Przetargi.pl
„Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anrychow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów” - realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj, polegać będzie na rewitalizacji obszaru Pańskiej Góry oraz Zalewu Anteckiego w Andrychowie, poprzez nadanie nowej funkcji terenom dawnych stawów hodowlanych. Zadanie obejmować będzie budowę rekreacyjnego zbiornika wodnego, wokół którego projektuje się ogólnodostępne tereny rekreacyjne. Druga część inwestycji dotyczy terenu Parku Miejskiego – Pańska Góra i obejmować będzie przebudowę istniejących oraz budowę nowych ciągów komunikacyjnych na tym terenie wraz z pozostałą infrastrukturą techniczną. Inwestycję planuje się zlokalizować na nieruchomościach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 839/1, 848/3, 848/5, 848/11, 848/17, 848/18, 849/15, 849/81, 849/82, 849/83, 849/145, 851/8, 880/22, 880/23, 880/24, 885/2, 885/5, 886/3, 886/4, 887/1, 887/3, 888, 889, 1862/2, 1904/9, 1923/3, 1957/1, 1957/2, 1957/3, 1958, 1959 jednostka ewidencyjna 121801 - 4 Andrychów Miasto, obręb ewidencyjny 0001 Andrychów. Na tle podziału hydrograficznego teren przedmiotu zamówienia zgodnie z Mapą podziału hydrograficznego Polski, arkusz F-11 w, znajduje się w obrębie zlewnii elementarnej Wieprzówka od dopływu spod góry Jawornicy w Targanicach o kodzie nr 2134839. Teren ten znajduje się w obszarze dorzecza Wisły na terenie regionu wodnego Górnej Wisły. Z uwagi na powyższe planowana inwestycja może oddziaływać na wody powierzchniowe oraz podziemne zarówno na etapie realizacji jak również eksploatacji inwestycji. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się ingerencję w występujące na terenie siedliska przyrodnicze, związaną przede wszystkim z koniecznością wycinki drzew na projektowanych ciągach komunikacyjnych, karczowaniem drzew w sadzie owocowym, a także związaną z pracami przy budowie ścieżek pieszo - rowerowych i Zalewu Anteckiego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: - Etap I wykonanie dokumentacji projektowych, - Etap II wykonanie robót budowlanych. Etap I obejmuje: a) wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: NOMA ARCHITEKCI – Kinga Nowak-Mazur, 30-438 Kraków, ul. Borkowska 29c/3, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę, oddzielnie dla dwóch niezależnych zadań: tj: zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry oraz zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego. Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - aktualizacja mapy do celów projektowych, - dane ewidencyjno – prawne, - projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt robót ziemnych i niwelacji terenu, - projekt inwentaryzacji zieleni, - projekt w części drogowej, - projekt w części konstrukcyjnej, - projekt sieci zewnętrznych, - projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego, - uzgodnienia branżowe, - uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, - przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, - kosztorysy dla robót (wyceny) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK), - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót, - uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. b) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę, dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Mała retencja - doprowadzenie wody ze zlewni potoku Zagórnickiego dla potrzeb Zalewu Anteckiego i Stawu Miejskiego”. Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - aktualizacja mapy do celów projektowych, - dane ewidencyjno – prawne, - projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem, - projekt robót ziemnych i niwelacji terenu, - projekt w części drogowej, - projekt w części konstrukcyjnej, - projekt sieci zewnętrznych, - projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego, - uzgodnienia branżowe, - uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, - przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, - kosztorysy dla robót (wyceny) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK), - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót, - uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. c) przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą : „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów”, w zakresie i na warunkach określonych w: - postanowieniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego – Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Żywcu, z dnia 27.08.2018r. - postanowieniu Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie, z dnia 04.09.2018r. d) przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Mała retencja - doprowadzenie wody ze zlewni potoku Zagórnickiego dla potrzeb Zalewu Anteckiego i Stawu Miejskiego” - gdy wymagane. Etap II obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa we wzorze umowy w ust. 2 pkt. 1, lit. a), zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub innego dokumentu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji. Etap ten obejmuje w szczególności: a) dla zadania zagospodarowanie terenów Pańskiej Góry: - remont i przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych o długości około 2.155,0 m, - budowę nowych tras pieszo - rowerowych w części tzw. „Sadu” o długości około 1.800,0 m, - dostawę i montaż obiektów i elementów małej architektury, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, - budowę instalacji telewizji dozorowej (system monitoringu miejsc publicznych), - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych – rynsztoki, - demontaż istniejącego ogrodzenia Ogródków Działkowych oraz budowa ogrodzenia w nowej formie i nowej lokalizacji, - pielęgnację, wycinkę i karczowanie zieleni w części tzw. „Sadu”, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego. b) dla zadania zagospodarowanie terenów Zalewu Anteckiego: - roboty przygotowawcze : wycinka zieleni, nasadzenia, pielęgnacja zieleni, zdjęcie humusu, - mikroniwelacja terenu zbiornika wraz z robotami przygotowawczymi dna zbiornika, - budowę ogroblowania, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających zalew, - wykonanie hydroizolacji membraną bentonitową od strony odwodnej, - budowę tras pieszo-rowerowych na groblach zalewu, - budowę kładki/mostku nad ciekiem wodnym, - budowę studni głębinowej, - budowę pomostu spacerowego, - budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku, - budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych, - budowę instalacji odprowadzenia wód deszczowych, - budowę elektrycznej instalacji oświetleniowej z montażem elementów oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów, - budowę instalacji telewizji dozorowej ( system monitoringu miejsc publicznych), - dostawę i montaż obiektów małej architektury, - nasadzenia, humusowanie i obsiew mieszankami traw korpusów zapór ziemnych, - realizację zieleni sprzyjającej filtracji wody, - dostawę i montaż elementów informacji o terenie i informacji turystycznej, - rewitalizację zieleni, nasadzenia zieleni wysokiej i ozdobnej, - zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, - rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem do stanu pierwotnego. c) dla zadań, o których mowa w punktach a) – b) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. - wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, - uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), - uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, - uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji lub innego dokumentu PINB, na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określa program funkcjonalno - użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) do dnia 02.11.2018 r. do godz. 10:15. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: „Pańska Góra – kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej w Gminie Andrychów” tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., 110 tj.) – składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok. 120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy wraz z załącznikiem - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - zbiorcze zestawienie kosztów stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach