Przetargi.pl
„Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.andrychow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów” - realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Zadanie polegać będzie na rewitalizacji obszaru Pańskiej Góry oraz Zalewu Anteckiego w Andrychowie, poprzez nadanie nowej funkcji terenom dawnych stawów hodowlanych. 3. Zadanie w pierwszej części obejmuje budowę rekreacyjnego zbiornika wodnego, wokół którego projektuje się ogólnodostępne tereny rekreacyjne. Druga część zdania obejmuje tereny Parku Miejskiego – Pańska Góra i projektuje się przebudowę istniejących oraz budowę nowych ciągów komunikacyjnych na tym terenie wraz z pozostałą infrastrukturą techniczną. 4. Inwestycję planuje się zlokalizować na nieruchomościach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 839/1, 848/3, 848/5, 848/11, 848/17, 848/18, 849/15, 849/81, 849/82, 849/83, 849/145, 851/8, 880/22, 880/23, 880/24, 885/2, 885/5, 886/3, 886/4, 887/1, 887/3, 888, 889, 1862/2, 1904/9, 1923/3, 1957/1, 1957/2, 1957/3, 1958, 1959 jednostka ewidencyjna 121801 - 4 Andrychów Miasto, obręb ewidencyjny 0001 Andrychów. 5. Na tle podziału hydrograficznego teren przedmiotu zamówienia zgodnie z Mapą podziału hydrograficznego Polski, arkusz F-11 w, znajduje się w obrębie zlewnii elementarnej Wieprzówka od dopływu spod góry Jawornicy w Targanicach o kodzie nr 2134839. Teren ten znajduje się w obszarze dorzecza Wisły na terenie regionu wodnego Górnej Wisły. Z uwagi na powyższe planowana inwestycja może oddziaływać na wody powierzchniowe oraz podziemne zarówno na etapie realizacji jak również eksploatacji inwestycji. 6. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się ingerencję w występujące na terenie siedliska przyrodnicze, związaną przede wszystkim z koniecznością wycinki drzew na projektowanych ciągach komunikacyjnych, karczowaniem drzew w sadzie owocowym, a także związaną z pracami przy budowie ścieżek pieszo - rowerowych i Zalewu Anteckiego. 7. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: Etap I wykonanie dokumentacji projektowych, Etap II wykonanie robót budowlanych. a) Etap I - wykonanie dokumentacji projektowych obejmuje: a) wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: NOMA ARCHITEKCI – Kinga Nowak-Mazur, 30-438 Kraków, ul. Borkowska 29c/3, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę, oddzielnie dla dwóch niezależnych zadań: tj. zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry oraz zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego. Prace projektowe dla każdego zadania obejmują w szczególności następujący zakres: - aktualizacja mapy do celów projektowych, - dane ewidencyjno – prawne, - projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt robót ziemnych i niwelacji terenu, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt w części drogowej, - projekt w części konstrukcyjnej, - projekt sieci zewnętrznych, - projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego, - uzgodnienia branżowe, - uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami, - przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”, w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach Państwowego Gospodarstwa Wodnego – Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Żywcu oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie (gdy wymagane), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót, - zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK), - przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, - wyceny robót (kosztorysy szczegółowe) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. Etap II - wykonanie robót budowlanych obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa we dziale III ust.7, lit a) zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo – finansowo - terminowym oraz skompletowanie wymaganych dokumentów do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy wymagane). Roboty budowlane obejmują w szczególności następujący zakres: b) Etap II - dla zadania zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry: - remont i przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych o długości około 2.155,0 m, - budowę nowych tras pieszo - rowerowych w części tzw. „Sadu” o długości około 1.800,0 m, - dostawę i montaż obiektów i elementów małej architektury, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, - budowę instalacji telewizji dozorowej (system monitoringu miejsc publicznych), - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych – rynsztoki, - demontaż istniejącego ogrodzenia Ogródków Działkowych oraz budowa ogrodzenia w nowej formie i nowej lokalizacji, - pielęgnację, wycinkę i karczowanie zieleni w części tzw. „Sadu”, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego. c) Etap II - dla zadania zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego: - roboty przygotowawcze : wycinka zieleni, nasadzenia, zdjęcie humusu, - mikroniwelacja terenu zbiornika wraz z robotami przygotowawczymi dna zbiornika, - budowę ogroblowania, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających zalew, - wykonanie hydroizolacji membraną bentonitową od strony odwodnej, - budowę tras pieszo-rowerowych na groblach zalewu, - budowę kładki/mostku nad ciekiem wodnym, - budowę studni głębinowej, - budowę pomostu spacerowego, - budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku, - budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych, - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów, - budowę instalacji telewizji dozorowej ( system monitoringu miejsc publicznych), - dostawę i montaż obiektów małej architektury wraz z wyposażeniem, - nasadzenia, humusowanie i obsiew mieszankami traw korpusów zapór ziemnych, - realizację zieleni sprzyjającej filtracji wody, - dostawę i montaż elementów informacji o terenie i informacji turystycznej, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, pielęgnacja zieleni, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego, d) dla zadań, o których mowa w punktach b) – c) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - napełnienie zbiornika wodą oraz wykonanie wymaganych badań wody, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. - wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaktualizowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, - uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), - uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, - uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego. 8. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określa program funkcjonalno - użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ . 9. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, w szczególności w zakresie dostosowania rozwiązań projektowych do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, muszą zostać określone przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów” - realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Zadanie polegać będzie na rewitalizacji obszaru Pańskiej Góry oraz Zalewu Anteckiego w Andrychowie, poprzez nadanie nowej funkcji terenom dawnych stawów hodowlanych. 3. Zadanie w pierwszej części obejmuje budowę rekreacyjnego zbiornika wodnego, wokół którego projektuje się ogólnodostępne tereny rekreacyjne. Druga część zdania obejmuje tereny Parku Miejskiego – Pańska Góra i projektuje się przebudowę istniejących oraz budowę nowych ciągów komunikacyjnych na tym terenie wraz z pozostałą infrastrukturą techniczną. 4. Inwestycję planuje się zlokalizować na nieruchomościach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 839/1, 848/3, 848/5, 848/11, 848/17, 848/18, 849/15, 849/81, 849/82, 849/83, 849/145, 851/8, 880/22, 880/23, 880/24, 885/2, 885/5, 886/3, 886/4, 887/1, 887/3, 888, 889, 1862/2, 1904/9, 1923/3, 1957/1, 1957/2, 1957/3, 1958, 1959 jednostka ewidencyjna 121801 - 4 Andrychów Miasto, obręb ewidencyjny 0001 Andrychów. 5. Na tle podziału hydrograficznego teren przedmiotu zamówienia zgodnie z Mapą podziału hydrograficznego Polski, arkusz F-11 w, znajduje się w obrębie zlewnii elementarnej Wieprzówka od dopływu spod góry Jawornicy w Targanicach o kodzie nr 2134839. Teren ten znajduje się w obszarze dorzecza Wisły na terenie regionu wodnego Górnej Wisły. Z uwagi na powyższe planowana inwestycja może oddziaływać na wody powierzchniowe oraz podziemne zarówno na etapie realizacji jak również eksploatacji inwestycji. 6. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się ingerencję w występujące na terenie siedliska przyrodnicze, związaną przede wszystkim z koniecznością wycinki drzew na projektowanych ciągach komunikacyjnych, karczowaniem drzew w sadzie owocowym, a także związaną z pracami przy budowie ścieżek pieszo - rowerowych i Zalewu Anteckiego. 7. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: Etap I wykonanie dokumentacji projektowych, Etap II wykonanie robót budowlanych. a) Etap I - wykonanie dokumentacji projektowych obejmuje: a) wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: NOMA ARCHITEKCI – Kinga Nowak-Mazur, 30-438 Kraków, ul. Borkowska 29c/3, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę, oddzielnie dla dwóch niezależnych zadań: tj. zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry oraz zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego. Prace projektowe dla każdego zadania obejmują w szczególności następujący zakres: - aktualizacja mapy do celów projektowych, - dane ewidencyjno – prawne, - projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt robót ziemnych i niwelacji terenu, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt w części drogowej, - projekt w części konstrukcyjnej, - projekt sieci zewnętrznych, - projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego, - uzgodnienia branżowe, - uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami, - przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”, w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach Państwowego Gospodarstwa Wodnego – Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Żywcu oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie (gdy wymagane), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót, - zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK), - przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, - wyceny robót (kosztorysy szczegółowe) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. Etap II - wykonanie robót budowlanych obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa we dziale III ust.7, lit a) zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo – finansowo - terminowym oraz skompletowanie wymaganych dokumentów do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy wymagane). Roboty budowlane obejmują w szczególności następujący zakres: b) Etap II - dla zadania zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry: - remont i przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych o długości około 2.155,0 m, - budowę nowych tras pieszo - rowerowych w części tzw. „Sadu” o długości około 1.800,0 m, - dostawę i montaż obiektów i elementów małej architektury, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, - budowę instalacji telewizji dozorowej (system monitoringu miejsc publicznych), - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych – rynsztoki, - demontaż istniejącego ogrodzenia Ogródków Działkowych oraz budowa ogrodzenia w nowej formie i nowej lokalizacji, - pielęgnację, wycinkę i karczowanie zieleni w części tzw. „Sadu”, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego. c) Etap II - dla zadania zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego: - roboty przygotowawcze : wycinka zieleni, nasadzenia, zdjęcie humusu, - mikroniwelacja terenu zbiornika wraz z robotami przygotowawczymi dna zbiornika, - budowę ogroblowania, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających zalew, - wykonanie hydroizolacji membraną bentonitową od strony odwodnej, - budowę tras pieszo-rowerowych na groblach zalewu, - budowę kładki/mostku nad ciekiem wodnym, - budowę studni głębinowej, - budowę pomostu spacerowego, - budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku, - budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych, - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów, - budowę instalacji telewizji dozorowej ( system monitoringu miejsc publicznych), - dostawę i montaż obiektów małej architektury wraz z wyposażeniem, - nasadzenia, humusowanie i obsiew mieszankami traw korpusów zapór ziemnych, - realizację zieleni sprzyjającej filtracji wody, - dostawę i montaż elementów informacji o terenie i informacji turystycznej, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, pielęgnacja zieleni, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego, d) dla zadań, o których mowa w punktach b) – c) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - napełnienie zbiornika wodą oraz wykonanie wymaganych badań wody, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. - wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaktualizowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, - uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), - uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, - uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego. 8. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określa program funkcjonalno - użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ . 9. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, w szczególności w zakresie dostosowania rozwiązań projektowych do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, muszą zostać określone przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów” - realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Zadanie polegać będzie na rewitalizacji obszaru Pańskiej Góry oraz Zalewu Anteckiego w Andrychowie, poprzez nadanie nowej funkcji terenom dawnych stawów hodowlanych. 3. Zadanie w pierwszej części obejmuje budowę rekreacyjnego zbiornika wodnego, wokół którego projektuje się ogólnodostępne tereny rekreacyjne. Druga część zdania obejmuje tereny Parku Miejskiego – Pańska Góra i projektuje się przebudowę istniejących oraz budowę nowych ciągów komunikacyjnych na tym terenie wraz z pozostałą infrastrukturą techniczną. 4. Inwestycję planuje się zlokalizować na nieruchomościach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 839/1, 848/3, 848/5, 848/11, 848/17, 848/18, 849/15, 849/81, 849/82, 849/83, 849/145, 851/8, 880/22, 880/23, 880/24, 885/2, 885/5, 886/3, 886/4, 887/1, 887/3, 888, 889, 1862/2, 1904/9, 1923/3, 1957/1, 1957/2, 1957/3, 1958, 1959 jednostka ewidencyjna 121801 - 4 Andrychów Miasto, obręb ewidencyjny 0001 Andrychów. 5. Na tle podziału hydrograficznego teren przedmiotu zamówienia zgodnie z Mapą podziału hydrograficznego Polski, arkusz F-11 w, znajduje się w obrębie zlewnii elementarnej Wieprzówka od dopływu spod góry Jawornicy w Targanicach o kodzie nr 2134839. Teren ten znajduje się w obszarze dorzecza Wisły na terenie regionu wodnego Górnej Wisły. Z uwagi na powyższe planowana inwestycja może oddziaływać na wody powierzchniowe oraz podziemne zarówno na etapie realizacji jak również eksploatacji inwestycji. 6. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się ingerencję w występujące na terenie siedliska przyrodnicze, związaną przede wszystkim z koniecznością wycinki drzew na projektowanych ciągach komunikacyjnych, karczowaniem drzew w sadzie owocowym, a także związaną z pracami przy budowie ścieżek pieszo - rowerowych i Zalewu Anteckiego. 7. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: Etap I wykonanie dokumentacji projektowych, Etap II wykonanie robót budowlanych. a) Etap I - wykonanie dokumentacji projektowych obejmuje: a) wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: NOMA ARCHITEKCI – Kinga Nowak-Mazur, 30-438 Kraków, ul. Borkowska 29c/3, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę, oddzielnie dla dwóch niezależnych zadań: tj. zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry oraz zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego. Prace projektowe dla każdego zadania obejmują w szczególności następujący zakres: - aktualizacja mapy do celów projektowych, - dane ewidencyjno – prawne, - projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt robót ziemnych i niwelacji terenu, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt w części drogowej, - projekt w części konstrukcyjnej, - projekt sieci zewnętrznych, - projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego, - uzgodnienia branżowe, - uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami, - przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”, w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach Państwowego Gospodarstwa Wodnego – Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Żywcu oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie (gdy wymagane), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót, - zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK), - przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, - wyceny robót (kosztorysy szczegółowe) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. Etap II - wykonanie robót budowlanych obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa we dziale III ust.7, lit a) zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo – finansowo - terminowym oraz skompletowanie wymaganych dokumentów do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy wymagane). Roboty budowlane obejmują w szczególności następujący zakres: b) Etap II - dla zadania zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry: - remont i przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych o długości około 2.155,0 m, - budowę nowych tras pieszo - rowerowych w części tzw. „Sadu” o długości około 1.800,0 m, - dostawę i montaż obiektów i elementów małej architektury, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, - budowę instalacji telewizji dozorowej (system monitoringu miejsc publicznych), - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych – rynsztoki, - demontaż istniejącego ogrodzenia Ogródków Działkowych oraz budowa ogrodzenia w nowej formie i nowej lokalizacji, - pielęgnację, wycinkę i karczowanie zieleni w części tzw. „Sadu”, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego. c) Etap II - dla zadania zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego: - roboty przygotowawcze : wycinka zieleni, nasadzenia, zdjęcie humusu, - mikroniwelacja terenu zbiornika wraz z robotami przygotowawczymi dna zbiornika, - budowę ogroblowania, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających zalew, - wykonanie hydroizolacji membraną bentonitową od strony odwodnej, - budowę tras pieszo-rowerowych na groblach zalewu, - budowę kładki/mostku nad ciekiem wodnym, - budowę studni głębinowej, - budowę pomostu spacerowego, - budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku, - budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych, - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów, - budowę instalacji telewizji dozorowej ( system monitoringu miejsc publicznych), - dostawę i montaż obiektów małej architektury wraz z wyposażeniem, - nasadzenia, humusowanie i obsiew mieszankami traw korpusów zapór ziemnych, - realizację zieleni sprzyjającej filtracji wody, - dostawę i montaż elementów informacji o terenie i informacji turystycznej, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, pielęgnacja zieleni, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego, d) dla zadań, o których mowa w punktach b) – c) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - napełnienie zbiornika wodą oraz wykonanie wymaganych badań wody, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. - wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaktualizowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, - uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), - uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, - uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego. 8. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określa program funkcjonalno - użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ . 9. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, w szczególności w zakresie dostosowania rozwiązań projektowych do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, muszą zostać określone przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ oraz w Załącznikach do SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ oraz w Załącznikach do SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków Unii Europejskiej. Numer i nazwa projektu: Numer i nazwa projektu: RPMP.11.01.02-12-0925/17 Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, w ramach 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. Tytuł projektu: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”. Udział środków UE: 75 procent.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., 110 tj.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie IBAN: PL, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002, SWIFT: POLUPLPR z dopiskiem: „wadium: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów””, tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 5.1 być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, 5.2 zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, 5.3 okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: 6.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), 6.2 indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w formie tabeli – zbiorcze zestawienie kosztów stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, 6.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 6.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym (według wzoru) w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w dziale VI ust. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach