Przetargi.pl
P_51_ART.BIUROWE_2011 dostawa artykułów biurowych w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P_51_ART.BIUROWE_2011 dostawa artykułów biurowych w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, gospodarczych, elektrycznych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek do magazynu ogólnego Szpitala i dostarczenie do siedziby Zamawiającego na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz artykułów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Pakiet I -materiały biurowe Pakiet II - materiały gospodarcze Pakiet III - materiały elektryczne Pakiet IV - materiały eksploatacyjne do drukarek oryginalne Pakiet V - materiały eksploatacyjne do drukarek regenerowane 2. Miejsce dostawy artykułów biurowych, gospodarczych, elektrycznych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 3. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru zużytych tonerów i tuszy. 5. Termin dostarczenia zamawianego towaru - 4 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 6. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30.19.00.00-7, 31.53.10.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.70.00-6, 31.53.10.00-7, 31.51.00.00-4, 31.41.10.00-0, 44.41.00.00-7, 33.76.40.00-3, 31.22.48.10-3. 7. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu na teren Szpitala. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że oferowane produkty spełniają n/w warunki: a) ich stosowanie nie naruszy praw gwarancyjnych producenta sprzętu, dla których są przeznaczone, b) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkty oryginalne, c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) ich jakość i parametry techniczne i eksploatacyjne nie mogą być gorsze niż produktu oryginalnego. 9. Zamawiający wymaga dostawy produktów, których parametry techniczne i eksploatacyjne są zgodne z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia i gwarantują pełną kompatybilność ze sprzętem użytkowanym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający informuje, że będzie żądał od Wykonawcy wykazania, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 11. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje produkt, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą bądź lepszą jakością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi. 12. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, że parametry techniczne i eksploatacyjne, jakość lub niezawodność dostarczonych przez Wykonawcę produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów technicznych i eksploatacyjnych jakości i niezawodności produktu oryginalnego, wówczas Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wymiany produktu na nowy. 13. W przypadku dostarczenia produktów równoważnych Wykonawca gwarantuje: - zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego równoważnego materiału eksploatacyjnego, - bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności, - w sytuacji, gdy Zamawiający, w wyniku zastosowania dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, wówczas Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące tych urządzeń. Wymagania dodatkowe dla pakietu IV i V 14. Za tusz Zamawiający uznaje wkład drukujący do drukarek atramentowych, a za toner wkład drukujący do drukarek laserowych oraz faksów i kopiarek posiadających pojemnik na proszek barwiący. 15. Za produkt oryginalny Zamawiający uznaje materiał wyprodukowany przez producenta drukarek, faksów i kopiarek, do których jest przeznaczony. 16. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje produkt, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną tj. taka samą bądź lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu. Dla tonerów monochromatycznych wydajność jest określana zgodnie z normą ISO/IEC19752, dla tonerów kolorowych wydajność jest określana zgodnie z norma ISO/IEC19798, dla atramentowych wkładów kolorowych wydajność określana jest zgodnie z normą ISO/IEC24711. 17. W przypadku stwierdzenia w takcie realizacji umowy, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych przez Wykonawcę produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego albo produkt ten nie będzie we właściwy sposób sygnalizował stan zużycia tuszu lub tonera, wówczas zamawiający będzie żądał od Wykonawcy zamiany produktu na nowy. 18. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały i urządzenia posiadały wymagane przepisami aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach