Przetargi.pl
PCFE.272.36.2013 Modernizacja - przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach w ramach projektu pn.: Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.36.2013 Modernizacja - przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach w ramach projektu pn.: Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji - przebudowie Pawilonu A-B i Pawilonu C w Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach, w ramach projektu pn.: Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) dla Pawilonu A-B: a) wymiana stolarki zewnętrznej pożarowej zgodnie z przedmiarem robót oraz wymogami przepisów bezpieczeństwa pożarowego, b) wymiana stolarki wewnętrznej zwykłej i pożarowej na parterze i piętrze, zgodnie z przedmiarem robót oraz wymogami przepisów bezpieczeństwa pożarowego, c) roboty związane z wymianą pokrycia dachu, d) wymiana uszkodzonego stropu, e) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, f) budowa pochylni dla niepełnosprawnych, g) uzupełnienie kominów, h) roboty wewnętrzne (roboty murowe, wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, montaż balustrad na klatce schodowej), i) roboty branży sanitarnej, związane z instalacją c.o.,(wymiana rurociągów, grzejników, zaworów), j) roboty branży sanitarnej, związane z instalacją wod-kan,(wymiana urządzeń sanitarnych, wymiana rurociągów instalacji wodnej i kanalizacyjnej), k) roboty branży sanitarnej, związane z instalacją pożarową (hydranty) l) roboty branży sanitarnej, związane z instalacją wentylacji, m) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją elektryczną, n) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją odgromową, o) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją detekcji gazu, p) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją sygnalizacji pożarowej, q) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją przyzywową, r) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją teletechniczną, 2) dla Pawilonu C: a) wymiana stolarki wewnętrznej i zewnętrznej przeciwpożarowej zgodnie z przedmiarem robót oraz wymogami przepisów bezpieczeństwa pożarowego, b) modernizacja pochylni dla niepełnosprawnych, c) roboty branży sanitarnej, związane z instalacją pożarową (hydranty), d) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją sygnalizacji pożarowej, e) roboty branży elektrycznej, związane z instalacją przyzywową, 3. Miejsce realizacji robót budowlanych: Budynki Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach, Gmina Gródek nad Dunajcem, dz. nr 1/6 i 2/24, obr. Zbyszyce. 4. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił min. 5 - letniej rękojmi i min. 5 - letniej gwarancji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152133
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 PLN (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 278, z późn. zm./. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu pn.: Modernizacja - przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach w ramach projektu pn.: Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach, PCFE.272.36.2013 b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w pkt. 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach