Przetargi.pl
Pełna Usługa Oświetleniowa na terenie gminy Miejska Górka na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o.o. w roku 2021

Gmina Miejska Górka ogłasza przetarg

  • Adres: 63-910 Miejska Górka, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5474507 , fax. 0-65 5474421
  • Data zamieszczenia: 2021-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górka
    Rynek 33
    63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5474507, fax. 0-65 5474421
    REGON: 41105077000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełna Usługa Oświetleniowa na terenie gminy Miejska Górka na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o.o. w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi oświetleniowej na terenie gminy Miejska Górka (energia elektryczna w ilości niezbędnej dla wszystkich 982 opraw oświetleniowych oświetlenia publicznego, utrzymanie urządzeń oświetleniowych, prowadzenie ruchu, konserwacji, eksploatacji i remontów urządzeń oświetleniowych) na urządzeniach stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o.o. oraz ENEA Operator sp. z o.o. w 2021 r. Pod pojęciem usługi oświetleniowej rozumie się zapewnienie oświetlenia miejsc publicznych, w szczególności placów i dróg znajdujących się na terenie gminy Miejska Górka, za pomocą urządzeń stanowiących majątek Wykonawcy. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie, w jakim Gmina jest zobowiązana do utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na podstawie przepisów Prawa Energetycznego, w szczególności wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy Miejska Górka oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Wykonawca powinien prowadzić eksploatację urządzeń objętych zamówieniem w sposób zapewniający: bezpieczeństwo obsługi i otoczenia, optymalną żywotność urządzeń, utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia drogowego, zachowanie wymagań ochrony środowiska, bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń oraz racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach