Przetargi.pl
PCZ/II-ZP/28/2009 - przetarg nieograniczony na cykliczne dostawy Endoprotez stawu biodrowego dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ w Żninie.

Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031341 w. 181 , fax. 052 3031344
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031341 w. 181, fax. 052 3031344
    REGON: 09321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCZ/II-ZP/28/2009 - przetarg nieograniczony na cykliczne dostawy Endoprotez stawu biodrowego dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ w Żninie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego w zakresie: Poz. 1 - Endoprotezy bezcementowe + panewka sferyczna - 40 sztuk, Poz. 2 - Endoprotezy bezcementowe typu short stem + panewka sferyczna - 20 sztuk, Poz. 3 - Endoprotezy bezcementowe + panewka odwrócony stożek - 30 sztuk, Poz. 4 - Endoprotezy cementowe - 30 sztuk, Poz. 5 - Endoprotezy rewizyjne - 10 sztuk dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ w Żninie. Szczegółowy opis asortymentu stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (zapotrzebowanie) oraz 1A do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ ilości endoprotez należy traktować jako orientacyjne. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, ilości pacjentów oraz treści kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Zamawiający przewiduje wahania ilości asortymentu rzędu 10%. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości endoprotez niż określona w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane Pozycje (1-5) asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331832008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 4 SIWZ, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załączyć do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym (z adnotacją dotyczącą dystrybucji wyrobów medycznych) oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert - załączyć do oferty; c) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załączyć do oferty; d) wykaz wykonanych dostaw (tożsamych z przedmiotem zamówienia, minimum trzy dostawy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem dat wykonania, wartością oraz dokumentami potwierdzającymi (minimum trzy referencje), że dostawy zostały wykonane należycie (dokładny adres i nr telefonu Zamawiających) - załączyć do oferty; e) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych w zakładach opieki zdrowotnej) - załączyć do oferty; f) materiały informacyjne dotyczące oferowanego asortymentu (np. katalogi, foldery - w języku polskim) - załączyć do oferty. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez Wykonawcę. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt. 1-9 uPzp, z uwzględnieniem art. 24a uPzp, oraz Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 4.1 b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub; d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach