Przetargi.pl
Pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z przeprowadzeniem procedury przetargowej na Budowę budynku dydaktycznego i sali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji..

Powiat Zwoleński ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26 , fax. 48 6762520
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zwoleński
    ul. Władysława Jagiełły 4 4
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, fax. 48 6762520
    REGON: 67022286500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z przeprowadzeniem procedury przetargowej na Budowę budynku dydaktycznego i sali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z przeprowadzeniem procedury przetargowej na Budowę budynku dydaktycznego i sali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji. 1.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1.1 Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy Inwestycji, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w oparciu o przekazaną dokumentację (projekt budowlany i wykonawczy, przekazanej przez Zamawiającego po jej weryfikacji i ewentualnym poprawieniu. 1.2 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, wynikających z prowadzonej Inwestycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 1.3 Kontrola rozliczeń finansowych dokumentów przekazywanych przez Wykonawcę Inwestycji; 1.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji. 2. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w ramach zorganizowania i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy Inwestycji zalicza się: 2.1 Sprawdzenie projektu technicznego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz sprawdzenie i ocena poprawności wykonania powyższych dokumentów, miedzy innymi: sprawdzenia kompletności oraz poprawności wykonania projektu, wskazanie i wyegzekwowanie ewentualnych zmian, poprawek w przedłożonej dokumentacji projektowej. 2.2 Przygotowanie przy udziale Zamawiającego postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy Inwestycji w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami). 2.3 Ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym Wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, 2.4 Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.5 Udzielenie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące SIWZ, zadawane w trakcie postępowania przetargowego oraz udział w ewentualnych odwołaniach wniesionych przez Wykonawców w trakcie prowadzonego postępowania. 2.6 Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w trakcie postępowania; 2.7 Organizacja sesji otwarcia ofert , uczestnictwa w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłego we wszystkich przeprowadzonych postępowaniach związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.8 Dokonanie oceny złożonych ofert, wybór Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w prowadzonym postępowaniu , sporządzenie protokołu postępowania do akceptacji przez Zamawiającego. 2.9 Przedstawiciele Zamawiającego wchodzą w skład komisji przetargowej a Kierownik Zamawiającego akceptuje wszystkie sporządzone dokumenty, zatwierdza wybór oferty najkorzystniejszej i podpisuje umowę z wybranym Wykonawcą. 2.10 Wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji zbiorczego zestawienia kosztów oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych po wyłonieniu Wykonawcy tych robót, w oparciu o harmonogram Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót. 3. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania czynności nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji zalicza się: 3.1 Reprezentowanie interesów Zmawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego oraz wypełnianie w imieniu Zamawiającego jego obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawa budowlanego, 3.2 Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 3.3 Zaznajomienie zespołu wyznaczonych inspektorów z poszczególnych branż z dokumentacją projektową, terenem budowy, jego uzbrojeniem i przebiegiem instalacji, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz warunkami technicznymi przyłączenia poszczególnych mediów. 3.4 Przygotowanie i przekazanie Wykonawcy Inwestycji dokumentacji projektowej oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go wykonawcy przy udziale Zamawiającego. 3.5 Zebranie od kierownika budowy / robót budowlanych i inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich oświadczeń i dokumentów oraz dokonanie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót do PINB w Zwoleniu, 3.6 Uzyskanie odpowiednich uzgodnień i zezwoleń na prowadzenie robót budowlanych wynikających z innych niż Prawo budowlane przepisów (dotyczy to między innymi organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego, zezwoleń od zarządców sieci itp.). 3.7 Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego, prowadzenia dziennika budowy ,oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie. 3.8 Sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym, umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego i harmonogramem finansowo-rzeczowym 3.9 Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów i wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, 3.10 Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz tworzenie dokumentacji fotograficznej na nośniku cyfrowym 3.11 Współpracę z autorami projektu, oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wnoszonych przez Wykonawcę Inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień, wyjaśnień i poprawek. 3.12 Przygotowanie i przeprowadzenie minimum raz w miesiącu narad techniczno - koordynacyjnych na budowie z udziałem kierownika budowy / robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, odpowiednich inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego i, w razie potrzeby, projektanta oraz opracowanie sprawozdań z ww. narad z uwzględnieniem wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego. 3.13 Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych 3.14 Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a w przypadku zaistnienia okoliczności wstrzymywanie robót budowlanych, których kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3.15 Przygotowanie dokumentów, powiadomienie i doprowadzenie do uzyskania przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji. 3.16 Przygotowanie dokumentów, powiadomienie i doprowadzenie do uzyskania przez Zamawiającego odbioru końcowego wszystkich przyłączy oraz terenów przyległych przez odpowiednich zarządców, a także udział w ewentualnych kontrolach i wizjach lokalnych. 3.17 Dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą Inwestycji W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenie gotowości do odbioru, b) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych związanych z przedmiotem zamówienia, terenów przyległych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy, c) przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, d) egzekwowanie od Wykonawców i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatami, atestami oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, e) skompletowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji, f) dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez Wykonawców, g) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 3.18 Akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez Wykonawców próbek materiałów wykończeniowych. 3.19 Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw. 3.20 Archiwizację korespondencji oraz dokumentacji dotyczącej realizacji inwestycji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy. 4 Obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego w ramach wykonywania kontroli rozliczeń finansowych inwestycji do, których zalicza się: 4.1 Sprawdzanie przedkładanych przez Wykonawcę Inwestycji wycen i kalkulacji robót, faktur a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur /w tym protokołów odbioru/, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur przez Wykonawców Inwestycji. 4.2 Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, 4.3 Przygotowanie materiałów i naliczanie kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu celem egzekucji. 5. Obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji obejmują: 5.1 Przeprowadzenie minimum jednego przeglądu inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu gwarancji z udziałem kierownika budowy / robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy Inwestycji, inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego i w razie potrzeby, projektanta 5.2 Egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia ewentualnych wad i usterek 6. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego i sposobu wykonywania czynności zastępstwa inwestycyjnego, które Wykonawca winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy nadzoru inwestorskiego. 7.1 Wykonawca pełniący funkcję nadzoru inwestorskiego działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego jako jego pełnomocnik. 7.2 Wykonawca pełniący funkcję nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 7.3 Wykonawca pełniący funkcję nadzoru inwestorskiego ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przez niego obowiązków określonych w niniejszej SIWZ. 8.Personel Inwestora Zastępczego dla wypełnienia swoich obowiązków winien zapewnić doświadczonych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów- inżynierów branżowych zdolnych do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnionych do prowadzenia nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego Prawa budowlanego i zgodnie z postanowieniami decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzgodnieniami opiniami. Podczas nieobecności jakiegokolwiek kluczowego specjalisty, wynikającej z choroby lub żądania urlopu, Inwestor Zastępczy ma obowiązek zapewnić natychmiastowe zastępstwo krótkoterminowe, na okres założonej nieobecności, dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót. Takie zastępstwo będzie każdorazowo zgłoszone na piśmie do akceptacji przez Zamawiającego 9. Inwestor Zastępczy będzie odpowiedzialny za informowanie wszystkich zaangażowanych stron o tym, że wszystkie działania podjęte w ramach Projektu powinny nosić wyraźną informację o jego współfinansowaniu przez UE w ramach RPOWM i powinny posiadać stosowne oznaczenia zgodne z wytycznymi . Wyszczególnione obowiązki Wykonawcy mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy wynikającego z umowy, a także nie stanowić będą podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności nie wymienionych wprost w SIWZ i umowie a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu umowy..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 450,00.PLN ( słownie zł: cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt.) 2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj: 2.1 w pieniądzu ( przelew na rachunek bankowy) 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3 .Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Zwoleniu 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 6. W przypadku składania wadium w innej formie niż pieniężnej wymienionych w pkt 10.2 l mogą one być złożone w kasie zamawiającego pok. 1 w godz. 7:30 - 15:30 przez Wykonawcę lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem Kasa Starostwa Powiatowego - wadium do przetargu nieograniczonego na Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego. Kserokopia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a oraz art.46 ust.5 ustawy Pzp. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 10.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10.9 niniejszego rozdziału. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zalicza wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia Wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie go w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach