Przetargi.pl
Oznakowanie tras rowerowych K1 i K2 na terenie Gminy Kobierzyce - II Postępowanie

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oznakowanie tras rowerowych K1 i K2 na terenie Gminy Kobierzyce - II Postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne dwukierunkowe oznakowanie tras rowerowych K1 i K2 na terenie Gminy Kobierzyce. 2. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową - projekt stałej zmiany organizacji ruchu (wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, zatwierdzeniami itp.) oraz na jej podstawie wykona w terenie oznakowania tras rowerowych K1 oraz K2 na terenie Gminy Kobierzyce. Ponadto w ramach zadania Wykonawca opracuje projekt graficzny tablicy informacyjnej, jak również wykona i zamontuje tablicę informacyjną (panorama z opisem widoku do umieszczenia w punkcie widokowym). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w opracowaniu „Opis przedmiotu zamówienia uzupełnienia i korekty oznakowania tras rowerowych K1 oraz K2 na terenie Gminy Kobierzyce” wykonany przez firmę Archiland, z października 2018 – załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Do wyceny zgodnie z OPZ, Wykonawca wykorzysta materiał istniejącego w terenie częściowego oznakowania. Jednak z uwagi na upływ czasu od jego montażu i zdarzające się ubytki w terenie należy przyjąć, że do wykorzystania będzie o 10% istniejącego oznakowania mniej niż wskazano w OPZ. 4. Sposób realizacji zamówienia. 4.1 Przewiduje się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia: a) Etap I – termin 8 tygodni od zawarcia umowy a. Pozyskanie materiałów wyjściowych, w tym mapowych, b. inwentaryzacja stanu w terenie, c. sporządzenie projektu organizacji ruchu w formie graficznej w wersji roboczej do akceptacji Zamawiającego, d. sporządzenie projektu graficznego tablicy informacyjnej przewidywanej do umieszczenia w punkcie widokowym, e. spotkanie robocze w siedzibie Zamawiającego w celu prezentacji opracowania jak wyżej i zgłoszenia ew. uwag, f. sporządzenie projektu organizacji ruchu w wersji, jaka będzie przedstawiana do zarządców poszczególnych dróg i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji b) Etap II – termin 4 miesiące od zawarcia umowy a. złożenie poszczególnych projektów organizacji ruchu do zatwierdzenia przez odpowiednie organy i instytucje, b. ew. poprawa wg wskazań zarządców dróg lub innych organów lub instytucji jak np. Policja, c. uzyskanie zatwierdzenia projektów, d. przekazanie dwóch egzemplarzy zatwierdzonych projektów Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej – pliki pdf wraz z pismami o zatwierdzeniu c) Etap III – termin 5 miesięcy od zawarcia umowy a. realizacja oznakowania w terenie, b. odbiór oznakowania, sporządzenie dokumentów potwierdzających realizację prac zgodnie z dokumentacją z udziałem zarządców dróg, z zestawieniem zamontowanych znaków w poszczególnych lokalizacjach, c. zgłoszenie zakończenia realizacji zakresu umowy Zamawiającemu z przekazaniem dokumentacji, o której mowa w lit. b. 4.2 Wykonawca winien realizować poszczególne elementy (lokalizacje) zadania bezzwłocznie, nie czekając na zatwierdzenie wszystkich. Przewiduje się podział zadania na wiele elementów odpowiednio do lokalizacji w terenie i kompetencji zarządców dróg. Najwięcej czasu zakłada się na uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji przez zarządcę drogi krajowej. Podane terminy dotyczą zakończenia czynności na najpóźniej realizowanym elemencie – poszczególne elementy mogą być na innych etapach (II lub III) realizacji. Nie dotyczy to etapu I, który winien być zrealizowany dla całości zadania równocześnie. Przykładowo, jeśli Wykonawca uzyska już ostateczne zatwierdzenie projektu dla skrzyżowania dróg gminnych, winien realizować je w terenie uzyskując równolegle np. dopiero opinię Policji dla skrzyżowania drogi wojewódzkiej. Przewiduje się podzielenie dokumentacji na kilka do kilkudziesięciu elementów, ale ostateczny podział pozostawiając Wykonawcy, przy czym wymagany jest minimum podział odpowiedni do kompetencji zarządców dróg – drogi (i skrzyżowania dróg) gminne, powiatowe, wojewódzkie, krajowe. 5. Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy wskaże Zamawiającemu dane osoby, jakie są wymagane do umieszczenia w upoważnieniu do reprezentowania Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją przedmiotu umowy, przygotowując projekt upoważnienia w formie elektronicznej. Wykonawca w oparciu o upoważnienie wykonywać będzie wymagane czynności reprezentując Zamawiającego. 6. Wykonawca pod karą umowną będzie do 7 dnia każdego miesiąca kalendarzowego przekazywał raport o stanie zaawansowania realizacji zamówienia na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego. Obowiązek ten nie musi być spełniony, jeśli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego nie upłynęło 7 dni. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a)Zamawiający wymaga, aby czynności związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi tj. pracownicy fizyczni (osoby montujące oznaczenie tras rowerowych) były wykonywane przez osoby tj. pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018.917 ze zm.). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 sierpnia 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 500 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ Oznakowanie tras rowerowych K1 i K2 na terenie Gminy Kobierzyce - II Postępowanie 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) na adres poczty elektronicznej: pkosim@ugk.pl w wydzielonym odrębnym pliku (np. ...pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadom1ości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także musi posiadać co najmniej następujące elementy: • nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, • kwotę gwarancji, • termin ważności gwarancji, • wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, • zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. • musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12)-23) ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; obejmujący co najmniej: jedną usługę polegającą na wykonaniu zatwierdzonego przez zarządcę drogi projektu organizacji ruchu docelowego dla: • skrzyżowania drogi krajowej (także autostrady lub drogi ekspresowej) z inna drogą publiczną z wykorzystaniem minimum dwóch znaków oznakowania pionowego oraz • drogi publicznej dowolnej kategorii z wykorzystaniem minimum 10 znaków oznakowania pionowego oraz jedną usługę polegającą na wykonaniu w terenie oznakowania pionowego na podstawie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu docelowego dla: skrzyżowania drogi krajowej (także autostrady lub drogi ekspresowej) z inna drogą publiczną z wykorzystaniem minimum dwóch znaków oznakowania pionowego oraz drogi publicznej dowolnej kategorii z wykorzystaniem minimum 10 znaków oznakowania pionowego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu- oświadczenie Wykonawcy 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia: osobą, która opracowała jeden zatwierdzony przez zarządcę drogi projekt organizacji ruchu docelowego dla: • skrzyżowania drogi krajowej (także autostrady lub drogi ekspresowej) z inna drogą publiczną z wykorzystaniem minimum dwóch znaków oznakowania pionowego oraz • drogi publicznej dowolnej kategorii z wykorzystaniem minimum 10 znaków oznakowania pionowego osobą, która odpowiadała za wykonanie w terenie 1 usługi oznakowania pionowego na podstawie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu docelowego dla: skrzyżowania drogi krajowej (także autostrady lub drogi ekspresowej) z inna drogą publiczną z wykorzystaniem minimum dwóch znaków oznakowania pionowego oraz drogi publicznej dowolnej kategorii z wykorzystaniem minimum 10 znaków oznakowania pionowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach