Przetargi.pl
Papier do drukarek i kserokopiarek

Jednostka Wojskowa Nr 1189 ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48-52 378 16 40 , fax. 48-52 378 12 34
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1189
    ul. Powstańców Warszawy 2 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 48-52 378 16 40, fax. 48-52 378 12 34
    REGON: 09317109000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Papier do drukarek i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek atramentowych, laserowych, ploterów; papieru do drukarek igłowych, papieru termograficznego. Produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny; być dopuszczone do obrotu oraz posiadać minimum 12. miesięczny okres gwarancji jakości użycia liczony od daty dostawy, ponadto dla papieru samokopiującego powinny posiadać min 5. letni okres gwarancji producenta na zdolność kopiowania oraz min 20. letni okres gwarancji producenta na trwałość kopii, (za wyjątkiem składanki pojedynczej), natomiast papier termo czuły powinien posiadać trwałość kopii minimalnie na 7 lat. Produkty powinny być fabrycznie nowe; wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą, fabrycznie zapakowane [będą posiadać znak firmowy producenta, etykiety a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania]. Wielkość zamówienia: 352 kartony papieru do drukarek igłowych; 20 opakowań papieru termo czułego; 329 rolek papieru do plotera; 10844 ryz papieru kserograficznego; 2800 arkuszy papieru do druku sublimacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3600,00 zł. Wadium powinno być wniesione przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego NBP O/Bydgoszcz nr 03 1010 1078 0059 3313 9130 0000 z adnotacją: Wadium - nr sprawy 02/Łącz/D/13. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt 45 ust.6. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć do kasy w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 3. Dla swojej ważności bankowa gwarancja wadialna lub ubezpieczeniowa lub poręczenia powinny być bezwarunkowe oraz nieodwołalne, a poza tym zawierać w swojej treści: a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje (z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany), d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. (wyrok SN sygn. III CZP 164/94 ). 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach