Przetargi.pl
Otwarta Strefa Aktywności przy Zespole Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim oraz przy Zespole Szkół im. M. Skłodowskiej - Curie w Mińsku Mazowieckim - budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej

Powiat Miński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, Ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 759 87 00 , fax. 25 759 87 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Miński
    Ul. Tadeusza Kościuszki 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 759 87 00, fax. 25 759 87 02
    REGON: 71158178800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Otwarta Strefa Aktywności przy Zespole Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim oraz przy Zespole Szkół im. M. Skłodowskiej - Curie w Mińsku Mazowieckim - budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: 1) część I - przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej - Otwarta Strefa Aktywności przy Zespole Szkół Agrotechnicznych w Mińsku Mazowieckim –ul. Budowlana 4, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 865/16 oraz 865/6. W ramach zamówienia wybudowana zostanie siłownia zewnętrzna składająca się z następujących urządzeń do ćwiczeń: - jeździec, - wioślarz/prasa nożna - biegacz, - twister/wahadło, - orbitek, - ławka do ćwiczeń. Strefa relaksu składać się będzie z 4 ławek montowanych na stałe do podłoża oraz z 2 urządzeń do gier edukacyjnych: stół do tenisa i stół do gry w szachy. Uzupełnieniem strefy aktywnego wypoczynku będzie stojak na rowery, kosz na śmieci oraz tablica z regulaminem. Przewiduje się również zasadzenie 25 sztuk krzewów Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, ujęta w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) Projekt budowlany – załącznik nr I.1 do SIWZ; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr I.2 do SIWZ; c) Przedmiar robót - załącznik nr I.3 do SIWZ; 2) część II - przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej - Otwarta Strefa Aktywności przy Zespole Szkół im. M. Skłodowskiej - Curie w Mińsku Mazowieckim, ul. 1 Pułku Lotnictwa Myśliwskiego „Warszawa” 1, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 2476/1. W ramach zamówienia wybudowana zostanie siłownia zewnętrzna składająca się z następujących urządzeń do ćwiczeń: - rowerek, - odwodziciel/stepper, - biegacz, - wahadło/twister, - orbitrek, - ławka do ćwiczeń, - jeździec. Strefa relaksu składać się będzie z 4 ławek oraz stołu do gry w tenisa i stolika do gry w szachy. Uzupełnieniem strefy aktywnego wypoczynku będzie stojak na rowery, kosz na śmieci oraz tablica z regulaminem. Przewiduje się również zasadzenie 30 sztuk krzewów. Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, ujęta w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) Projekt budowlany – załącznik nr II.1 do SIWZ; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik nr II.2 do SIWZ; c) Przedmiar robót - załącznik nr II.3 do SIWZ; 2. Przedmiot zamówienia opisany w dokumentacji projektowej dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. 3. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w załączonej dokumentacji projektowej (tj. wykonania tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie spowodują zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia i nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek: 1) zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń: nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; ; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 2) Ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy błędu Zamawiającego (np. w dokumentacji projektowej) niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. 4. Roboty wykonane w ramach niniejszego zamówienia będą rozliczane na podstawie kosztorysów powykonawczych, w których określona zostanie rzeczywista ilość jednostek miar wykonanych robót budowlanych oraz ich cen jednostkowych netto. Przedmiotowe kosztorysy będą stanowiły podstawę do dokonania rozliczenia za roboty wykonane i odebrane. Sposób rozliczenia wykonanych robót określa projekt umowy (dla części I - załącznik nr I.9, dla części II - załącznik nr II.9 do SIWZ). 5. Stosowanie do art. 29 ust. 3a PZP Wykonawca lub zaangażowani przez niego podwykonawcy, zobowiązani są zatrudnić, na podstawie umowy o pracę: co najmniej dwie osoby, które będą wykonywały, wyszczególnione w dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące roboty w zakresie robót ziemnych, kształtowania terenów zielonych, montażu urządzeń siłowni. 6. Jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wymóg dotyczący zatrudnienia nie podlega sumowaniu, ta sama osoba może wykonywać prace w ramach poszczególnych części. 7. Pracownicy, o których mowa w ust 6 winni być zatrudnieni na umowę o pracę w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, co najmniej przez okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w ust. 6. 8. W okresie obowiązywania umowy, na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, w którym potwierdzi, że czynności wskazane w ust 6 wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9.Niedopełnienie obowiązku wskazanego w ust 6 oraz każdorazowe nieprzedłożenie oświadczenia, o którym mowa w ust 8 skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniami projektu umowy. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach zawierających opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) – oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne powinny spełniać wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23. Wzór oświadczenia stanowi odpowiednio dla części I zamówienia - załącznik nr I.6, dla części II zamówienia – załącznik nr II.6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach