Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2011-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
P_44_PAPIERTOALETOWY_2011 dostawA papieru toaletowego do podajników do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Magazynu Ogólnego Szpitala papieru toaletowego do podajników w ilościach szacunkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy wykaz papieru toaletowego do podajników oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Miejsce dostawy artykułów toaletowych: sukcesywne dostawy do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 3. Zamawiający nie gwarantuje dojazdu na teren szpitalny oraz podjazdu do magazynu. 4. Wielkość i asortyment dostaw jest zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów toaletowych mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się) w ramach wartości umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie 72 godziny (3 dni robocze) od zgłoszenia na piśmie faxem lub e-mailem (dopuszcza się składanie zamówienia przez telefon za potwierdzeniem na piśmie). 6. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 25.22.11.00-9. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 212211009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną