Przetargi.pl
OZ/04/2016 - Dostawa sprzętu ochrony dróg oddechowych

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OZ/04/2016 - Dostawa sprzętu ochrony dróg oddechowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ochrony dróg oddechowych do Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica (teren Huty Miedzi Legnica). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości max o 30%, a zmianę uzależnia się od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym nie stanowi to podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy, w tym w zakresie: kar umownych, roszczeń odszkodowawczych, jak również żądania złożenia jakiegokolwiek zamówienia. 3. Termin obowiązywania: 24 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do czasu wyczerpania ilości objętej przedmiotem zamówienia bądź wartości umowy. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy maksymalnie o okres niezbędny do zamówienia przez Zamawiającego niezrealizowanych dostaw lub do 6 miesięcy w zależności, który z warunków zostanie wcześniej spełniony. 4. Warunki dostawy: Dostawy mają być realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy, według aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego telefonicznie i potwierdzanego pisemnie (e-mail, faks). W treści zamówienia wskazany będzie asortyment oraz jego ilość. Wykonawca po otrzymaniu zamówienia zobowiązany jest do telefonicznego lub pisemnego potwierdzenia jego przyjęcia w dniu otrzymania zamówienia. Wykonawca zrealizuje każdorazową dostawę w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia o zapotrzebowaniu. Czas realizacji dostawy (maksymalnie 5 dni robocze) oznacza okres liczony od dnia otrzymania telefonicznego i potwierdzanego pisemnie (e-mail, faks) zgłoszenia o zapotrzebowaniu do dnia dostarczenia zamówienia do magazynu IMN O/Legnica ul. Złotoryjska 194 w Legnicy (teren HM Legnica). Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie dostaw urządzeń i akcesoriów z 1 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa ww. urządzeń i ich części odbędzie się na koszt Wykonawcy. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania w trakcie trwania całej Umowy akcesoriów bieżących o stałej, wysokiej jakości i standardzie, potwierdzonych atestami i kartami katalogowymi. Dotyczy to m.in. masek i ich elementów w zakresie odporności na wysokie temperatury, odporności na zarysowania oraz żywotności baterii do jednostek filtrujących. Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania zamienników, niezatwierdzonych pod względem jakościowym przez producenta sprzętu dostarczanego na mocy niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia nowe, nieużywane i w pełni sprawne. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczone produkty polskich lub europejskich norm w zakresie bezpieczeństwa. Do każdorazowej dostawy Wykonawca załączy następujące dokumenty: -wymagane certyfikaty i deklarację zgodności z normami UE; -wykaz części eksploatacyjnych i materiałów eksploatacyjnych; -karty gwarancyjne; -instrukcje obsługi; -karty katalogowe/karty specyfikacji technicznej; Warunki gwarancji: Na przesłane urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 36 miesięcy, liczonej od daty ich dostarczenia. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy, lub urządzenie jako całość, dostarczone w ramach niniejszej umowy, okazały się wadliwe całkowicie lub częściowo z powodu wady materiału lub wadliwego wykonania w ciągu trwania okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni wadliwy produkt na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni roboczych. W razie stwierdzenia wad lub braków lub niezgodności w zakresie dostarczonych wyrobów, Zamawiający prześle Wykonawcy reklamację. Wykonawca rozpatrzy reklamację w ciągu 5 dni roboczych od jej otrzymania. Nie udzielenie odpowiedzi w tym terminie będzie oznaczało uznanie reklamacji. Wykonawca zobowiązuje się do wydania odpowiedniej ilości towaru wolnego od wad lub brakującego w terminie 5 dni roboczych od daty uznania reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt) 2 Ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z brzmieniem art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XIII. 4. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w Raiffeisen Bank Polska S.A. konto nr: 04 1750 1279 0000 0000 0263 4082, z adnotacją: Wadium - OZ/04/2016. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 j.t. ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja udzielana na maski z wymuszonym obiegiem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach