Przetargi.pl
Parkowanie i przechowywanie pojazdów lub ich części zleconych przez KPP w Mikołowie

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Parkowanie i przechowywanie pojazdów lub ich części zleconych przez KPP w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Parkowanie i przechowywanie pojazdów lub ich części zabezpieczonych na koszt Policji - zleconych przez Komendę Powiatową Policji w Mikołowie lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KPP w Mikołowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie; b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP. c) posiadają umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 100.000,- zł d)posiadają parking znajdujący się na terenie powiatu mikołowskiego mający odpowiednie warunki techniczne, tj. teren ogrodzony, oświetlony, dozorowany całodobowo, z całodobowym dostępem oraz łącznością telefoniczną,umożliwiający przechowywanie uszkodzonych pojazdów w sposób zabezpieczający ich wnętrza przed negatywnymi skutkami oddziaływania opadów atmosferycznych (deszczem, gradem, śniegiem). Powierzchnia parkingu musi być wystarczająca do jednoczesnego przechowywania co najmniej 10 pojazdów o DMC do 3,5 tony - w tym dwa miejsca zadaszone oraz 3 pojazdów o DMC powyżej 3,50 tony. e) wykonawca powinien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny do dysponowania terenem na którym wykonuje działalność usługową w zakresie usług przechowywania pojazdów 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Oferta Wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt. 4, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. 6.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 100.000,- zł 7.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu w zakresie potencjału technicznego tj. dyspozycja odpowiednim parkingiem- należy złożyć do oferty wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada prawo własności lub inny tytuł prawny do terenu na którym wykonuje działalność usługową w zakresie wykonywanych usług przechowywania pojazdów..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach