Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 547 67 36 , fax. 18 547 67 36
- Data zamieszczenia: 2012-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 547 67 36, fax. 18 547 67 36
REGON: 12109129100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PCFE.272.8.2012 Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektów realizowanych przez PCFE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części (zwane dalej Pakietami): 1) Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Aktywnie w przyszłość; 2) Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Nowosądecka Akademia Samorządowa; 3) Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Nowe Kwalifikacje - Lepsza Praca. 3. Określenie przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1: a) TECZKA KONFERENCYJNA - 2954 szt., b) PIÓRNIK NA PRZYBORY SZKOLNE - 2954 szt., c) DŁUGOPIS METALOWY - 2954 szt. , d) PENDRIVE 4GB - 2954 szt. , e) BRULION/ZESZYT A4 Z INDYWIDUALNĄ OKŁADKĄ - 2954 szt., f) BRULION/ZESZYT A5 Z INDYWIDUALNĄ OKŁADKĄ - 2954 szt. 4. Określenie przedmiotu zamówienia dla Pakietu 2: a) TECZKA KONFERENCYJNA Z NOTESEM - 126 szt., b) DŁUGOPIS METALOWY - 126 szt., c) PENDRIVE 4GB - 190 szt. 5. Określenie przedmiotu zamówienia dla Pakietu 3: a) TECZKA KONFERENCYJNA Z NOTATNIKIEM O FORMACIE A4 - 30 szt., b) DŁUGOPIS METALOWY - 30 szt. 6. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Pakietów): a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy nowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu umowy bez wad i pomyłek w nadruku/znakowaniu, a także bez uszkodzeń mechanicznych. c) Jakość dostarczonych materiałów promocyjnych ma odpowiadać Polskim Normom. d) Zamawiający dopuszcza dostarczenie materiałów promocyjnych równoważnych, z tym jednak zastrzeżeniem, że w przypadku dostarczenia materiału równoważnego w stosunku do materiałów wskazanych w niniejszej specyfikacji, materiał równoważny nie może być gorszej jakości niż materiał wskazany przez Zamawiającego. e) Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. W razie zmiany siedziby Zamawiający zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnej. f) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o planowanym terminie dostawy na 3 dni przed tym terminem. g) Do obowiązków wykonawcy należy również transport, ubezpieczenie transportu, załadunek, rozładunek oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego. h) Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy projekty logo w formie plików cdr najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Górnictwa Podziemnego KC-zp.272-282/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa 12 tysięcy sztuk etui z folii PCV transparentnej z nadrukiem 3 kolorowym na Elektroniczne Legitymacje Studenckie dla CKE AGH. KC-zp.272-272/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa kubków reklamowych z nadrukiem
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-03-18 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT - KC-zp.272-61/16
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny - nr sprawy KC-zp.272-19/16
Dodano: 2016-02-01