Przetargi.pl
Pawilon nr 11 DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO DO WYMAGAŃ 5 LUX, - WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA I NAPOWIETRZANIA SZYBU ISTNIEJĄCEJ WINDY WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NUMER SPRAWY EP/10/2016

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pawilon nr 11 DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO DO WYMAGAŃ 5 LUX, - WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA I NAPOWIETRZANIA SZYBU ISTNIEJĄCEJ WINDY WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NUMER SPRAWY EP/10/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. W ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego wykonanie prac dla potrzeb Dostosowanie infrastruktury szpitalnej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano-montażowych wielobranżowych dotyczących rozwiązań uzupełniających w zakresie ochrony p. pożarowej obiektu - Pawilonu Nr 11 polegających na: - dostosowaniu istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego do wymagań uzyskania natężenia 5 LUX na bocznej klatce schodowej - wykonania oddymiania i napowietrzana szybu istniejącej windy (boczna klatka schodowa) wraz z wysterowaniem z centrali SAP 3.3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : - Roboty w zakresie instalacji budowlanych - CPV 45300000-0 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45300000-3 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych CPV 45215140-0 - Roboty rozbiórkowe CPV 45111300-1 - Roboty malarskie CPV 45442100-8 - Roboty w zakresie stolarki budowlane CPV 45421000-4 - Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45430000-0 - Roboty murarskie i murowe CPV 45262500-6 - Roboty izolacyjne CPV 45320000-6 - Tynkowanie CPV 45410000-4 - Instalowanie wyrobów metalowych CPV 45421160-3 - Roboty murarskie w zakresie fasad CPV 45262521-9 - Roboty murowe CPV 45262520-2 - Roboty murarskie CPV 45262522-6 - Izolacja cieplna CPV 45321000-3 3.4. Miejsce realizacji robót : Pawilon nr 11 Szpitala Wolskiego 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17 3.5. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo przez: A) DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ temat: Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego- Pawilon Nr 11 - dostosowanie do wymogów p. pożarowych zgodnie z postanowieniem Nr WZ. 5595.368.2.2015 Projekt wykonawczy : (Załącznik nr 11 do SIWZ ) branża architektura Projektant: dr inż. arch. Beata Kałka branża konstrukcyjna Projektant: mgr inż. Wiesław Liszewski branża elektryczna Projektant: mgr inż. Artur Wieczorek branża sanitarna Projektant mgr inż. Krzysztof Żelazkiewicz B) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych (Załącznik Nr 12 do SIWZ ) branża : budowlana opracowała mgr inż. Beata Kałka branża : sanitarna opracował mgr inz. Krzysztof Żelazkiewicz branża: elektryczna opracował mgr inż. Zbigniew Szecówka C) Przedmiary robót (oddymianie szybu windowego, dostosowanie oświetlenia awaryjnego, wentylacja): (Załącznik nr 13 do SIWZ). Ofertę należy wycenić zgodnie z ww dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną oraz zasadami wiedzy technicznej. Załączone przedmiary robót są jedynie elementem pomocniczym i nie stanowią podstawy wyceny oferty. UWAGA: 1. Prace budowlane będą prowadzone w czynnym pawilonie szpitalnym. 2. W czasie prowadzenia robót, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezkolizyjne funkcjonowanie pozostałych części budynku - pawilonu Nr 11 (Apteka Szpitalna, Stacja Dializ, Stacja Pogotowia Ratunkowego). 3. Prace będą realizowane na podstawie zgłoszenia do Wydziału Architektury i Budownictwa Dzielnicy Warszawa - Wola- robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 4. W zakresie obowiązków wykonawcy jest : 1) przeprowadzenie robót (zgodnie z obowiązującymi procedurami, dokonania niezbędnych zgłoszeń (np. UDT) uzyskania niezbędnych decyzji, pozwoleń oraz przeprowadzenie niezbędnej procedury odbiorowej (UDT) związanej z dostawą, montażem, uruchomieniem instalacji (napowietrzana i oddymiania szybu oraz oświetlenia ewakuacyjnego) 2) uczestnictwo w procedurze odbiorowej przedmiotowych robót (w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie) przez Państwową Straż Pożarną. 5. Cena umowna musi uwzględniać także wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia takie jak: 1) koszty organizacji, eksploatacji i likwidacji zaplecza budowy 2) koszty sporządzenia wszystkich niezbędnych dokumentów (protokóły z pomiarów, badań, koniecznych do odbioru robót zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym. 3) koszty procedur, zgłoszeń, odbiorów (np. do UDT), wyłączeń (np. do UDT) itd. 6. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, przepisami prawa budowlanego, polska normą, przepisami B.H.P. i p. pożarowymi. 7. Załączone w dokumentacji projektowej - oferty należy traktować tylko jako propozycje rozwiązania technicznego. 8. Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 9. Z ww dokumentacją projektową w wersji papierowej można się zapoznać się w Sekcji Inwestycji i Remontów Szpitala Wolskiego tel.022 38 94 714.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 1.2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.4. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1.5. Nordea Bank Polska S.A. 81-303 Gdynia 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539; 1.6. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.7. gwarancjach bankowych; 1.8. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.9. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.11. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 1.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.). 1.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 1.14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.19. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.20. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja Jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach