Przetargi.pl
Oznakowanie poziome ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk: cienkowarstwowe odblaskowe i grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oznakowanie poziome ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk: cienkowarstwowe odblaskowe i grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Oznakowanie poziome ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk: cienkowarstwowe odblaskowe i grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne. 2. Zakres robót obejmuje: • usunięcie oznakowania poziomego (frezowanie) w ilości 700,00 m2; • oznakowanie poziome cienkowarstwowe odblaskowe w ilości 28 000,00 m2 - linie segregacyjne i krawędziowe (ciągłe, przerywane), linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, strzałki i symbole; • oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne w ilości 300,00 m2 - linie segregacyjne i krawędziowe (ciągłe, przerywane), linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, strzałki i symbole. 3. Wykonawca udzieli 6 – miesięcznej gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe oraz minimalnie 36 – miesięcznej gwarancji na oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne. 4. Wykonawca zapewni gotowość podjęcia robót w ciągu 7 dni od dnia przesłania wysłania pisemnego zlecenia, określającego zakres robót, przez cały okres trwania umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacje techniczne – Załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ww. zakres robót jest bieżącą konserwacją dróg i będzie realizowany na podstawie art. 61 i art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) w zakresie niewymagającym zgłoszenia robót budowlanych. 6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 11 do SIWZ. 7. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o którym mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w Specyfikacjach Technicznych, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w Specyfikacjach Technicznych. 8. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 16.03.2017 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach