Przetargi.pl
P18ŚRODKICZYSTOŚCIOWE2012 na dostawę środków czystościowych w podziale na 6 części do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P18ŚRODKICZYSTOŚCIOWE2012 na dostawę środków czystościowych w podziale na 6 części do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych w podziale na 6 części do Magazynu Ogólnego Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ (a w szczególności zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do SIWZ stanowiącym integralną jej część). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków czystościowych w podziale na następujące części: Część 1 - Środki czystościowe ogólnego zastosowania Część 2 - Chemia profesjonalna - koncentraty Część 3 - Artykuły do czyszczenia Część 4 - Artykuły toaletowe Część 5 - Opakowania foliowe Część 6 - Środki pielęgnacyjne dla noworodków 3. Miejsce dostawy środków czystościowych: do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego towaru - 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faksem lub przez telefon). 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje produkt, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym, wskazanym w formularzu cenowym jako przykładowy, charakteryzuje się porównywalną tj. taką samą bądź lepszą jakością i parametrami. 7. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): -24.51.32.94-0 -Środki czyszczące -24.51.32.90-2 -Detergenty -25.24.33.00-9 -Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych -21.22.10.00-8 -Papier toaletowy i ręczniki do rąk -25.22.31.00-1 -Opakowania foliowe -33.75.00.00-2- Środki pielęgnacyjne dla noworodków 8. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu na teren Szpitala. 9. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych artykułów 18 miesięcy od datydostawy. 10. Oferowane przez Wykonawcę środki czystościowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich składu, produkcji i stosowania. 11. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku towaru objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli nie dokona Wykonawca tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży Wykonawcę różnicą w cenie. 12. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia bez dodatkowych opłat zbiorniczków dozujących o pojemności maksymalnie 50 ml, z podziałką co 5 ml kompatybilnych z butelkami 1-litrowymi, szczelnie zakręcanych na butelce. Dozowanie poprzez naciśniecie butelki. Ilość - 40 szt. - dla części 2 dla pozycji nr 4, 7, 8; 13. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia etykiet produktów w postaci naklejek na butelki - dla części 2 14.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla wyznaczonego personelu z zakresu stosowania zaoferowanych środków: wdrożeniowego oraz kontrolnych raz na kwartał - dla części 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245132940
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium jak niżej dla każdej części: Część 1 - Środki czystościowe ogólnego zastosowania - 300, 00 zł Część 2 - Chemia profesjonalna - koncentraty - 250, 00 zł Część 3 - Artykuły do czyszczenia - 840,00 zł Część 4 - Artykuły toaletowe - 2350,00 zł Część 5 - Opakowania foliowe - 1500, 00 zł Część 6 - Środki pielęgnacyjne dla noworodków - 560,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) W pieniądzu - przelewem na konto Nr 21105010411000002212454744 z zaznaczeniem: Wadium - dostawa środków czystościowych w podziale na 6 części do Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie -część ..... 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, a także poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) na okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 3) Wadium wniesione w formach innych niż pieniądze powinno wskazywać zobowiązanie gwaranta do wypłaty kwoty wadium w przypadkach, gdy: a) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach przewidzianych w ustawie, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4) Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego, lub złożenie oryginału dokumentu stanowiącego wadium na ręce Zamawiającego. 5) Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została wybrana, a który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację dotyczącą zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach