Przetargi.pl
Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
    Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest oznakowanie pionowe i poziome oraz wdrażanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów. I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1. Naprawa i kontrola oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.2. Wdrażanie projektów organizacji ruchu.3. Usuwanie awarii.II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia.1. Naprawa i kontrola oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:- odnawianie oznakowania poziomego jezdni - wymiana oznakowania pionowego, zniszczonych znaków drogowych (w tym oznakowania aktywnego), słupków do znaków drogowych, luster okrągłych i prostokątnych oraz słupków wygrodzeniowych, łańcuchów i pylonów oraz zapór;- prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych;- naprawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;- konserwacja i naprawa aktywnego przejścia dla pieszych na ul. Surowieckiego.2. Wdrażanie projektów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami oraz ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach określonymi w załącznikach 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach3. Usuwanie awarii oznakowania pionowego i poziomego.Poprzez awarie rozumie się niespodziewane (nieplanowane), nagłe zdarzenie (wydarzenie), które powoduje lub może (jest w stanie) spowodować zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym np. uszkodzenie oznakowania w wyniku wypadku drogowego, uszkodzenie oznakowania pionowego w wyniku gwałtownych opadów lub wiatrów itp. Zamawiający wymaga aby usunięcie awarii nastąpiło w ciągu 2 godzin. Czas liczony jest od chwili skierowania wezwania w tym zakresie przez Zamawiającego (telefonicznie, sms-wo lub e-mailowo) do chwili przybycia Wykonawcy na miejsce awarii, zabezpieczenia miejsca awarii, odpowiedniego jego oznakowania oraz usunięcie uszkodzonych elementów oznakowania, tak by nie stwarzały zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym i pieszym. Wykonawca po wykonaniu określonych powyżej czynności celem potwierdzenia usunięcia awarii obowiązany jest zgłosić ten fakt telefonicznie, oraz wykonać dokumentację zdjęciową (data, godz.) Dokumentację zdjęciową należy przesłać na wskazany adres e-mail do Zamawiającego w terminie 3 dni od daty usunięcia awarii. III. Zakres rzeczowy robót podobnych:Roboty podobne polecać będą na zadaniach takich samych jak roboty objęte przedmiotem zamówienia tj:1. Naprawa i kontrola oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów.2. Wdrażanie projektów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów.3. Usuwanie awarii oznakowania pionowego i poziomego.IV. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie poprawy oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażania projektów organizacji ruchu:1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. Zgłoszenie określać będzie w szczególności rodzaj i zakres robót, miejsce i termin wykonania robót.Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:- bezusterkowego protokołu odbioru,- zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych.V. Klauzule społeczne:1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art.95 ust.1. Prawa zamówień publicznych.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane w okresie ich wykonywania będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu ustawiania znaków drogowych, malowaniu linii segregacyjnych, przejść dla pieszych oznakowywania kopert dla niepełnosprawnych oraz ustawianiu urządzeń bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji zamówienia. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5a do SWZ;- Przedmiar robót – załącznik nr 5b do SWZ;- Wykaz dróg gminnych – załącznik nr 5c do SWZ;- Wykaz dróg wewnętrznych – załącznik nr 5d do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli):co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,00 zł polegającą na wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego dróg publicznych.UWAGA!¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonaną należycie.2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:a) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. 2021.2351 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach