Przetargi.pl
P/40/2011 Zakup i dostawa defibrylatorów i gazometru na potrzeby Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
    ul. Wodociągowa 4 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
    REGON: 00029430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/40/2011 Zakup i dostawa defibrylatorów i gazometru na potrzeby Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych defibrylatorów i gazometru na potrzeby Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole z podziałem na trzy pakiety: PAKIET 1 : a)dla Oddziału Neurologii A - 1 kpl. defibrylatora z wózkiem do jego przewożenia, PAKIET 2: a) dla Oddziału Psychiatrii dla Dorosłych A - 1 szt. przenośnego defibrylatora publicznego dostępu wraz z akcesoriami (torba transportowa - 1 szt.; jednorazowe elektrody defibrylacyjne dla dorosłych - 2 szt.), b) dla Oddziału Psychiatrii dla Dorosłych B - 1 szt. przenośnego defibrylatora publicznego dostępu wraz z akcesoriami (torba transportowa - 1 szt.; jednorazowe elektrody defibrylacyjne dla dorosłych - 2 szt.). c) dla Oddziału Psychiatrii dla Dorosłych C - 1 szt. przenośnego defibrylatora publicznego dostępu wraz z akcesoriami (torba transportowa - 1 szt.; jednorazowe elektrody defibrylacyjne dla dorosłych - 2 szt.), PAKIET 3: a) 1 kpl. aparatu do gazometrii wraz z materiałami zużywalnymi na wykonanie 50 badań miesięcznie. 2. Dostarczony sprzęt w ramach wszystkich trzech pakietów musi być fabrycznie nowy. Rok produkcji 2011. 3. Wykonawca przeprowadzi instruktaż, szkolenie z prawidłowej obsługi ww. sprzętu personelu wyznaczonego przez Ordynatora każdego z Oddziałów , Pielęgniarkę Oddziałową Izby Przyjęć w terminach przez niego wskazanych i sporządzi protokół z przeprowadzonego szkolenia nad obsługą sprzętu wraz ze wskazaniem imiennym osób przeszkolonych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A , Załącznika nr 1B i Załącznika nr 1C do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ, zawierający graniczne warunki techniczno-eksploatacyjne defibrylatorów. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679 ), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. 2010, nr 186, poz. 1252; - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać certyfikat lub deklarację zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia, Zgłoszenia , Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33182100-0 defibrylatory 38434520-7 analizatory krwi 7. Wymagane warunki gwarancji i serwisu defibrylatorów w ramach wszystkich trzech pakietów: - Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli: gwarancji na dostarczone urządzenie - min. 36 miesięcy; Niniejszy termin biegnie od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. - Czas reakcji serwisu Wykonawcy na przyjęcie zgłoszenia o uszkodzeniu sprzętu wraz z przystąpieniem do usunięcia usterki - max do 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pisemnie. Wybór formy zgłoszenia należy do Zamawiającego. - Wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy gwarancyjne defibrylatora/gazometru min. 1 raz do roku wraz z ewentualną wymianą elementów zużytych lub uszkodzonych. Wymienione zużyte lub uszkodzone części nie mogą umniejszać parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. - w przypadku naprawy sprzętu trwającej dłużej niż 48 godzin (czas liczony od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego), Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas naprawy w ciągu kolejnych 24 godzin na swój koszt i ryzyko, sprzęt zastępczy o parametrach równoważnych do zakupionego. - Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania lub przewóz uszkodzonego sprzętu do i po naprawie w okresie gwarancyjnym obciążają Wykonawcę. - Okres gwarancji defibrylatora/gazometru zgłoszonego do naprawy zostanie każdorazowo przedłużony o czas jego wyłączenia z eksploatacji. 8. W okresie pogwarancyjnym Wykonawca zapewni przez okres minimum 10 lat dostępność części zamiennych oraz materiałów zużywalnych do zaoferowanego defibrylatora/gazometru . 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez dołączenie stosownych dokumentów na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. zaoferowanego urządzenia. 10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Prawa. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt. 12 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach