Przetargi.pl
Pełnienie faunkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa Placu Miejskiego w Wyszkowie"

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07200 Wyszków, Aleja Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 424 201 , fax. 297 424 209
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2
    07200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 424 201, fax. 297 424 209
    REGON: 52493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie faunkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa Placu Miejskiego w Wyszkowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres i zasady działań Inspektora nadzoru inwestorskiego są zgodne z przepisami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) oraz zapisami projektu umowy załączonego do przetargu. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje m.in.: 1. wykonanie placu wodnego (fontanna beznieckowa) z komorą technologiczną wraz z niezbędnym zasilaniem koniecznym do funkcjonowania placu wodnego i technologią fontannową; 2. wykonanie przyłącza wodociągowego i zasilania komory technologicznej placu wodnego, zdroju miejskiego, nawadniania zieleni oraz dla punktów gastronomicznych; 3. wykonanie kanalizacji deszczowej dla projektowanej fontanny i terenu utwardzonego oraz sanitarnej dla planowanych punktów gastronomicznych; 4. wykonanie oświetlenia terenu oraz zasilania komory technologicznej, planowanych punktów gastronomicznych i planowanej sceny tymczasowej (oświetlenie i zasilenie nagłośnienia); 5. wykonanie monitoringu wizyjnego wraz z routerami Wi-Fi; 6. wykonanie chodników i placów, zlewni dla placu wodnego; 7. dostawę i montaż wyposażenia towarzyszącego typu: ławki, kosze na śmieci, stoliki do gier/stoliki kawiarniane, stojaki na rowery, psie stacje, zdrój uliczny, poidełka i karmniki dla ptaków, siedziska/meble przenośne, tablice informacyjne; 8. wykonanie konstrukcji typu pergole/zacienienia; 9. wykonanie zieleni wraz z systemem nawodnienia; DANE DOTYCZĄCE INWESTYCJI znajdują się pod adresem: https://bip.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=16150 Informacje dodatkowe: a) Wartość umowy z wykonawcą robót wynosi: 6.181.227,71 zł brutto (słownie: sześć milionów sto osiemdziesiąt jeden tysięcy dwieście dwadzieścia siedem złotych 71/100); b) Wartość robót brutto w poszczególnych branżach:  roboty rozbiórkowe: 54.818,86 zł;  nawierzchnie i wyposażenie: 3.232.731,53 zł;  roboty sanitarne: 269.405,07 zł;  fontanna: 759.023,34 zł;  roboty elektryczne: 556.430,93 zł;  zieleń: 503.863,07 zł;  system nawodnienia: 162.761,83 zł. c) Do obowiązków Zleceniobiorcy należy wizytacja nadzorowanego obiektu codziennie w dni robocze, jeżeli zajdzie taka konieczność również w soboty. d) Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacje projektowe – plan zagospodarowania w projekcie wykonawczym obejmuje szerszy zakres (obowiązuje plan zagospodarowania w projekcie budowlanym). W zakres zamówienia nie wchodzi nawierzchnia i oświetlenie pod tzw. sceną stałą oraz część zagospodarowania od strony wschodniej – teren zaznaczony w PZT kolorem szarym. e) Zadanie dofinansowane będzie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. f) Poza wykonywaniem wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane, Zleceniobiorca zobowiązany jest do kontrolowania wykonania robót zgodnie z mierzalnymi wskaźnikami, zawartymi we wniosku o udzielenie ww. dotacji, w tym udzielanie wyjaśnień do ewentualnych rozbieżności oraz wykazanie faktycznych ilości powykonawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2500 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach