Przetargi.pl
PCFE.272.48.2012 Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości polegające na przeprowadzeniu indywidualnych porad dla uczniów szkół objętych projektem pn.: Aktywnie w Przyszłość

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 89
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 547 67 36 , fax. 18 547 67 36
  • Data zamieszczenia: 2012-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Barbackiego 89 89
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 547 67 36, fax. 18 547 67 36
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.48.2012 Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości polegające na przeprowadzeniu indywidualnych porad dla uczniów szkół objętych projektem pn.: Aktywnie w Przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości polegające na przeprowadzeniu indywidualnych porad dla uczniów 6 gimnazjów, dla których organem prowadzącym jest 5 gmin powiatu nowosądeckiego w ramach projektu pn.: Aktywnie w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 2. Zamówienie zostało podzielone na sześć pakietów (części): Pakiet 1: Zespół Szkół w Chełmcu łącznie 140 godzin lekcyjnych, Pakiet 2: Zespół Szkół w Trzetrzewinie łącznie 44 godziny lekcyjne, Pakiet 3: Zespół Szkół w Tęgoborzu łącznie 92 godziny lekcyjne, Pakiet 4: Zespół Szkół w Nawojowej łącznie 140 godzin lekcyjnych, Pakiet 5: Zespół Szkół w Rytrze łącznie 60 godzin lekcyjnych, Pakiet 6: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łącku łącznie 120 godzin lekcyjnych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie pakiety. 3. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 596 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna - 45 minut) indywidualnych porad. 2) Celem zajęć jest wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. 3) Do zadań doradcy zawodowego należeć będzie w szczególności: a) diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej, b) udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących m.in. poziomów kształcenia, typów i rodzajów szkół, możliwości kontynuowania nauki i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, c) udzielanie uczniom indywidualnych porad przygotowujących ich do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 4) Uczestnikami uprawnionymi do korzystania z indywidualnych porad są uczniowie gimnazjów zakwalifikowani do projektu na rok szkolny 2012/2013. Informacja o uczestnikach zostanie przekazana Wykonawcy przez szkolnego Koordynatora Projektu w każdej szkole indywidualnie. Zakłada się, że w ramach poradnictwa indywidualnego liczba godzin przeznaczonych dla jednego ucznia wyniesie co najmniej 1 godzinę lekcyjną. Liczba ta może ulec zwiększeniu w zależności od potrzeb ucznia. 5) Potwierdzeniem przeprowadzenia indywidualnych porad będzie: a) Indywidualna karta usługi doradczej sporządzona dla każdego uczestnika oddzielnie, b) Raport określający ścieżkę rozwoju zawodowego ucznia sporządzony odrębnie dla każdego uczestnika. 6) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania opieki nad uczestnikami podczas konsultacji. 7) Porady indywidualne odbywać się będą w godzinach dogodnych dla uczniów zgodnie z ustalonym harmonogramem, o którym mowa w ppkt. 9). 8) Porady indywidualne odbywać się będą w siedzibach szkół. Szkoła udostępnia nieodpłatnie sale do realizacji usługi. Adresy szkół: Pakiet 1: Zespół Szkół w Chełmcu, ul. Marcinkowicka 9, 33-395 Chełmiec Pakiet 2: Zespół Szkół w Trzetrzewinie, Trzetrzewina 193, 33-395 Chełmiec Pakiet 3: Zespół Szkół w Tęgoborzu, 33-312 Tęgoborze Pakiet 4: Zespół Szkół w Nawojowej, 33- 335 Nawojowa Pakiet 5: Zespół Szkół w Rytrze, Rytro 99, 33- 343 Rytro Pakiet 6: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łącku, 33- 390 Łącko 9) Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie miesięcznych harmonogramów realizacji przedmiotu zamówienia w porozumieniu ze szkolnym Koordynatorem Projektu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego: a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego do piątego dnia każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego, a w miesiącu wrześniu w terminie do 3 dni od podpisania umowy, b) harmonogram powinien uwzględniać dni i godziny, w których doradca zawodowy będzie do dyspozycji uczniów w szkole, wskazanej w pkt. 8 oraz powinien być ustalony w taki sposób, aby umożliwić jak największą dostępność doradcy zawodowego dla uczniów, c) harmonogram winien uwzględniać proporcjonalny, w miarę symetryczny podział liczby godzin w okresie realizacji umowy, aby możliwe było zrealizowanie wszystkich godzin w ramach usługi, d) przedłożone harmonogramy powinny być niezmienne. W wyjątkowych sytuacjach, spowodowanych sytuacjami losowymi albo siłą wyższą, harmonogram może być zmieniony. Zamawiający uzna zmianę za skuteczną, jeżeli o zmianie harmonogramu zostanie poinformowany najpóźniej na dzień przed planowaną zmianą poprzez złożenie w siedzibie Zamawiającego formularza zmian do harmonogramu zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o zmianie terminu konsultacji szkolnego Koordynatora Projektu oraz uczestników. 10) Wykonawca zobowiązany jest zadbać o sprawność i atrakcyjność prowadzonych porad indywidualnych. Oznacza to dołożenie wszelkiej staranności w celu wyeliminowania sytuacji, w których nie będą się one odbywać z powodu braku uczniów w terminach określonych w harmonogramie. 11) W przypadku, gdy uczeń nie stawi się w czasie dyspozycyjności doradcy wynikającej z ustalonego harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania o tym fakcie szkolnego Koordynatora Projektu i Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem, a następnie pisemnie. 12) W przypadku, o którym mowa w ppkt 11) obowiązkiem Wykonawcy będzie wypracowanie godzin porad indywidualnych, które się nie odbyły, w innym terminie uzgodnionym z Koordynatorem szkolnym Projektu. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować Zamawiającego o planowanym czasie zrealizowania porad, które się nie odbyły. 13) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie na każdym spotkaniu prowadzić karty doradcze uczniów z datą i liczbą godzin udzielonych indywidualnych porad. Po wszystkich spotkaniach Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia odrębnie dla każdego uczestnika Raportu określającego ścieżkę rozwoju zawodowego ucznia. 14) Wykonawca ma obowiązek brać udział w badaniach monitorujących efektywność projektu. 15) Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość osób gwarantującą prawidłowe wykonanie zamówienia (jeden doradca może prowadzić porady indywidualne w maksymalnie 2 szkołach). Określając wymaganą ilość doradców Zamawiający dokonał analizy liczby godzin doradztwa do zrealizowania w jednym miesiącu w jednej szkole. Zdaniem Zamawiającego wskazana minimalna ilość doradców zapewni należyte i terminowe wykonanie usługi doradztwa. 16) Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą przy realizacji niniejszego zamówienia. 4. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach