Przetargi.pl
P-11-SZEWNE-2014 na dostawę materiałów szewnych

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P-11-SZEWNE-2014 na dostawę materiałów szewnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych w podziale na 5 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów szewnych zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów szewnych w podziale na następujące części : Część 1 : Szwy wchłanialne Część 2: Szwy niewchłanialne Część 3: Szwy jedwabne Część 4: Staplery skórne Część 5: Staplery okrężne i liniowe Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie personelu Szpitala w zakresie prawidłowej eksploatacji materiałów szewnych z części 4 i 5, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Miejsce dostawy: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianego asortymentu - 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon za potwierdzeniem na piśmie). Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.14.11.21 -4 - szwy chirurgiczne 33.14.11.22 -1 - klamry chirurgiczne Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji każdej z części spowoduje odrzucenie oferty.Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. O ile w danym przypadku Ustawa tak stanowi, dostarczone materiały szewne muszą spełniać wymagania zgodne z przepisami ustawy O wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 Nr 107 poz. 679 ze zm.). Oferowane przez Wykonawcę materiały szewne muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE i certyfikat ) aktualnego na dzień składania ofert. Ponadto zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne przez cały czas obowiązywania umowy. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania. W wypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. Każde zbiorcze opakowanie wyrobu medycznego winno mieć wytłoczony kod kreskowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach