Przetargi.pl
Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w miejscowościach powiatu łobeskiego od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Bema 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39768-41 , fax. 91 39768-41
  • Data zamieszczenia: 2014-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Bema 27 27
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39768-41, fax. 91 39768-41
    REGON: 81242964800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.lobez.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w miejscowościach powiatu łobeskiego od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w miejscowościach powiatu łobeskiego od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 r. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Asystent osoby niepełnosprawnej odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z 2 osobami niepełnosprawnymi. 2.Asystent osoby niepełnosprawnej będzie udzielał pomocy i organizował wsparcie osobie niepełnosprawnej. 3. Asystent osoby niepełnosprawnej będzie motywował osobę niepełnosprawną oraz jej rodzinę do podejmowania aktywności zmierzającej do kształtowania samodzielnej postawy osoby niepełnosprawnej w zakresie zaspokajania potrzeb psychospołecznych, biologicznych, a także aktywnego udziału w rehabilitacji. 4. Asystent osoby niepełnosprawnej nie może przy wykonywaniu usługi, o której mowa w ust.1 wyręczać osobę niepełnosprawną i jej rodzinę w jej codziennych obowiązkach, będzie natomiast wspierał osobę niepełnosprawną i współpracował z nią. 5. Asystent osoby niepełnosprawnej świadczył będzie usługę w miejscu zamieszkania niepełnosprawnego uczestnika projektu POMÓŻ SOBIE- od bierności do aktywności miedzy godziną 8 a 20, minimum 38 godzin tygodniowo, może również towarzyszyć uczestnikowi poza miejscem zamieszkania - zgodnie z zadaniami wynikającymi z umowy na wzór kontraktu socjalnego zawartej z danym uczestnikiem. Zorganizowanie dojazdu oraz koszt dojazdu do uczestnika pokrywa Wykonawca. 6. Asystent osoby niepełnosprawnej będzie współpracował z instytucjami, organizacjami i specjalistami na rzecz osoby niepełnosprawnej, a także sygnalizował pracownikowi socjalnemu Zamawiającego uwag odnośnie zagrożeń zaobserwowanych u uczestnika oraz czynionych przez niego postępach. 7. Przy realizacji usługi asystent zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym PCPR w Łobzie - konsultując problemy uczestnika (w tym celu spotykają się oni przynajmniej raz w miesiącu). 8. Asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest dokumentować realizację usługi na podstawie dokumentów stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ lub innych wynikłych w trakcie realizacji projektu. 9. Asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest przedkładać dokumentację z realizacji usługi pracownikowi socjalnemu do 5 każdego miesiąca. 10. Asystent osoby niepełnosprawnej powinien posiadać wiedzę na temat metod i technik pracy z osobą zależną oraz umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktyce. 11. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się 1 miesiąc kalendarzowy. 12.Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku merytorycznie potwierdzonego przez Koordynatora projektu, przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia. 13. Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 14. Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terenu wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przy czym nowy teren wykonywania usługi będzie się mieścił w powiecie łobeskim. 16. Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej (aneksu). 17. Oferty dopuszczone do postępowania nie mogą przekroczyć kwoty 30.915 zł, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. 18. Szacunkowa wartość całego zadania, tj. zatrudnienie pięciu asystentów osób niepełnosprawnych wynosi 154.575 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.lobez.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach