastów)
Dodano: 2020-02-07 - Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa obejścia Gryfic - połączenie dróg woj. nr 110 (ul. Niechorska) i nr 105 (ul. Piastów)
Dodano: 2019-12-11