Przetargi.pl
PARK ROWEROWY BIKE TOWN TRAILS W PRZEMYŚLU

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 166 786 449
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 166 786 449
    REGON: 68675300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PARK ROWEROWY BIKE TOWN TRAILS W PRZEMYŚLU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu, obiektu rekreacyjnego jakim jest zespół naturalnych, zrównoważonych kierunkowych ścieżek rowerowych typu „singletrack” z infrastrukturą towarzyszącą w postaci widokowego punktu odpoczynku i małej architektury w Przemyślu. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie posiadanego przez Zamawiającego: Programu funkcjonalno – użytkowego zwanego dalej PFU dla inwestycji realizowanej w trybie zaprojektuj i wybuduj i Projektu koncepcyjnego budowy naturalnych zrównoważonych kierunkowych ścieżek rowerowych typu „singletrack” z infrastrukturą towarzyszącą. Prace projektowe i realizacja ścieżek rowerowych winna być zgodna z technologią opracowaną przez IMBA (International Mountain Bicycling Association), która pozwala chronić środowisko. 3. W zakresie planowanego przedsięwzięcia będzie wykonanie prac projektowych z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, stosownych pozwoleń, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarem robót i kosztorysem szczegółowym – dokumentacja ta będzie podlegała odbiorowi i akceptacji przez Zamawiającego – szczegółowe informacje dotyczące odbiorów zostały umieszczone w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Inwestycja jest przewidywana do realizacji na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 263, 271, 272, 273, 274, 275/3, 276, 348, 349, 396, 718, 719 w obrębie 206, położonych w rejonie ulic: Sanockiej, Pasteura, Kruhelskiej i Jana Karola Chodkiewicza w Przemyślu. Wymienione działki stanowią własność Gminy Miejskiej Przemyśl, których łączna powierzchnia wynosi 36,0594 ha. 5. Tereny działek przeznaczone pod inwestycję są objęte Miejscowymi Planami Zagospodarowania Przestrzennego „Park Sportowo – Rekreacyjny I” oraz MPZP „Zielonka I”. Działka nr 263 objęta jest szczególną ochroną konserwatorską, na której usytuowane są między innymi obiekty obronne Twierdzy Przemyśl. Na działkach o numerach ewidencyjnych 271 i 273 znajdują się rejony występowania motyla modraszka, który jest objęty szczególną ochroną. Na terenie przewidzianym pod realizację zadania znajdują się obszary osuwisk, będące w stadium: aktywne ciągle, aktywne okresowo i nieaktywne. 6. Obszar objęty zamierzeniem budowlanym znajduje się w strefie opieki geologicznej. W świetle powyższych informacji Wykonawca winien uzyskać pozwolenie na budowę tras z tytułu lokalizacji na terenach osuwiskowych bądź zagrożonych ruchami masowymi. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na następujące etapy: 1) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, który obejmuje w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania stosownych decyzji administracyjnych na wykonanie sieci tras rowerowych, szczegółowo opisanych w projekcie. koncepcyjnym, który stanowi nieodłączny element Programu funkcjonalno – użytkowego. Przewidywane jest wykonanie 5 tras rowerowych o zróżnicowanej trudności o łącznej długości około 3830 m.b. oraz tras dojazdowych o długości około 250 m.b, tj.:  Trasa Czarna, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 760 m.b.,  Trasa Niebieska, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 1320 m.b.,  Trasa Zielona „Family-line”, trasa łatwa o oczekiwanej długości ok. 1170 m.b.,  Trasa Szara jako alternatywny odcinek trasy zielonej, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 330 m.b.,  Trasa Fioletowa „Northshore”, trasa trudna o oczekiwanej długości ok. 250 m.b.,  Trasy Dojazdowe o oczekiwanej długości ok. 250 m.b.,  zaprojektowanie punktu widokowego wraz z infrastrukturą małej architektury o charakterze naturalnym,  zaprojektowanie strony www, b) uzgodnienie zaprojektowanej technologii z Geologiem Powiatowym w zakresie tras prowadzonych na terenach istniejących osuwisk. Wykonawca zleci na swój koszt wykonanie badań, opinii geotechnicznej/dokumentacji geologiczno – inżynierskiej, c) pozyskanie wypisu i wyrysu z MPZP/Warunków Zabudowy, d) wykonanie projektu strony www, który będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. Wytyczne do projektowania tras rowerowych zawiera PFU, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz przygotowania oferty, szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty i wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od PFU nie mogą mieć wpływu na wartość zamówienia. 2) ETAP II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, które obejmuje w szczególności: a) dokładne wytyczenie i oznaczenie przebiegu projektowanych tras w terenie wraz z określeniem średniego spadku i długości danej trasy, b) wykonanie robót budowlanych obejmować będzie pięć tras rowerowych, oznaczonych w PFU o łącznej długości ok. 3.830 m.b. oraz tras dojazdowych o łącznej długości ok. 250 m.b., c) budowę tras rowerowych zgodnie z wytycznymi PFU i zgodnie z dokumentacją projektową – nawierzchnia i geometria tras z zapewnieniem płynności pokonywania oraz planowane mostki drewniane, d) opracowanie identyfikacji wizualnej całego resortu Bike Town Trails – wykonanie oznakowania tras i dojazdów, wykonanie i montaż tablic informacyjnych wraz z mapami i regulaminem, e) wykonanie punktu widokowego wraz z infrastrukturą małej architektury o charakterze naturalnym, zgodnie z pkt 1.5.3 PFU, f) uporządkowanie przyległego terenu do strefy wykonanych robót; g) wykonanie strony www z wyłączeniem aplikacji mobilnej resortu Bike Town Trails – zakres ten jest ujęty w PFU, lecz wyłącza się z przedmiotu zamówienia opracowanie aplikacji mobilnej resortu Bike Town Trails – Wykonawca wykona jedynie stronę www. 3) Zamawiający informuje, że ze względu na ograniczone środki finansowe wyłącza z realizacji inwestycji objętej PFU następujące elementy – zakresy z etapu projektowania i wykonawstwa: a) wykonanie aplikacji mobilnej resortu Bike Town Trails, b) zaprojektowanie i wykonanie trasy czerwonej „A-line” o oczekiwanej długości około 800 m.b.; 4) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank - Nr rachunku: 86 1560 0013 2787 7120 6000 0154 z dopiskiem w tytule płatności “Wadium w postępowaniu o sygnaturze: 271.5.2020” a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt 2.2) – 2.5) niniejszego Rozdziału, powinno być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl, złożone w oryginale podpisane przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela) oraz dołączone do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. 5. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium 6. Gwarancja lub poręczenie musi zabezpieczać wypłatę wadium w następujących okolicznościach: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) jeżeli Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Gwarancja lub poręczenie musi być płatna na pierwsze żądanie, bezwarunkowo oraz nieodwołalnie 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach