Przetargi.pl
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją budynków przy ul. Ks. Ziemowita 12 na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, a w szczególności: Zagospodarowanie terenu - przebudowa zjazdu z ul. Królowej Bony, - wycinka krzewów, cięcia pielęgnacyjne drzew i nasadzenia krzewów, - przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej oraz budowa drogi wewnętrznej na dalszym odcinku, - budowa ciągów pieszych oraz przebudowa istniejących ciągów pieszych, - budowa parkingu, - budowa oświetlenia zewnętrznego (w tym iluminacja budynków), - budowa obiektów małej architektury, - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej wraz z budową nowej infrastruktury (instalacja wodociągowa, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, instalacja c.o. i c.t), Budynek szkoły - roboty konstrukcyjne (m. in. poszerzenia fundamentów, wymiana podłogi na gruncie, wymiana stropów drewnianych na gęstożebrowe, wykonanie szybu windowego), - roboty izolacyjne, - roboty dachowe (w tym wymiana pokrycia dachowego, zabezpieczenie konstrukcji do stopnia NRO), - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty wykończeniowe (w tym zabudowa elementów akustycznych), - roboty instalacyjne (instalacja wodociągowa, wodna przeciwpożarowa, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego z węzłem cieplnym, kanalizacji sanitarnej, wentylacji i klimatyzacji), - roboty elektryczne (m. in. instalacja sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji włamania i napadu i system telewizji dozorowej), Budynek sali koncertowej - roboty konstrukcyjne (m.in. poszerzenia fundamentów, wykonanie konstrukcji widowni) - roboty izolacyjne, - roboty dachowe (w tym częściowa wymiana konstrukcji dachu, zabezpieczenie konstrukcji do stopnia NRO), - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty wykończeniowe (w tym zabudowa elementów akustycznych), - roboty elewacyjne z wykonaniem fasady szklanej, - roboty instalacyjne (instalacja wodociągowa, wodna przeciwpożarowa, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, kanalizacji sanitarnej, wentylacji i klimatyzacji), - roboty elektryczne (m. in. instalacja sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji włamania i napadu i system telewizji dozorowej), oraz uzyskanie przez Wykonawcę na swój koszt w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotowych obiektów. Zespół budynków, zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w centralnej części miasta, obejmującego Centrum i Śródmieście miasta, tzw. centralne tereny miasta (uchwała RM w Gliwicach Nr XXXVIII/965/2005 z dnia 22 grudnia 2005 r., opublikowana w Dz. Urz. Woj. Śląskiego Nr 14 z dnia 15 lutego 2006 r., poz. 481), podlega ochronie konserwatorskiej. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Marcin Marzec Instal Tech która składa się z: - wielobranżowego projektu budowlanego tomy I, II i III; - wielobranżowego projektu wykonawczego tom I, II i III; - wielobranżowej specyfikacji wykonania i odbioru robót; - dokumentów formalnych (w tym: warunki techniczne i uzgodnienia z gestorami sieci; opinia sanitarna i decyzja Śląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego; postanowienie Śląskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, decyzja Zarządu Dróg Miejskich na lokalizacje zjazdu; inwentaryzacja dendrologiczna, ekspertyza mykologiczno-budowlana, ekspertyza techniczna bezpieczeństwa przeciwpożarowego) b) decyzji nr 11/2020 z dnia 02.01.2020 r. o pozwoleniu na budowę c) wzorze umowy o treści załącznika nr 5 do SIWZ oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje, że do projektów budowlanych poprzez projekty wykonawcze wprowadzono zmiany i uzupełnienia, które zgodnie z oświadczeniem Projektantów są zmianami nieistotnymi w stosunku do zatwierdzonego Projektu Budowlanego i uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w dokumentach formalnych i decyzjach administracyjnych zawartych w dokumentacji projektowej i uwzględnić koszty z tym związane w swojej ofercie. III. Zmiany do dokumentacji projektowej i inne wymagania Zamawiającego 1. W ramach zadania Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona przeniesienia tablicy pamiątkowej (nadania Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Gliwicach im. Ludomira Różyckiego). Tablica jest wykonana z metalu o wymiarach 69,5 cm x 89 cm x 5-8 cm (załącznik nr 21 do SIWZ - zdjęcie tablicy). Obecnie tablica zlokalizowana jest na elewacji budynku dotychczasowej siedziby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. o. Jana Siemińskiego 6. Przedmiotową tablicę należy zabudować w budynku szkoły w pomieszczeniu 0.1 (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 22 do SIWZ). 2. Odstępuje się od wykonania oświetlenia zewnętrznego zlokalizowanego w chodniku ul. Królowej Bony. 3. W budynku szkoły dla pomieszczeń -1.18; -1.22; -1.27; -1.28; -1.30; -1.31; -1.32; -1.35; i -1.36 (oznaczenia zgodnie z rysunkiem AW.II.01 "Rzut piwnic" z tomu II projektu wykonawczego branży architektonicznej) odstępuje się od wykonania malowania tynków oraz wykonania warstwy wykończeniowej posadzek (parkietu/gresu). 4. Dla budynku szkoły odstępuje się od zabudowy urządzeń technologii kuchni (oznaczonych na rysunku AW.II.01 "Rzut piwnic" z tomu II projektu wykonawczego branży architektonicznej nr 1 do 20 tj. Bemaru wodnego, Wanny chłodniczej, Szafy chłodniczej, Lada z kasą, Blatów, Szafy przelotowej, Kosza na odpadki pod blatem, Zlewów, Zmywarki kapturowej z opcją wyparzania, Lodówek, Zmywarki, Pieca, Kuchni 4 - polowej, Szafki wiszącej i Szafki z ociekaczem). 5. Wykonawca w ramach zadania dokona rejestracji dźwigu osobowego oraz uzyska decyzję zezwalającą na eksploatację dźwigu osobowego we właściwym organie dozoru technicznego. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt przedstawi do zaopiniowania pod względem konserwatorskim Miejskiemu Konserwatorowi Zabytków: - kolorystykę nowych tynków, - technologię prac związanych z oryginalnymi elementami wystroju wnętrz. Przed doborem ostatecznej technologii czyszczenia fragmentów elewacji wykonanych z cegły, Wykonawca dokona próby działania tak, aby nie została zniszczona zewnętrzna struktura ceramiki (a istniejące zanieczyszczenia w postaci m.in. graffiti zostały usunięte). Przedmiotowe prace, po wyborze metody czyszczenia, będą prowadzone w obecności inspektora nadzoru, projektanta i Miejskiego Konserwatora Zabytków. 7. Przewiduje się do zachowania część elementów antresoli zlokalizowanych w przyszłej sali koncertowej (tj. w obecnej sali gimnastycznej). Elementy do zachowania zostały wskazane w załączniku nr 23 do SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca w ramach zadania we własnym zakresie i na własny koszt zdemontuje wszystkie elementy antresoli, zabezpieczy i przechowa elementy wskazane elementy antresoli, a w dniu rozpoczęcia czynności odbioru końcowego zdeponuje w/w elementy w jednym z pomieszczeń piwnicznych w przedmiotowym obiekcie (załadunek i rozładunek po stronie Wykonawcy). Pomieszczenie piwniczne zostanie wskazane przez Zamawiającego w trakcie czynności odbiorowych. O ile Zamawiający nie wskaże inaczej pozostałe elementy antresoli Wykonawca zutylizuje zgodnie z warunkami umownymi. 8. W budynku szkoły dla pomieszczenia -1.10 należy wykonać wejście do przedmiotowego pomieszczenia bezpośrednio z korytarza (a nie przez pomieszczenie -1.11). Powyższa zmiana została zakwalifikowana przez projektantów jako zmiana nieistotna. Roboty należy wykonywać zgodnie z rysunkiem zamiennym stanowiącym załącznik do dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca wykona w obiektach (w sali koncertowej i kameralnej) na własny koszt kontrolne pomiary akustyczne zgodnie z wytycznymi zawartymi w projektach wykonawczych branży akustycznej. Dodatkowo w budynku szkoły dla sali chóru, sali orkiestry i co najmniej w dwóch salach do nauki indywidualnej na każdej kondygnacji Wykonawca wykona pomiar czasu pogłosu (zgodnie z wytycznymi zawartymi w projektach wykonawczych branży akustycznej). 10.Zamawiający informuje, iż do dnia wszczęcia niniejszego postępowania nie została podpisana umowa z Tauron o przyłączenie do sieci (na zwiększenie mocy przyłączeniowej). Zamawiający planuje podpisanie przedmiotowej umowy niezwłocznie po wyborze Wykonawcy. 11. Zamawiający informuje, że na chwilę obecną nie posiada zgody na wejście w teren dla działki nr 1079 obręb Stare Miasto, w związku z powyższym w harmonogramie terminowo -rzeczowo-finansowym wykonanie robót na elewacji ściany budynku, zlokalizowanej w granicy działek 1080 i 1079 obręb Stare Miasto, należy ująć w ostatnim miesiącu wykonywania robót budowlanych. 12. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w funkcji Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 13. Płatność wynagrodzenia wykonawcy z tytułu wykonanych prac w 2020 r. nie może przekroczyć KWOTY 2 600 000 zł brutto, co Wykonawca uwzględni w harmonogramie. V. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne systemy, oprogramowanie oraz materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji, UWAGA: jakiekolwiek inne wskazania lub wymagania w zakresie gwarancji i rękojmi zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących część opisu przedmiotu zamówienia są nieobowiązujące i nie mają zastosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach