Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2014-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
P-10-FILTRY2-2014 na dostawę filtrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą i walidacją filtrów absolutnych HEPA (zwana dalej dostawą) na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz filtrów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Zaoferowane filtry powinny posiadać ramkę gwarantującą bezpieczną wymianę filtra,dodatkowo separatory aluminiowe i uszczelki gwarantujące szczelność przylegania w skrzynce nawiewnej. Wszystkie filtry muszą być objęte gwarancją producenta. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: wywóz i utylizację zużytych filtrów, a także ich demontaż. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia filtrów - 14 dni roboczych od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 42514310-8, 42913500-4 Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce i musi spełniać wymogi określone w normie: PN- EN 1822: 2009 - dotyczy filtrów absolutnych. Zastosowana w zaoferowanych filtrach powietrza tkanina filtracyjna musi posiadać pozytywną Opinię (atest higieniczny) np. PZH lub równoważny. Zaoferowane filtry do klimatyzacji i wentylacji szpitalnych muszą spełniać wszystkie warunki bezpieczeństwa wymagane dla tego typu wyrobów wykorzystywanych w zakładach opieki zdrowotnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425143108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa filtrów do wentylacji mechanicznej znajdującej się w szpitalu przez okres 36 miesięcy DZP/63/2016
Dodano: 2016-06-10 - Bieżąca obsługa techniczna polegającą na dostawie i wymianie filtrów w systemie wentylacyjnym pomieszczeń czystych wraz z kwalifikacją tych pomieszczeń, dostawa i wymiana przełącznika do otwierania drzwi z kontrolą dostępu, wymiana połączeń silikonowych, dostawa i wymiana czujnika ciśnienia, dostawa i wymiana samozamykaczy drzwi. Przeglądzie: nawilżaczy parowych, klimatyzatorów, instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej, instalacji na
Dodano: 2016-03-22 - Zakup materiałów eksploatacyjnych dla sieci monitoringu powietrza w Polsce w ramach zadania pt. Zakup materiałów wzorcowych i eksploatacyjnych dla sieci monitoringu powietrza w Polsce
Dodano: 2015-06-03 - Bieżąca obsługa techniczna Szkoleniowo-Badawczego Banku Tkanek i Komórek Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek w 2015 roku polegającą na dostawie i wymianie filtrów w systemie wentylacyjnym pomieszczeń czystych wraz z kwalifikacją tych pomieszczeń.
Dodano: 2015-04-14 - ZAKUP I DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW I AGREGATÓW DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU
Dodano: 2014-09-23 - Dostawa filtrów powietrza do urządzeń klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2014-09-11 - Dostawa filtrów powietrza do urządzeń klimatyzacji i wentylacji - 2 pakiety
Dodano: 2014-07-21 - P-8-FILTRY-2014 na dostawę filtrów
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa, montaż i walidacja filtrów HEPA oraz odbiór do utylizacji filtrów zdemontowanych.
Dodano: 2014-04-02 - Dostawa i wymiana filtrów w systemie wentylacyjnym pomieszczeń czystych wraz z kwalifikacją tych pomieszczeń, wymianie przetworników różnicy ciśnień, przeglądzie lamp bakteriobójczych, przeglądzie i wymianie uszczelek samoopadających pod drzwi, wymianie połączeń silikonowych oraz przeglądów klimatyzatorów, instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej, instalacji na odpady ciekłe, automatyki, nawilżaczy i kontroli dostępu
Dodano: 2014-03-18