Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 41 41 804 , fax. 18 41 41 700
- Data zamieszczenia: 2010-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 41 41 804, fax. 18 41 41 700
REGON: 12109129100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PCFE 3421/30/10 Zamówienie na dostawę prasy zwijającej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa prasy zwijającej - 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. prasy zwijającej do celów dydaktycznych dla Zespołu Szkól Rolniczych CKP im. W. Witosa w Nawojowej w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-12-001/10 Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Parametry urządzenia: Szerokość podbieracza- minimum 1,80 m Typ komory - łańcuchowo-walcowa Blokada komory - mechaniczna Komora zwijania - minimum 1,20m Średnica komory minimum 1,20 m Zapotrzebowanie mocy poniżej 51 kW Masa prasy - poniżej 2160 kg Wysokość - poniżej 2,25 cm Obwiązywanie sznurkiem Elektryczne włączanie obwiązywacza z akustycznym sygnalizatorem wypełnienia komory Smarowanie półautomatyczne Rozdzielacz; podbieracz/komora sterowana z kabiny ciągnika Ogumienie o rozmiarach minimum 14 x 16 Prasa zwijająca musi być fabrycznie nowa, posiadać certyfikat zgodności z normami CE. Ponadto: - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie na własny koszt i ryzyko w następujące miejsce dostawy: Zespół Szkół Rolniczych CKP w Nawojowej, 33-335 Nawojowa 348. - O przygotowaniu do odbioru i sprawdzeniu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. Dostarczone urządzenie w momencie przekazania będzie gotowe do pracy (rozruchu). - Dostarczone urządzenie powinno posiadać gwarancję producenta. - Wykonawca zobowiązuje się do serwisowania w okresie gwarancyjnym sprzętu będącego przedmiotem zamówienia (reakcja serwisowa nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia przez użytkownika, natomiast wykonanie napraw gwarancyjnych w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia sprzętu do naprawy. Dopuszcza się dłuższy czas naprawy w przypadku konieczności dokonania naprawy przez serwis producenta sprzętu lub wymiany części nieznajdujących się w zestawie części zamiennych (konieczność zakupu i sprowadzenia), jednakże nieprzekraczający 2 miesięcy od dnia zgłoszenia sprzętu do naprawy. W takim przypadku Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu na czas naprawy sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach. - Wykonawca zapewni prezentację urządzenia oraz przeszkolenie pracownika Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Nawojowej. - Termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni od podpisania umowy dostawy z wybranym Wykonawcą. - Dla potrzeb dokonania odbioru urządzenia przez Szkołę zostanie sporządzony protokół - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 163310004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną