Gmina Głubczyce ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 077 4852416
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
ul. Niepodległości 14/16 14/16
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 077 4853021 w. 230, fax. 077 4852416
REGON: 53141287500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul.Kochanowskiego w Głubczycach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu pn. Przebudowa drogi gminnej ul.Kochanowskiego w Głubczycach w zakresie dotyczącym w szczególności wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, pozwoleniem budowlanym a także umową o roboty budowlane. Inwestycja, będąca przedmiotem nadzoru obejmuje wykonanie następujących prac : przebudowę nawierzchni jezdni - 877,00 mb ,odcinka sieci kanalizacji deszczowej PVC 200 mm L =75,50 mb.,3) przykanalików deszczowych PVC 160 mm L =303,50 mb (69 szt)., studzienek wpustów deszczowych o śr 450mm - 69 szt., wpustów deszczowych - krawężnikowe (strumykowe)- 63 szt., wpustów deszczowych - krata uliczna - 6 szt., Studzienek betonowych o śr 1200 typ BS łączone na uszczelki- 38 szt. , przyłączy wodociągowych. Prace budowlane prowadzone są w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość. Wartość szacunkowa robót objętych nadzorem według kosztorysu ofertowego wynosi : ok. 2 900 000 zł netto. Nadzór inwestorski obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym. Do podstawowych obowiązków nadzoru inwestorskiego należą również obowiązki wymienione w art. 25 ustawy Prawo budowlane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: 1. Inspektora nadzoru robót drogowych pełniącego funkcje koordynatora posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. 2.Inspektora nadzoru robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociagowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń . 3. Inspektora nadzoru robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Inspektorzy składają w ofercie dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia wydane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , oraz aktualny wpis na na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. osobę posiadającą kwalifikacje do prowadzenia badań archeologicznych, zgodnie z § 10 Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, t.j.: - tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia - przebytą po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodowa w zakresie tych badań 2) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.2.1.wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za 1 pobyt w okresie gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 46 w miejscowości Karczów (Budowa ronda na skrzyżowaniu DK 94 i DK 46 w m. Karczów).
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa ronda w m. Praszka na skrzyżowaniu DK 45 z ul. Kopernika i Szosą Gdańską
Dodano: 2016-04-15 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM : PRZEBUDOWA WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O I 1175 O ŁUKOWICE BRZESKIE - BRZEG - I ETAP ODC.ZIELĘCICE - BRZEG OD KM 6+000 DO KM 10+704,25
Dodano: 2016-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni drogi A-4 na odcinku gr. woj. dolnośląskiego węzeł Opole Zachód od km 193+965 do km 222+000 - jezdnia północna
Dodano: 2016-02-25 - Wybór inspektorów nadzoru nad pracami prowadzonymi w parku w Dąbrowie
Dodano: 2015-12-11 - Nadzór inwestorski dla zadania pn. Kanalizacja bytowa - etap I w Dziergowicach
Dodano: 2015-05-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni drogi A-4 na odcinkach: gr. woj. dolnośląskiego - węzeł Prądy od km 193+965 do km 222+000 - jezdnia południowa, węzeł Przylesie od km 0+000 do km 1+757
Dodano: 2015-03-13 - Nadzór inwestorski dla zadania:Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łowkowice i Komorniki
Dodano: 2014-10-17 - pełnienie obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Dostosowanie obiektów szpitala do warunków sanitarno- technicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczególnych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą
Dodano: 2014-06-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni drogi A-4 na odcinkach: - węzeł Prądy - węzeł Dąbrówka od km 222+000 do km 234+860 - jezdnia południowa, - węzeł Prądy - węzeł Dąbrówka od km 222+000 do km 242+300 - jezdnia północna,,
Dodano: 2014-04-04