Przetargi.pl
P_52_VARIA_2011 dostarczenie pierwszego wyposażenia w drobny sprzęt w podziale na pakiety w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P_52_VARIA_2011 dostarczenie pierwszego wyposażenia w drobny sprzęt w podziale na pakiety w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia modernizowanego i rozbudowywanego Szpitala w drobny sprzęt i urządzenia w podziale na pakiety w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA według specyfikacji, opisu i zasad określonych w niniejszym SIWZ oraz Załączniku nr 1A do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 26 pakietów: 1. PAKIET 1 - Aparat do mierzenia słuchu (słuchawka+sonda) 2. PAKIET 2 - Aparaty do mierzenia ciśnienia i glukometr 3. PAKIET 3 - Bilirubinometr 4. PAKIET 4 - Dozowniki (reduktory) 5. PAKIET 5 - EKG 6. PAKIET 6 - Inkubator otwarty z cepap 7. PAKIET 7 - Kardiomonitor 8. PAKIET 8 - Kozetki lekarskie 9. PAKIET 9 - Lampy stojące do fototerapii noworodkowej 10.PAKIET 10 - Lodówka na leki z osobnym zamrażalnikiem 11. PAKIET 11 - Parawany wysokie 12. PAKIET 12 - Sejf na narkotyki, pojemnik do noszenia krwi 13. PAKIET 13 - Słuchawki (lekarskie, neonatologiczne) 14. PAKIET 14 - Ssaki elektryczne 15.PAKIET 15 - Stolik do przewijania noworodka + materacyk + napromiennik 16. PAKIET 16 - Taboret podnoszony hydraulicznie 17. PAKIET 17 - Termometry lekarskie bezdotykowe (położnicze) 18. PAKIET 18 - Waga lekarska, elektroniczna , waga noworodkowa 19. PAKIET 19 - Wózek transportowy, platforma 20.PAKIET 20 - Aparaty telefoniczne Slican, lampy biurkowe 21. PAKIET 21 - Hydrometrotermometry 22. PAKIET 22 - Lodówka, kuchenka mikrofalowa 23. PAKIET 23 - Sprzęt RTV 24. PAKIET 24 - Urządzenia do dystrybucji wody 25.PAKIET 25 - Zestawy do utrzymania czystości. 26. PAKIET 26 - Ambu 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dostarczenie i - gdy specyfika urządzenia tego wymaga - zamontowanie sprzętu i urządzeń (towaru) niezbędnych dla sprawnego i zgodnego z zasadami sztuki oraz przepisami prawa funkcjonowania OION. b) Dostarczony towar musi być nowy i nie może mieć charakteru poekspozycyjnego. c) Wszystkie urządzenia posiadające menu (wyświetlacze alfanumeryczne) - muszą wyświetlać komunikaty w języku polskim. d) Dostarczone towary muszą posiadać - odpowiednie dla danego urządzenia sprzętu - niezbędne certyfikaty, deklaracje zgodności a dla pakietu 1-9, 11-19 oraz 26 dodatkowo zaświadczenia o wpisie do rejestru wyrobów medycznych. e) Ewentualny montaż instalacja we wskazanych pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń może być ich Generalny Wykonawca. f) Uzyskanie dla dostarczonego sprzętu - o ile odnośne przepisy prawa tego wymagają - niezbędnych legalizacji i dopuszczeń. g) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie eksploatacji i warunków bezpieczeństwa dostarczonego towaru. Szkolenie powinno odbyć się bezpośrednio przed przekazaniem towaru Zamawiającemu do eksploatacji oraz - na życzenie Zamawiającego - do 3 razy w okresie obowiązywania gwarancji - dot. pakietu 1. h) Dostarczenie instrukcji obsługi ( i konserwacji) dostarczonego towaru w języku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). i) Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystującym środek sterylizujący Vaprox zawierający nadtlenek wodoru dostarczenie tylko urządzeń wykonanych wyłącznie z użyciem materiałów odpornych na ten środek. j) Objęcie dostarczonych sprzętów gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące, biegnącą od dnia dokonania odbioru budynku (pozwolenia na użytkowanie etapu docelowej lokalizacji przedmiotu zamówienia) określonego stosownym protokołem PINB k) Przekazanie wraz z urządzeniami niezbędnych certyfikatów, deklaracji i innych wymienionych w paragrafie 1 pkt. 2 lit.d). 3. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno-Położniczy INFLANCKA, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Zamawiający zastrzega, iż nie gwarantuje każdorazowo wjazdu na teren szpitalny. 5. Zamawiający oświadcza, iż realizacja przedmiotu niniejszego postępowania odbywać się może w budynku przed dokonaniem przez Zamawiającego jego odbioru od Generalnego Wykonawcy, ale dysponuje zgodą Generalnego Wykonawcy na takie działanie. Równocześnie Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania się do wszelkich poleceń przedstawicieli Generalnego Wykonawcy. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 32.32.00.00-2, 31.50.00.00-1, 39.71.00.00-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach