Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oznakowanie poziome dróg na terenie Gminy Kleszczów - IZP-3411/11/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg na terenie Gminy Kleszczów, tj. powierzchnia oznakowania cienkowarstwowego : 4847 m2, powierzchnia oznakowania grubowarstwowego : 162 m2. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w siwz w punkcie /wymagane oświadczenia/; 2. zrealizowali należycie (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nie mniej niż: - 1 zamówienie o podobnym zakresie i charakterze robót jak w niniejszym zamówieniu - czyli wykonali 1 zamówienie na rozmalowanie oznakowania poziomego nawierzchni dróg o powierzchni min. 2000 m2; - 1 zamówienie o podobnym zakresie i charakterze robót jak w niniejszym zamówieniu - czyli wykonali 1 zamówienie na wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego o powierzchni min. 100 m2; 3. dysonują lub będą dysponować (mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, umowę kupna lub inne), do sprzętu niezbędnego do wykonania zadania tj. sterowany komputerowo sprzęt do mechanicznego malowania oznakowania ( malowarki pneumatyczne lub hydrodynamiczne) - 1 szt.; 4. udzielą pełnej gwarancji oraz rękojmi na wykonane roboty na co najmniej: a. 1 rok na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, b. 3 lata na oznakowanie poziome grubowarstwowe; 5. wykonają własnymi siłami cały zakres robót. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych z ofertą dokumentów, oświadczeń i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów i wykazów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 6. oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. Lista wymaganych dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz z podaniem ich powierzchni, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru załącznika do siwz - wykaz zrealizowanych robót; 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z siwz, wg wzoru załącznika do siwz - Informacje ogólne o firmie budowlanej - wykaz sprzętu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego na drogach powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego na drogach powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
Dodano: 2016-05-30 - Oznakowanie węzła autostradowego Łódź Północ na autostradzie A1 i A2
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie oznakowania poziomego na rok 2016 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na terenie miasta Łodzi w roku 2016
Dodano: 2016-03-31 - Utrzymanie oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska w 2015 r
Dodano: 2015-04-08 - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na terenie miasta Łodzi w roku 2015
Dodano: 2015-03-27 - Wykonanie oznakowania poziomego na rok 2015 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Dodano: 2015-03-25 - Wykonanie oznakowania poziomego na skrzyżowaniu ulic ul. Barlickiego,ul. Legionów , ul Szerokiej i ul. Elizy Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2014-06-25