Przetargi.pl
Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w gminach powiatu łobeskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Bema 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39768-41 , fax. 91 39768-41
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Bema 27 27
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39768-41, fax. 91 39768-41
    REGON: 81242964800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.lobez.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w gminach powiatu łobeskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAZWA ZADANIA: Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w miejscowościach powiatu łobeskiego dla niepełnosprawnych uczestników projektu przez 38 godzin tygodniowo od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 roku. Łączna liczba asystentów: 5. Liczba osób niepełnosprawnych objętych jednym asystentem: 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Asystent osoby niepełnosprawnej odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z 2 osobami niepełnosprawnymi. 2.Asystent osoby niepełnosprawnej będzie udzielał pomocy i organizował wsparcie osobie niepełnosprawnej. 3. Asystent osoby niepełnosprawnej będzie motywował osobę niepełnosprawną oraz jej rodzinę do podejmowania aktywności zmierzającej do kształtowania samodzielnej postawy osoby niepełnosprawnej w zakresie zaspokajania potrzeb psychospołecznych, biologicznych, a także aktywnego udziału w rehabilitacji. 4.Asystent osoby niepełnosprawnej nie może przy wykonywaniu usługi, o której mowa w ust.1 wyręczać osobę niepełnosprawną i jej rodzinę w jej codziennych obowiązkach, będzie natomiast wspierał osobę niepełnosprawną i współpracował z nią. 5.Asystent osoby niepełnosprawnej świadczył będzie usługę w miejscu zamieszkania niepełnosprawnego uczestnika projektu miedzy godziną 800 a 2000, minimum 38 godzin tygodniowo, może również towarzyszyć uczestnikowi poza miejscem zamieszkania - zgodnie z zadaniami wynikającymi z umowy na wzór kontraktu socjalnego zawartej z danym uczestnikiem. Zorganizowanie dojazdu oraz koszt dojazdu do uczestnika pokrywa Wykonawca. 6.Asystent osoby niepełnosprawnej będzie współpracował z instytucjami, organizacjami i specjalistami na rzecz osoby niepełnosprawnej, a także sygnalizował pracownikowi socjalnemu Zamawiającego uwag odnośnie zagrożeń zaobserwowanych u uczestnika oraz czynionych przez niego postępach. 7.Przy realizacji usługi asystent zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym PCPR w Łobzie - konsultując problemy uczestnika (w tym celu spotykają się oni przynajmniej raz w miesiącu). 8.Asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest dokumentować realizację usługi na podstawie dokumentów stanowiących załącznik nr 1 do umowy lub innych wynikłych w trakcie realizacji projektu. 9.Asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest przedkładać dokumentację z realizacji usługi pracownikowi socjalnemu do 5 każdego miesiąca. 10.Asystent osoby niepełnosprawnej musi posiadać wiedzę na temat metod i technik pracy z osobą zależną oraz umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktyce. 11.Za okres rozliczeniowy przyjmuje się 1 miesiąc kalendarzowy. 12.Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku merytorycznie potwierdzonego przez Koordynatora projektu, przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia. 13.Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 14.Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terenu wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przy czym nowy teren wykonywania usługi będzie się mieścił w powiecie łobeskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pcpr.lobez.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach