Przetargi.pl
Oznakowanie poziome dróg na terenie Gminy Kleszczów - IZP-3411/11/09

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oznakowanie poziome dróg na terenie Gminy Kleszczów - IZP-3411/11/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg na terenie Gminy Kleszczów, tj. powierzchnia oznakowania cienkowarstwowego : 4847 m2, powierzchnia oznakowania grubowarstwowego : 162 m2. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w siwz w punkcie /wymagane oświadczenia/; 2. zrealizowali należycie (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nie mniej niż: - 1 zamówienie o podobnym zakresie i charakterze robót jak w niniejszym zamówieniu - czyli wykonali 1 zamówienie na rozmalowanie oznakowania poziomego nawierzchni dróg o powierzchni min. 2000 m2; - 1 zamówienie o podobnym zakresie i charakterze robót jak w niniejszym zamówieniu - czyli wykonali 1 zamówienie na wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o powierzchni min. 100 m2; 3. dysonują lub będą dysponować (mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, umowę kupna lub inne), do sprzętu niezbędnego do wykonania zadania tj. sterowany komputerowo sprzęt do mechanicznego malowania oznakowania ( malowarki pneumatyczne lub hydrodynamiczne) - 1 szt.; 4. udzielą pełnej gwarancji oraz rękojmi na wykonane roboty na co najmniej: a. 1 rok na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, b. 3 lata na oznakowanie poziome grubowarstwowe; 5. wykonają własnymi siłami cały zakres robót. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów, oświadczeń i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów i wykazów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 6. oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. Lista wymaganych dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz z podaniem ich powierzchni, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru załącznika do siwz - wykaz zrealizowanych robót; 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z siwz, wg wzoru załącznika do siwz - Informacje ogólne o firmie budowlanej - wykaz sprzętu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach