Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3011300 wew. 440 , fax. 71 3011312
- Data zamieszczenia: 2012-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 3011300 wew. 440, fax. 71 3011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pakiet nr: 4 - Tusze i bębny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawę tonerów i tuszu do drukarek 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 pakiety: lp NAZWA 1 Pakiet nr: 2 - Tonery 2 Pakiet nr: 3 - Tusze RIMAGE 3 Pakiet nr: 4 - Tusze i bębny 3. Ilości produktów, ich charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr: 1, 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: . Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/13/16
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/04/16
Dodano: 2016-02-10 - DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - PAKIETY - Szp/FZ-64/2015
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa i montaż nowoczesnego systemu ochrony, identyfikacji , porządkowania, wypożyczeń i zwrotu książek dla Jeleniogórskiego Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Książnica Karkonoska
Dodano: 2015-05-19 - Dostawa materiałów biurowych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/06/15
Dodano: 2015-03-13 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego (powielacza cyfrowego i zszywarek drutowych)
Dodano: 2014-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla 4 bibliotek jako część zadania: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek
Dodano: 2014-10-31 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2014-10-15