Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2012-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
P34KONSOLA2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż konsoli obsługi medycznej Pacjentek w hollu Przychodni Przyszpitalnej (zwanej również konsolą lub ladą recepcyjną) w kształcie połowy pierścienia o długości zewnętrznej około 10m, wysokości 115cm, szerokość 70cm. Promień zewnętrzny gięcia 235 cm. Front lady wykonany z giętego MDF. Od strony wewnętrznej lady przymocowane półki w kształcie pierścieni w celu stężenia całej konstrukcji. Na zewnątrz lady na całej długości dodatkowo doklejone pięć pasków wykonanych z giętego MDF oklejone laminatem typu HPL. Paski naklejane z 4 cm szczeliną. Powstała szczelina oraz cokół lady wypełniona wstawką ze stali nierdzewnej. Blat roboczy na wysokości 75cm o szerokości 65 cm wykonany z materiału typu corian. Nad blatem roboczym umieszczona nadstawka na wysokości 115 cm wykonana z materiału typu corian o szerokości 30 cm. Nadstawka umieszona jest w części frontowej lady oraz częściowo po bokach tworząc w ? długości lady przerwę około 100cm po obu stronach. Powstała przerwa zamykana elementem wykonanym z giętego poliwenglanu/plexi w sposób przesuwny. 2. Zaplecze konsoli: Zaplecze o wymiarach 460cm x 150 cm wysokość 330 cm. Zabudowa wykonana z płyty laminowanej gr. 18 mm. Od strony lady dostęp do zaplecza poprzez drzwi przesuwne podwieszane. Od strony korytarza drzwi skrzydłowe w kolorze pomarańczowym. Zabudowa z sufitem podwieszanym wykonanym również z płyty laminowanej gr 18mm. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dokonanie we własnym zakresie szczegółowych pomiarów poszczególnych, wskazanych przez Zamawiającego, miejsc montażu lady i dokonanie we własnym zakresie ewentualnych korekt wymiarów docelowych. Zamawiający dopuszcza dokonanie pomiarów zarówno przed złożeniem oferty (przez wszystkich Wykonawców), jak i po rozstrzygnięciu postępowania (przez Wykonawcę, któremu w wyniku niniejszego postępowania zamówienie zostanie udzielone). b) Wykonanie lady z materiałów wskazanych w załączniku 2 do niniejszego SIWZ, a w przypadku elementów, których dobór pozostawiono Wykonawcy z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonego do stosowania w obiektach służby zdrowia c) Wykonanie lady z materiałów niepalnych, dopuszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej d) Przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wykonanie lady zgodnie z warunkami określonymi w 2 b, c i d. e) Wykonanie lady w jednolitym kolorze pomarańczowym- z zachowaniem zasad dotyczących kolorystyki określonych niniejszym SIWZ. f) Objęcie wykonanych i zamontowanych lady gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07