Przetargi.pl
Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul.Kochanowskiego w Głubczycach.

Gmina Głubczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 077 4852416
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
    ul. Niepodległości 14/16 14/16
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4853021 w. 230, fax. 077 4852416
    REGON: 53141287500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej ul.Kochanowskiego w Głubczycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu pn. Przebudowa drogi gminnej ul.Kochanowskiego w Głubczycach w zakresie dotyczącym w szczególności wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, pozwoleniem budowlanym a także umową o roboty budowlane. Inwestycja, będąca przedmiotem nadzoru obejmuje wykonanie następujących prac : przebudowę nawierzchni jezdni - 877,00 mb ,odcinka sieci kanalizacji deszczowej PVC 200 mm L =75,50 mb.,3) przykanalików deszczowych PVC 160 mm L =303,50 mb (69 szt)., studzienek wpustów deszczowych o śr 450mm - 69 szt., wpustów deszczowych - krawężnikowe (strumykowe)- 63 szt., wpustów deszczowych - krata uliczna - 6 szt., Studzienek betonowych o śr 1200 typ BS łączone na uszczelki- 38 szt. , przyłączy wodociągowych. Prace budowlane prowadzone są w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość. Wartość szacunkowa robót objętych nadzorem według kosztorysu ofertowego wynosi : ok. 2 900 000 zł netto. Nadzór inwestorski obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym. Do podstawowych obowiązków nadzoru inwestorskiego należą również obowiązki wymienione w art. 25 ustawy Prawo budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: 1. Inspektora nadzoru robót drogowych pełniącego funkcje koordynatora posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. 2.Inspektora nadzoru robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociagowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń . 3. Inspektora nadzoru robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Inspektorzy składają w ofercie dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia wydane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , oraz aktualny wpis na na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. osobę posiadającą kwalifikacje do prowadzenia badań archeologicznych, zgodnie z § 10 Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, t.j.: - tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia - przebytą po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodowa w zakresie tych badań 2) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.2.1.wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za 1 pobyt w okresie gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach