Przetargi.pl
Pełnienie funkcji asystentów do spraw merytorycznych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2014

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2014-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji asystentów do spraw merytorycznych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności asystenta do spraw merytorycznych w szkołach ponadgimnazjalnych: a. Część I w Zespole Szkół Zawodowych w Wieliczce, w ilości co najmniej 25 godzin w miesiącu, b. Część II w Zespole Szkół w Gdowie, w ilości co najmniej 18 godzin w miesiącu prowadzących kształcenie zawodowe, uczestniczących w realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Podstawowe obowiązki Asystenta. a. nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zajęć w Zespole Szkół Zawodowych w Wieliczce, b. kontrola jakości prowadzonych zajęć w formie wskazanej przez Koordynatora Projektu, w tym wykonywanie: badań ewaluacyjnych, ankiet, wywiadów pogłębionych wg. wskazania Koordynatora Projektu, c. nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole, d. współpraca z Koordynatorem Projektu oraz Liderem Programu Rozwoju Szkoły w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, e. udział w procesie rekrutacji do projektu w szkole, f. pomoc w opracowywaniu harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu, g. współpraca w zakresie udzielania zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu, h. ustalenie terminów dyżurów w szkole/biurze projektu w celu zapewnienia uczniom szerokiego dostępu do osoby nadzorującej rekrutację, i. przekazywanie do Koordynatora Projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, j. sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji projektu do biura projektu, k. przygotowywanie i wprowadzanie danych do PEFS, l. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, m. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu w szkole, n. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, o. udział w spotkaniach przedstawicieli projektu, p. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami. Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. podręcznika wskaźników POKL, e. ustawy i rozporządzenia dotyczącego Europejskiego Funduszu Społecznego, f. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, problematyki nauczania zawodowego oraz przedmiotów pozwalających nabywanie beneficjentom projektu tzw. kompetencji kluczowych (m.in. kierunki kształcenia, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach