Przetargi.pl
P/27/2012 Wymiana odcinka zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej i posadzek w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
  • Data zamieszczenia: 2012-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
    ul. Wodociągowa 4 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
    REGON: 00029430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/27/2012 Wymiana odcinka zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej i posadzek w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej i posadzek w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi z podziałem na dwa pakiety. 2 Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach pakietu nr 1 - Wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej: a) Wykonanie wykopu pod sieć kanalizacji deszczowej b) Demontaż istniejących rur betonowych sieci kanalizacji deszczowej c) Wykonanie podłoża -podsypka, obsypka, zasypka pod rury kanalizacji deszczowej d) Ułożenie kanalizacji deszczowej z rur PCW e) Zasypanie wykopu; f) Montaż naświetli okiennych g) Uzupełnienie kostki brukowej po robotach kanalizacyjnych h) Wywiezienie gruzu na wysypisko. Wspólny słownik CPV: 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. 3 Szczegółowy zakres robót dla pakietu 1 określa Przedmiar robót - załącznik nr 8A do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 4 Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach pakietu nr 2 - Wymiana posadzek w pomieszczeniach WSZN im. św. Jadwigi. a) Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i płytek podłogowych; b) Wymiana okna podawczego; c) Wykonanie posadzek PCW wraz z przygotowaniem podłoża; d) Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych e) Wymiana wpustów ściekowych wraz z wymianą podejść odpływowych f) Wywiezienie gruzu na wysypisko. Wspólny słownik CPV: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian; 45431000-7 Kładzenie płytek; 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 5 Szczegółowy zakres robót dla pakietu 2 określa Przedmiar robót - załącznik nr 8B do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 6 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tych przedmiarach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora przedmiarów robót. Dokonana ocena będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowią przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Pod pojęciem parametry rozumie się, przeznaczenie, strukturę, parametry techniczne materiałów i bezpieczeństwo. Złożone przez Wykonawcę dokumenty poświadczające o równoważności jego oferty będą podlegały ocenie przez autora. 7 Wymagania jakościowe : Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : -Certyfikat zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, -Deklaracja zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, -aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w ww. pkt. i które spełniają wymogi SST. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez SST, każda ich partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. 8 Wymagania technologiczne i realizacyjne: -Kolejność wykonywania prac budowlano-montażowych należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. -Rzeczowy harmonogram realizacji robót - Wykonawca przedłoży przed zawarciem umowy po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Harmonogram robót może ulegać zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym w ogólnym niezmiennym terminie realizacji zamówienia. -W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania szpitala. -Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności personelowi i pacjentom Zespołu. -Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń do zamówionego kontenera przez Wykonawcę, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. -Przy prowadzeniu wyburzeń przekuć, gładzi itp. stosować kurtyny lub odciągi ograniczające zapylenie. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać poza budynek materiały z demontażu oraz wyburzeń, a ponadto utrzymywać w otoczeniu stanowiska pracy należyty porządek. Podłogi w miejscach prowadzenia robót należy zabezpieczać osłonami ułożonymi na posadzce (papier, płyty pilśniowe , inne podobne materiały) oraz sprzątać 2-3 razy dziennie. Przy prowadzonych robotach budowlanych należy utrzymywać reżim sanitarno-higieniczny. -Zamawiający zapewnia pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy i materiały z rozbiórki. -Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i Zamawiający uzna złożenie oferty przetargowej jako zapoznanie się z warunkami wykonania robót i nie zgłaszaniem zastrzeżeń. 9 Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli składając ofertę w ramach pakietu 1 lub/i 2 : -gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 24 miesiące; 10 Wymagany termin usunięcia wad i usterek: a w wykonanych robotach budowlanych do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy telefonicznie, faksem lub pisemnie; 11 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 12 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety. 13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust.4 Prawa). Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 15 Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy na kwotę podaną o ofercie przetargowej zostanie złożony w dniu zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 16 Termin wykonania zamówienia dla pakietu 1: 30 dni od dnia protokólarnego przekazania placu budowy. 17 Termin wykonania zamówienia dla pakietu 2: 60 dni od dnia protokólarnego przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach