Przetargi.pl
Pałac w Brwinowie - rewaloryzacja zabytkowego obiektu z przeznaczeniem na działalność kulturalną i edukacyjną - w systemie zaprojektuj i buduj

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pałac w Brwinowie - rewaloryzacja zabytkowego obiektu z przeznaczeniem na działalność kulturalną i edukacyjną - w systemie zaprojektuj i buduj
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: rewaloryzacja zabytkowego Pałacu w Brwinowie z przeznaczeniem na działalność kulturalną i edukacyjną - w systemie zaprojektuj i buduj wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę i wykonywaniem czynności nadzoru autorskiego. Pałac w Brwinowie powstał na początku XX wieku wg projektu Stanisława Grochowicza. Zespół dworsko-parkowy wpisany do rejestru zabytków nieruchmomych - najpierw decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod numerem 999, a następnie pod numerem A-839. Powierzchnia zabudowy wynosi ok. 410 m2; Powierzchnia użytkowa - 1072 m2 ; Kubatura - 5300 m3 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa program funkcjonalno-użytkowy i wstępna koncepcja funkcjonalno-przestrzenna wykonania dokumentacji projektowej rewaloryzacji zabytkowego Pałacu w Brwinowie z przeznaczeniem na działalność kulturalną i edukacyjną wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie: mapy do celów projektowych, inwentaryzacji wielobranżowej, opinii konstrukcyjnej stanu technicznego budynku, ekspertyzy mikrobiologicznej, ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony pożarowej, opinii kominiarskiej, kwerendy archiwalnej, odkrywek tynku celem ustalenia oryginalnej kolorystyki oraz programu prac konserwatorskich; 2) prace projektowe: a) wykonanie ostatecznej koncepcji - 2 egz., b) sporządzenie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego rewaloryzacji zabytkowego Pałacu w Brwinowie z przeznaczeniem na działalność kulturalną i edukacyjną wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - w ilości odpowiedniej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz dodatkowo dla Zamawiającego 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej – format do wyboru: bmp, jpg, pdf, zakres opracowania obejmuje: - projekt budowlany wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2016r. poz. 290 ze zm./ oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz.U. z 2012r. poz. 462/ i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót praz programu funkcjonalno-użytkowego /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129/, - projekty wykonawcze uzupełniające i uszczegóławiające projekty budowlane; projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129/; projekty aranżacji wnętrz należy uzgodnić z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.1129/, - Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego zgodna z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010r. odnośnie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów /Dz. U. Nr 109 poz. 719/, wraz ze scenariuszem powykonawczym i wyposażyć obiekt we wszystkie elementy (gaśnice, tabliczki, itp.) zgodnie z wykonana Instrukcją, - kosztorysy budowlane na kwotę określoną w § 6 ust. 2 umowy, - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla kompletnej dokumentacji projektowej, przed rozpoczęciem robót; d) uzyskanie wymaganych prawem opinii, decyzji i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych; wszystkie koszty uzgodnień, sprawdzeń i zatwierdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów obciążają Wykonawcę, e) wykonanie tablic informacyjnej i pamiątkowej zgodnie z załącznikiem nr 6.9 do SIWZ. 3) roboty budowlane wykonane na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej wraz z wykonywaniem czynności nadzoru autorskiego i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie; 4) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 5) uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich i współdziałanie z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie rozwiązań projektowych, materiałowych, prowadzenia robót budowlanych i prac renowacyjno-konserwatorskich, 6) inwentaryzacja rysunkowa i fotograficzna elementów do odtworzenia np. sztukaterie itp., 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym również fotograficznej i opisowej przebiegu prac; 4. Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. W czasie prowadzenia robót teren budowy (wokół pałacu ok. 130 mb) należy wygrodzić ogrodzeniem pełnym. Szczegóły należy uzgodnić z Zamawiającym. 6. Dojazd do placu budowy odbędzie się od ulicy Przejazd, zgodnie z załącznikiem mapowym stanowiącym załącznik nr 6.10 do SIWZ. Drogę dojazdową należy utwardzić płytami drogowymi zbrojonymi typu MON. W istniejącym ogrodzeniu należy wykonać tymczasową bramę wjazdową. Po zakończeniu budowy bramę i płyty należy zdemontować, a teren posprzątać i przywrócić teren i ogrodzenie do stanu pierwotnego. 7. Z zakresu zagospodarowanie terenu, przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: drogi pożarowej, dojścia do budynku, miejsc postojowych przy Pałacu (5, w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej), latarnie przy Pałacu i wzdłuż projektowanej drogi dojazdowej (pożarowej) oraz monitoring zewnętrzny zlokalizowany na latarniach w rejonie budynku. Przesył danych i związane z tym okablowanie oraz osprzęt są poza zamówieniem. 8. Zamówienie obejmuje wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego, energetycznego i telefonicznego. Przyłącze gazowe wykona PSG na zlecenie Zamawiającego. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie rozebranie istniejących przyłączy w odległości 5 m od elewacji Pałacu oraz pod planowanymi elementami zagospodarowania terenu. 9. Wykonawca zapewni we własnym zakresie uprawnioną obsługę geodezyjną do wytyczeń, wykonania szkiców, map inwentaryzacyjnych, bieżących rozwiązań w zakresie obsługi geodezyjnej w wypadku wystąpienia kolizji oraz niezgodności w terenie, współpracy z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz innych prac niezbędnych do wykonania robót budowlanych przedmiotowego zakresu. Koszt takiej obsługi całkowicie obciąża Wykonawcę. 10. Zamówienie niniejsze obejmuje dostawę i montaż wyposażenia: dźwig windowy, wyposażenie pomieszczeń sanitarnych, recepcji/szatni, pomieszczenia socjalnego, systemów do zawieszenia obrazów i antyram, opraw oświetleniowych – zgodnie z wytycznymi podanymi w PFU oraz elementów związanych z dostosowaniem budynków do przepisów przeciwpożarowych wynikających z wykonanej ekspertyzy technicznej dotyczącej ochrony przeciwpożarowej. Wszystkie elementy wyposażenia i wystroju wnętrz należy uzgodnić z Zamawiającym. 11. Wywóz i utylizacja odpadów, uporządkowanie i doprowadzenia terenu robót do stanu jak przed rozpoczęciem robót. 12. Zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, protokołem z narady koordynacyjnej. 13. Zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych. 14. Zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy. 15. Wszystkie roboty realizowane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi normami. 16. Ubezpieczenie terenu robót. 17. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego. 18. Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace murarskie obejmujące: - murowanie ścian nośnych, osłonowych i działowych (z elementów drobno- i średniowymiarowych), - wykonywanie stropów (z elementów drobnowymiarowych). 19. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 20. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 21. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) dokumenty, o których mowa w ust. 19, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 22. W sytuacji gdy osoby, o których mowa w ust. 19, w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 23. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących prace murarskie i tynkarskie skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 24. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach