Przetargi.pl
Oświetlenie świąteczne miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017 – 2020

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświetlenie świąteczne miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest oświetlenie świąteczne miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017 – 2020. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Odbiór dekoracji świątecznych będących własnością Miasta z magazynu przy ulicy Lipowej 12, 44-187 Sieroty, potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym spisanym pomiędzy Wykonawcą a ODEON Iluminacje Sp. z o.o. ul. Łowicka 26A, 44-105 Gliwice. 2. Dokonanie do dnia 5.12.2017r. przeglądu stanu technicznego dekoracji wymienionych w załączniku Nr 1 (stanowiącego załącznik do SIWZ), a będących własnością Zamawiającego w tym naprawa dekoracji niesprawnych. 3. Wynajem od Wykonawcy w terminie od 5.12.2017r. do 15.01.2020r. fabrycznie nowych dekoracji wymienionych w załączniku Nr 2 (stanowiącego załącznik do SIWZ) oraz innych jakie wynikną z potrzeby zastąpienia dekoracji uszkodzonych zgodnie z okolicznościami opisanymi w pkt 7. 4. Montaż instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia świątecznego na słupach sieci napowietrznej należącej do Tauron Dystrybucja S.A., zgodnie z warunkami, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ (przewiduje się montaż 29 gniazd, tj. ul. Główna – 12 szt.; ul. Brzechwy – 8 szt.; ul. Fredry – 9 szt.). 5. Montaż i podłączenie do instalacji oświetlenia ulic dekoracji wymienionych w załączniku Nr 1 i Nr 2 w terminie 5÷10.12.2017r. 6. Utrzymanie zamontowanych dekoracji w pełnej sprawności technicznej w okresie od 10.12.2017r. do 10.01.2018r. poprzez dokonywanie przeglądu świecenia dekoracji (min. 2 x w tygodniu) oraz niezwłoczne usuwanie usterek do 48 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia lub powzięcia wiadomości o usterce. 7. Demontaż dekoracji w dniach 10÷15.01.2018r. i zwrot sprawnych dekoracji Zamawiającego do jego magazynu. 8. W razie uszkodzenia dekoracji nie dającego się usunąć Wykonawca zastąpi uszkodzoną ozdobę inną, którą wydzierżawi Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy. 9. Zamówienie realizowane będzie przez okres czterech kolejnych sezonów świątecznych Bożego Narodzenia: 2017/2018, 2018/2019 oraz 2019/2020 stąd wyżej opisane prace będą powtarzane odpowiednio w ustalonych dniach w pkt 4÷6 kolejnych lat. 10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej sprawności oświetlenia przez cały okres obowiązywania umowy, rozumianego jako stan, w którym jednocześnie jest niesprawnych mniej niż 5 szt. lamp (norma niesprawności oświetlenia). II. Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia należy: 1. Przystąpić do prac awaryjnych (w sytuacji gdy uszkodzona ozdoba świąteczna stwarza zagrożenie dla ruchu pieszych i samochodów) najpóźniej w ciągu 2-ch godzin (czas ich trwania nie może przekroczyć 24 godzin) od powzięcia wiadomości. 2. Uruchomić dyżury serwisowe w okresie świecenia dekoracji oraz prowadzić rejestr telefonicznych zgłoszeń usterek, codziennie w godz. 7.00 ÷ 22.00. Najpóźniej z dniem podłączenia instalacji świątecznych do oświetlenia ulic, Wykonawca poda Zamawiającemu adres i telefon punktu dyżuru serwisowego. Powiadomienia właściwego zarządcy oświetlenia ulic, w razie konieczności usuwania usterek wymagających wyłączania obwodów oświetleniowych lub otwierania wnęk latarni tj.: a) Rejon Dystrybucji Kędzierzyn-Koźle, ul. Łukasiewicza 32, tel. 77/ 40 56 333, dla oznakowanych kolorem żółtym latarni będących własnością TAURON S.A., b) „ELMAX-GLIWICE” Spółka Jawna, Pietkiewicz, Jurczak, z siedzibą przy ul. Górnych Wałów 34/1, 44-100 Gliwice, tel. 607263951, dla oznakowanych kolorem niebieskim latarni będących własnością Gminy. III. Prawo opcji: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości wynajmowanych od Wykonawcy dekoracji oraz montażu gniazd, określonych i wycenionych w kalkulatorze dekoracji przeznaczonych do wynajęcia w oparciu o ceny jednostkowe w ramach „prawa opcji”. 2. Zamawiający może w ramach „prawa opcji” dokonać zwiększenia zamówienia, które nie może przekroczyć 20% zamówienia podstawowego w okresie trwania umowy. 3. Zamawiający może skorzystać z „prawa opcji” w sytuacji uzyskania dodatkowych środków pieniężnych. 4. Zamawiający może dokonać zamówienia w ramach „opcji” w terminie obowiązywania umowy i będą rozliczane w oparciu o kwotę wynikającą z oferty, oraz zasady wynikające z umowy, pod warunkiem posiadania środków w budżecie. 5. O skorzystaniu z „prawa opcji” Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie. W oświadczeniu o wykorzystaniu „prawa opcji” Zamawiający określi ilość i rodzaj oraz lokalizację dodatkowych elementów, objętych zamówieniem w ramach „opcji”, oraz dokona obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego „opcją” na podstawie ilości elementów określonych w oświadczeniu i cen jednostkowych określonych w kalkulatorze dekoracji przeznaczonych do wynajęcia. Oświadczenie powinno zawierać także potwierdzenie zabezpieczenia środków na realizowaną usługę. IV. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29. ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) czynności serwisowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II IDW - Istotne postanowienia umowy. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. II Istotne postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ; a także zestawienie dekoracji należących do Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ); wykaz ozdób przeznaczonych do wynajęcia (załącznik nr 2 do SIWZ); specyfikacja ozdób wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz warunki wystawione przez Tauron Dystrybucja S.A. na montaż gniazd zasilających oświetlenie świąteczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51110000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 3. ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW) wraz z kalkulatorem oferty, który należy złożyć w formie pisemnej. 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). 3.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.3 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą przedłoży w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie-oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 3.4 Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 3.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 8.1.1 IDW. 3.6 Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 4.2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.3. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 4.6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt. 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 4.7. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach