Przetargi.pl
PCZ/II-ZP/06/2014 Przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz kompleksowym serwisem.

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 52 3031344
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031341 w. 181, fax. 52 3031344
    REGON: 09321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCZ/II-ZP/06/2014 Przetarg nieograniczony na usługę prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz kompleksowym serwisem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz kompleksowym serwisem w okresie 26 miesięcy dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny, zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, przy bezwzględnym przestrzeganiu zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 poz. 739) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. (Dz. U. z 2000 r., nr 40, poz. 469) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach. 2. Zamawiający przewiduje, że miesięcznie do prania oddawane będzie około 5.440 kg niżej wymienionego asortymentu: - Bielizna pościelowa - ok. 4.600 kg, w tym ok. 1.280 kg bielizny z bloku operacyjnego. Pieluchy - ok. 20 kg. Odzież szpitalna oraz pozostałe wyposażenie (tj. fartuchy, sukienki, bluzy, spodnie, spódnice, koce, poduszki, pokrowce, itp.) - ok. 400 kg. Mopy - ok. 420 kg. Materace - ok. 5 sztuk. 3. Podane powyżej ilości bielizny szpitalnej i odzieży roboczej należy traktować, jako orientacyjne. Ilości te, mogą ulec zmianie w zależności od ilości pacjentów i potrzeb Zamawiającego, jednak ich zmniejszenie nie przekroczy 20% wartości umowy brutto. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu oddania przez Zamawiającego do prania mniejszej ilości bielizny i odzieży niż określona w SIWZ. 4. Kompleksowa usługa pralnicza bielizny i odzieży obejmuje w szczególności: dezynfekcję, pranie, czyszczenie chemiczne, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, bieżące reparacje,segregację i pakowanie bielizny - w pralni Wykonawcy. 5. Środki piorące i dezynfekujące użyte do realizacji zamówienia muszą odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty CE, opinie PZH, Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka, itp.). 6. Odbiór i dostarczanie bielizny i odzieży ochronnej odbywać się będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku), święta i długie weekendy będą uzgadniane na bieżąco. 7. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał jeden raz dziennie z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego, w godzinach od 9.00 do 10.30. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie jeden raz dziennie do magazynu bielizny czystej Zamawiającego, do godz. 10.30. 8. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię PIS-E dotyczącą spełnienia warunków sanitarnych odnośnie środków transportu, którymi Wykonawca będzie realizował odbiór i dostawę poszczególnych partii prania. 9. Wykonawca musi zapewnić załadunek brudnej i rozładunek czystej bielizny i odzieży. 10. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania wymazów czystościowych w momencie odbioru bielizny od Wykonawcy 1 x na kwartał oraz w przypadku dochodzeń epidemiologicznych. Kosztem badań mikrobiologicznych zostanie obciążony Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie plan (opis) technologii prania bielizny i odzieży szpitalnej. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wizji lokalnej w pralni Wykonawcy. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania Zamawiającego dotyczące prania oraz dzierżawy bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej zawiera Załącznik nr 1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:81 8181 0000 0000 0853 2000 0001 Bank Spółdzielczy Pałuki. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium, oryginał poświadczenia jego uregulowania dołącza do oferty. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a - uPzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 - uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 - uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 - uPzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodnią, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach