Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg
- Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
ul. Wodociągowa 4 4
45-221 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
REGON: 00029430300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
P/40/2009 Dostawa tonerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 1.Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest: 1.1. dostawa do magazynu technicznego zlokalizowanego w piwnicy w siedzibie Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów, taśm, tuszy, bębnów) na potrzeby Zespołu według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone poniżej w opisie przedmiotu zamówienia i przeznaczone do urządzeń drukujących podanych w załączniku nr 1 A. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych i oryginalnych do urządzeń drukujących wymienionych w załączniku nr 1 a lub równoważnych w nowych opakowaniach, zamkniętych hermetycznie przez producenta. Materiały eksploatacyjne zostały wymienione w załączniku nr 1 A poprzez wskazanie symbolu oryginalnego produktu oraz typu/modelu urządzenia eksploatacyjnego do którego są przeznaczone. Pakiet 2 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego odnowień licencji antywirusowych posiadanych przez Zamawiającego i ich aktualizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj.: Wykonawców posiadających w zakresie prowadzonej działalności zakres określony przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zmn.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla OT ANR w Opolu oraz podległych Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w Oleśnie i Mikołowie. Postępowanie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro nr ZP - 78/D/2016/MB
Dodano: 2016-05-19 - 1/ŁĄCZ/2016
Dodano: 2016-03-16 - 2/ŁĄCZ/2015
Dodano: 2015-05-19 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla OT ANR w Opolu oraz podległych Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w Oleśnie i Mikołowie. Postępowanie nr ZP.016.II.25.2015.D
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2014-10-09 - 1/ŁĄCZ/2014
Dodano: 2014-05-13 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla OT ANR w Opolu i Sekcji Zamiejscowych w Oleśnie i Mikołowie. Postępowanie nr: OP.SO.ZP.016.II.25.2014.D
Dodano: 2014-03-07 - Zakup i dostawa tuszy, tonerów i taśm dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
Dodano: 2013-10-22 - Dostawia fabrycznie nowych tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2013-09-23 - 2/ŁĄCZ/2013
Dodano: 2013-07-04