Przetargi.pl
P/18/2011 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w salach chorych i biurach w obiekcie budynku głównego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
    ul. Wodociągowa 4 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
    REGON: 00029430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/18/2011 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w salach chorych i biurach w obiekcie budynku głównego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w salach chorych i biurach w obiekcie budynku głównego Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlano-montażowych związanych z wykonaniem klimatyzacji. 2. Zakres prac obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej klimatyzacji wraz z projektem instalacji zasilania w energię elektryczną oraz odpowiednio zalecaną moc chłodniczą a także dostawę, montaż, uruchomienie urządzeń i wykonanie niezbędnych prac budowlanych i robót wykończeniowych dla niżej wykazanych pomieszczeń: 2.1. Parter - gabinet masażu o powierzchni 28,5 m2 - 3 osobowy 2.2. I piętro - pomieszczenie 105 gabinet EEG o powierzchni 12,45 m2 - 2 osobowe - pomieszczenie 106 gabinet EEG o powierzchni 15,2 m2 - 2 osobowe - pomieszczenie 108 gabinet lekarski o powierzchni 12,2 m2 - 2 osobowe - pomieszczenie 109 gabinet lekarski o powierzchni 12,2 m2 - 2 osobowe - pomieszczenie 110 gabinet lekarski o powierzchni 19,4 m2 - 2 osobowe - pomieszczenie 111 gabinet lekarski o powierzchni 13,1 m2 - 1 osobowe - pomieszczenie 112gabinet pielęgniarki oddziałowej o powierzchni 13,1 m2- 1 osobowe 2.3. II piętro - pomieszczenie 201 sala chorych o powierzchni 33,10 m2- 2 osobowe - pomieszczenie 202 sala chorych o powierzchni 33,5 m2- 2 osobowe - pomieszczenie 207 sala chorych o powierzchni 33,30 m2 - 7 osobowe - pomieszczenie 208 sala chorych o powierzchni 26,14 m2 - 5 osobowe 2.4. III piętro - pomieszczenie 311 izolatka o powierzchni 10,6 m2- 1 osoba - pomieszczenie 314 gabinet ordynatora o powierzchni 10,2 m2- 1 osoba - pomieszczenie przedszkole nr 307 o pow. 33,3 m2 - 10 - 15 osób - pom. gabinet zabiegowy 303 o pow. 33,45 m2- 3 osobowe 2.5. V piętro - pomieszczenie 501 sala chorych o powierzchni 33,08 m2- 6 osobowe - pomieszczenie 502 sala chorych o powierzchni 33,50 m2- 6 osobowe - pomieszczenie 507 pokój asystentów o powierzchni 33,3 m2- 5 osobowe - pomieszczenie 508 sala chorych o powierzchni -33,73 m2 - 6 osobowe - pomieszczenie 509 sala chorych o powierzchni 34,75 m2- 6 osobowe 2.6. Odpady medyczne - izba przyjęć - pomieszczenie poniżej poziomu terenu (piwnica) chłodnia na odpady medyczne o powierzchni 9,05 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach