Przetargi.pl
PCFE.272.31.2014 Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego i medycznego na potrzeby projektu pn. Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach.

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.31.2014 Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego i medycznego na potrzeby projektu pn. Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia rehabilitacyjnego i medycznego na potrzeby projektu pn. Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części (Pakiety): 1) Pakiet 1: Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego - kinezyterapia. W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie od 22 września 2014 r. do 30 września 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia: a) UGUL- Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego - 1 zestaw, b) Rehabilitacyjny stół do ćwiczeń oraz masażu - 2 sztuki, c) Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - 1 sztuka, d) Atlas - 1 sztuka, e) Rowerki stacjonarne treningowe - 3 sztuki, f) Rowerki magnetyczne treningowe - 3 sztuki, g) Orbitrek magnetyczny - 3 sztuki, h) Bieżnia elektryczna - 3 sztuki, i) Steppery treningowe - 3 sztuki, j) Stół do tenisa stołowego - 2 sztuki, k) Stół do gry w piłkarzyki - 3 sztuki, l) Kształtki rehabilitacyjne - 3 komplety, 2) Pakiet 2: Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego - fizykoterapia. W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie od 22 września 2014 r. do 30 września 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia: a) Aparat do terapii ultradźwiękowej - 2 sztuki, b) Aparat do elektroterapii - 2 sztuki, c) Aparat do elektrostymulacji - 1 sztuka, d) Aparat do laseroterapii - 1 sztuka, e) Lampa Sollux - 2 sztuki, f) Lampa do terapii światłem- 2 sztuki. 3) Pakiet 3: Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego - masaż. W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie od 21 lipca 2014 r. do 31 lipca 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia: a) Aparat do masażu wodnego - 2 sztuki, b) Masażer z podczerwienią - 3 sztuki, c) Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 sztuka, d) Łóżko masujące - 1 sztuka. 4) Pakiet 4: Zakup wyposażenia medycznego. W ramach Pakietu 4 Wykonawca w terminie od 21 lipca 2014 r. do 31 lipca 2014 r. dostarczy do siedziby DPS w Zbyszycach asortyment wg poniższego zestawienia: a) Defibrylator - 2 sztuki, b) Aparat do resuscytacji - 4 sztuki, c) Ssak elektryczny- 2 sztuki, d) Aparat do EKG- 2 sztuki, e) Aparat do pomiaru ciśnienia- 5 sztuk, f) Pulsometr- 2 sztuki, g) Inhalator kompresorowy- 2 sztuki, h) Regał- 4 sztuki, i) Kozetka- 2 sztuki, j) Stolik opatrunkowy- 2 sztuki, k) Parawan- 4 sztuki, l) Torba przenośna pierwszej pomocy- 2 sztuki, m) Szafa lekowa- 2 sztuki, n) Szafka na dokumentację medyczną- 4 sztuki, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374419000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). d) w przypadku składania oferty na Pakiet 4: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.31.2014 Zakup wyposażenia rehabilitacyjnego i medycznego na potrzeby projektu pn. Modernizacja jakości usług opieki społecznej świadczonych przez DPS w Zbyszycach - Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt. 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach