Przetargi.pl
Pakiet nr 1. Bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart paliwowych dla pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń. Pakiet nr 2. Dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Brzegi Dolne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
    Brzegi Dolne 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
    REGON: 37034696700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-ustrzyki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna 100%

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pakiet nr 1. Bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart paliwowych dla pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń. Pakiet nr 2. Dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych, w systemie kart paliwowych oraz dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do naziemnego zbiornika na ON o pojemności 5000 litrów. 1. Zamówienie obejmuje zakup paliw w dwóch pakietach: 1/ Pakiet 1 - Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych, w systemie kart paliwowych - Oleju napędowego w szacunkowej ilości: 20.000 l; - Benzyny bezołowiowej -etylina 95 w szacunkowej ilości: 3.000 l. b) Określone ilości paliw są ilościami szacunkowymi mogą różnić się o plus, minus 5% w zależności od panujących warunków atmosferycznych, szczególnie w okresie zimowym. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianom, na które Zamawiający nie ma wpływu a wynikają one z niemożliwej do przewidzenia ilości wyjazdów pojazdów w celu realizacji usług. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. c) Tankowanie paliw odbywać się będzie całodobowo w stacjach paliwowych Wykonawcy na terenie całego kraju. d) W związku z koniecznością utrzymania pełnej gotowości pojazdów wykonujących usługi w szczególności w okresie zimowym oraz pracujących w systemie zmianowym wymagane jest, by całodobowa stacja paliw znajdowała się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, i umożliwiała tankowanie zapotrzebowanego w SIWZ asortymentu przez 24 godziny na dobę, a w przypadku zamknięcia najbliższej stacji następna najbliższa stacja nie może być oddalona dalej niż 25 km. e) Pobranie paliw polegać będzie na sukcesywnym tankowaniu pojazdów i maszyn Zamawiającego wyłącznie do zbiornika pojazdu. Tankowanie paliw do oznakowanych kanistrów dla sprzętu technologicznego nieopuszczającego terenu siedziby Zamawiającego realizowane będzie na zasadzie karty paliwowej. f) Jakość oferowanych paliw powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, nr 0, poz. 1680). g) Forma rozliczenia za pobrane paliwo: - Bezgotówkowa w systemie elektronicznych kart paliwowych Wykonawcy (cena za 1 l na dystrybutorze w danym dniu minus stały upust). - Faktura VAT zbiorcza za okres rozliczeniowy, płatna przelewem. - Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. - Termin płatności – co najmniej 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę VAT Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty jej wystawienia wraz z zestawieniem ewidencji wydanego paliwa zawierającego co najmniej: datę tankowania, stację, nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, ilość, rodzaj, cenę i wartość paliwa oraz wielkość zastosowanego upustu. 2/ Pakiet 2 - Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do naziemnego zbiornika na ON o pojemności 5000 litrów w ilości 110 000 l, w tym 10 000 l oleju arktycznego (dostarczanego w okresie niskich temperatur) dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych. Jest to systematyczna dostawa z zapełnieniem jednego zbiornika naziemnego o pojemności 5000 l znajdującego się przy ulicy Przemysłowej 20J (Stacja Segregacji Odpadów Komunalnych) w Ustrzykach Dolnych. a/ Określona ilość oleju napędowego jest ilością szacunkową i może różnić się o plus, minus 10% w zależności od panujących warunków atmosferycznych, szczególnie w okresie zimowym. W okresie trwania umowy prognozowana ilość oleju napędowego może ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu a wynikać ona może z niemożliwej do przewidzenia ilości wyjazdów pojazdów w celu realizacji usług. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. b/ Zatankowanie zbiornika może odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00. c/ Dostawa do zbiornika odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cyklicznie do dwóch razy w miesiącu na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego (wysłane faxem lub e-mailem na adres wykonawcy) w przeciągu 2 dni od daty zgłoszenia. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w legalizowane przepływomierze (dystrybutor paliwa) oraz wymagane przepisami urządzenia do bezpiecznego przetaczania paliwa na miejscu dostawy. d/Jakość oferowanych paliw powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, nr 0, poz. 1680). e/Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest załączyć atest/oświadczenie producenta, potwierdzający spełnienie wymogów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania ja-kości paliw (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660, 1527.). 2) Polskiej Normy PN-EN 590:2006, a w zakresie temperatury zapłonu wymagania jakościowe dla paliw ciekłych wg rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680); 3) Właściwych obowiązujących polskich i europejskich norm, w tym normy PN-EN 590 (Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań). 4) Zamawiający może sprawdzić wyrywkowo jakość dostarczonego oleju napędowego. f) Po każdej dostawie sporządzony zostanie protokół dostawy, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, będący podstawą do wystawienia faktury. g/ Forma rozliczenia za dostarczony olej napędowy: - Bezgotówkowa na podstawie faktury VAT za każdą dostawę, płatna przelewem. - Za dzień sprzedaży uznaje się dzień w którym został dostarczony olej napędowy i zatankowany do zbiornika. - Termin płatności – tak jak w wybranej ofercie od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę VAT Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty jej wystawienia i zawierającej co najmniej: datę zatankowania zbiornika, ilość zatankowanego do zbiornika oleju napędowego, cenę netto i brutto oraz i wartość paliwa oraz wielkość zastosowanego podatku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1,1b ustawy Pzp poprzez złożenie oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2, 2a. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, opisanych w pkt.1 niniejszej specyfikacji dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie przynajmniej jedna z przesłanek opisanych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy: a/ Załącznik nr 1/1 do pakietu nr 1 i Załącznik nr 1A/1 do pakietu nr 2 i wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy b/ Załącznik nr 1/2 do pakietu 2 załącznik nr 1A/2 do pakietu nr 2 2. Parafowany przez wykonawcę projekt umowy – Załącznik nr 3 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania, wg załącznika nr 2a do oferty. b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do oferty. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przyna-leżności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wg załącznika nr 4 do oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonaw-ca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie pod-legają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub do-kumentów. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności 1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 2) brak podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ust. 4 Warunki udziału w postępowaniu, których spełnie-nie wymagane jest od Wykonawców tj. 1) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755, 730, 1435, 1495, 1517, 1520, 1524, 1556.); 2.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą samodzielnie spełniać warunki braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 i to udokumentować.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach